Miksi et pidä ryhmäjumpista?
Tai jos pidät, senkin saa perustella.
Minä en pidä melun ja huudon ja epäesteettisyyden takia.
Kommentit (69)
En pidä mistään ryhmäliikunnasta, liikun mieluummin omaan tahtiini. Lisäksi vuorotyön takia vaikea sitoutua säännölliseen harrastamiseen, joten lajeiksi on valikoitunut työmatkapyöräily, lenkkeily ja uiminen luonnonvesissä.
Jos vetäjä on huono en pidä niistä.
Yleensä suosin näitä, sillä siinä voi oppia uusia tekniikoita ja tunti menee hujauksessa.
Joskus koulussa "ryhmäjumppa" oli ihan kivaa, mutta sen jälkeen ei ikinä.
Jo salin pukuhuoneessa on kauheaa, kun nämä vyöryvät jumppasalista pukkariin kälättäen ja kailottaen.
Tanssitunnit ovat poiskkeus, mutta muutoin en intoudu ryhmäliikunnasta. Jotenkn se, että porukalla toistetaan fyysisiä liikkeitä komennon tahtiin, kuintahdottomat nuket ei vain vetoa.
Joukkuelajit ovat asia erikseen sillä niissä jokaisella on roolinsa ja kyse on yhteistyöstä, mutta ryhmäliikunte. nope. Hieman sama kuin kuorolaulu, jossa pyritään tasaamaan kaikki samaksi massaksi. Tässäkin poikkeuksena kunnianhimoisesti musiikkiin suhtautuvat ammattikuorot, joissa eri fakit on määritetty äänenvärin, eikä äänialan suhteen.
Tekopirteä vetäjä ja kälättävät jumppaajat, ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Tekopirteä vetäjä ja kälättävät jumppaajat, ei kiitos
Kiitos. Tämä. Ap
Tykkään itse, mutta en tykkää siitä, jos joku ei edes yritä. Käyn nopeatempoisilla tunneilla, ja jos joku ei pysy mukana, häneen voi törmätä. Lisäksi en tykkää ihmisistä jotka kälättävät hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse, mutta en tykkää siitä, jos joku ei edes yritä. Käyn nopeatempoisilla tunneilla, ja jos joku ei pysy mukana, häneen voi törmätä. Lisäksi en tykkää ihmisistä jotka kälättävät hirveästi.
Mutta jos kunto ei riitä, eihän se ole yrittämisestä kiinni?
Salilla on huone, jota käytetään ryhmäjumpassa "kuntopiirissä". Siellä on kevyitä "kuntosalilaitteita". Mistä jumpasta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia en tykkää.
En välttämättä pysy tahdissa ja vaikka menen johonkin sivuun, niin hampaat irvessä harrastavat huitovat " vahingossa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta kenties olisi hyvä mennä omaa jaksamista vastaavalle tunnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän takia en tykkää.
En välttämättä pysy tahdissa ja vaikka menen johonkin sivuun, niin hampaat irvessä harrastavat huitovat " vahingossa"
Ai karsee. Ei ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Pidän jotenkin ala-arvoisina ihmisiä, jotka eivät osaa nostaa jalkaa ellei kukaan käske.
Mä pidän ryhmäliikunnassa juuri siitä, että siellä ei tarvitse ajatella. Pää saa levätä vaativan työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi, jos haluaa edistyä.
En pidä mistään ohjatusta rynmliikunnasta. Siksi.
Liikun joka päivä mutta yksin ja nautin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin peruskurssille ja perishommat haltuun. Minun vesijuoksukurssia ei noviisit saa pilata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin peruskurssille ja perishommat haltuun. Minun vesijuoksukurssia ei noviisit saa pilata
Tämä.
Ihanan rentoutunut olo kun on kiukkutörmäillyt noviiseihin kolme varttia. Parasta jos saa vielä pukuhuoneessa kailottaa siitä, miten rasittavaa on harrastaa ryhmässä johon otetaan kaikenmaailman kunnottomia kuviokellujia mukaan. Ai että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö liikunnan tarkoitus ole kunnon kohottaminen ja ryhmäliikunta nimenomaan matalankynnyksen liikuntamuoto? Heille, jotka tahtovat harrastaa kunnianhimoisesti on myös harrasteryhmiä joissa keskitytään lajiin ja jaotellaan osaamistason mukaan.
Pidän jotenkin ala-arvoisina ihmisiä, jotka eivät osaa nostaa jalkaa ellei kukaan käske.