Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et pidä ryhmäjumpista?

Vierailija
19.09.2024 |

Tai jos pidät, senkin saa perustella.

Minä en pidä melun ja huudon ja epäesteettisyyden takia.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että monella ohjaajalla ei ole mitään käsitystä ihmisen fysiologiasta, mikä lisää loukkaantumisriskiä. Lisäksi vaaditaan esim kahvakuulassa kaikkia ottamaan liian painava kuula ja jos ottaa sellaisen millä jaksaa tehdä, saa monta kommenttia, että voisit ottaa painavamman. No, en voi kun leikattu olkapää kestää vain tämän. Tasapäistetään kaikki ja luullaan että kaikki pystyy tekemään saman ja se hele vetin huutaminen, että jaksaa jaksaa!

Vierailija
62/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään niistä, menee aika nopeammin ja tulee liikuttaa tehokkaammin. Olen huono treenaamaan itsekseni salilla, se on minusta vähän tylsää.

Sellaisen olen huomannut noista ryhmätunneista, että useimmat tuntuvat mielellään vallitsevan paikan jostain mahdollisimman kaukaa ohjaajaa, salin takaosasta tai reunoila, ujostelevat ohjaajaa tai muita? No siihen ohjaajan eteen jää sitten usein sellainen iso vapaa alue, minä sitten menen usein siihen kun ei muille kelpaa ja saa olla siinä usein väljemminkin, kun ei siihen paljon muita halukkaita ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lespot kattelee mun peppua ja näkevät kamelin varpaani.

Vierailija
64/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä mistään ryhmä jutuista joten en mihinkään ryhmiin mene. 

Vierailija
65/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin syvällä ryhmäliikunnassa, että en taida olla oikea ihminen tähän vastaamaan, mutta muistutan kuitenkin, että tunteja, toimijoita ja saleja on satoja erilaisia.

On supersähäkän ohjaajan vauhdikas ja vaativa tunti trendikkäällä salilla ja sellaisia kuin omani: rauhallinen ja selkeä tunti, urheiluseuran järjestämänä tilavassa koulun liikuntasalissa, ohjaajana keski-ikäinen, keskikokoinen nainen. Meillä on tärkeintä on liikkua musiikin tahtiin, oman kunnon ja fiiliksen mukaan. 

Toivoisin, että he, jotka jättäytyvät pois koska eivät kehtaa tai uskalla, löytäisivät meidät tai meidän kaltaisen toimijan tai salin. Tavallisten ihmisten leppoisaa yhdessä liikkumista, kovakuntoisille vaativampaa ja muille kivaa perusliikuntaa. 

Vierailija
66/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun perseestä olevat liikuntatunnit veivät viimeisetkin halut liikunnasta.

Vierailija
67/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään. Tulee paremmin tehtyä eikä kehtaa huijata.

Vierailija
68/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kummallisia jumppia teillä. Jumpassa jossa itse käyn, kukaan ei huuda eikä kälätä. Musiikki on kohtuullisella volyymilla, ja ohjaaja säätää sitä tarpeen mukaan. Ohjaajakin puhuu normaalilla, sopivan kuuluvalla äänellä, ja on aidon mukava ihminen, eikä mitenkään tekopirteä.

Kukaan ei töni toisiaan ja kaikilla on tarpeeksi tilaa. Porukkaa on kaikennäköistä, ikähaarukka n.20-80v., muutama keski-ikäinen/vanhempi mieskin mukana. Jokainen tekee voimiensa/pystymisensä mukaan. Ei varmaan esteettisintä, mutta mukavaa, että kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat.

Maalla?

Vierailija
69/69 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset haisevat. Tila, ilmastoitukin, haisee sen myötä. Tulee alemmuskompleksi siitä, että jotkut suorittavat paremmin tai vaikka isommilla painoilla. Nämä siis esim. body-tyyppisissä jutuissa. 

Spinning oli joskus ihan hauskaa, tosin ohjaaja oli kaunis ja hymyileväinen, joten tuijotin häntä ja hänen reisiään, ja tunti meni siinä sivussa (toki meinasin kuolla siihen rääkkiin). 

Siis olet lesbo? Anna ihmisten olla rauhassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä