Mitä??!! Siis fazerin makusuklaalevyt jo 4,49e!!!
Kävin k ruoka verkkokaupan sivulla kattomassa niin fazerin makusuklaalevyt jo 4,49e!! Ei oo kauaa kun hinta oli jotain 3,80e kun viimeksi katoin!
Ihan järjetön hinnan nousu näin lyhyessä ajassa! SAIRASTA TÄMÄ KAIKEN RUUAN JA MUUN HINTOJEN NOUSUT!!!!
Kommentit (95)
Ja fazerin joulusuklaaboxit 6,89 tokmannilla, niitä ei tänä jouluna meille osteta.
Poly-pussi Prismassa lähes 4€ (3,85€) vastaava Ruotsissa ICA:ssa 2,50kruunua --> 2,60€
Eli suomalainen maksaa tismalleen samasta pussista 1,25€/pussi.
Ja kun tuo kertautuu käytännössä jokaisessa asiassa (teepusseista autoihin ja kaikki siltä väliltä) 'kumma juttu" että suomalaiset ovat ilottomia köyhiä kirkonrottia kuluneissa vaatteissan, ja ruotsalaiset iloisempia ja hyvinvoivia henkisesti ja ulkoisesti.
Ihan perus fazerin sininenkin maksaa jo tuon verran, noin 4,50 e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kyllä kun hinnat nousee ja palkat pysyy samana. Elokuvalippukin 18€!
Sehän on halpa.
Noh Tallinnassa uutuusleffa viikonloppuna luksus-salissa 9e .. suomalaista pistetään halvalla.
mä muistan kun joskus finnkinossa pääsi elokuviin 9 eurolla. Nyt elokuviin viitsii pistää rahaa ehkä kerran tai kaksi vuodessa.
Jep.. silloin jos kun on vitosenpäivät.
Suklaaseen käytettävän kaakaon hinta on noussut älyttömästi.
Mä ostan vain tarjouksesta fazerin suklaata.
Viime viikolla ostin neljä makulevyä kympillä 🍫🍫🍫🍫
Finnkinohan on tosin huudellut koronan jälkeen olevansa karkkikauppa jonka sisäänheittotuote on elokuvat. Näkyy hinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin just Tokmannilta 3 kpl 9 eurolla
Ennen sai 5 kpl 10 eurolla :(
Cittarissa oli ainakin pari päivää sitten kaikki Fazerin 200g levyt piparkakkusuklaata lukuunottamatta 5kpl/10e. Kipin kapin cittariin :)
Karl Fazer suklaalevyt 180g Plussa-kortilla Etuhinta 10,00/5 kpl
Itseään saa vain syyttää, jos ostaa aloituksen noin kalliilla kappalehinnalla. Tosiaan nyt Cittarissa 5 kpl 10 e.
Vierailija kirjoitti:
Karl Fazer suklaalevyt 180g Plussa-kortilla Etuhinta 10,00/5 kpl
Citymarket
Kannattaa tilata suklaatkin NETISTÄ!
Esim. Tallinkilla on myös verkkokauppa, tilasin viime vuonna joulukonvehdit tuolta. Oli hyviä(!) Kalev merkkisiä (virolaisia) ja kun tilasin laatikon (olikoham 10 rasiaa?) tuli ilman postimaksuja, maksoi n.4e/kpl, annoin lahjaksi ja söin itse loput pari rasiaa mitä jäi yli.
Varmasti on lukuisia muitakin, tilasin tuolta kun oli tuttu tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta on ihan kohdallaan
T:Karl Fazer
Tunge suklaas sinne minne aurinko ei paista. Marabou on parempaa.
Brunberg
Vierailija kirjoitti:
Vielä 2021 maksoi muistaakseni 1,70 esim Alepessa , S marketissa, Prismassa.
K - marketeissa silloin ehkä noin 2,20. Järkyttävä hinnannousu!
2022 oli s marketissa 1,99€.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vain tarjouksesta fazerin suklaata.
Viime viikolla ostin neljä makulevyä kympillä 🍫🍫🍫🍫
Minä ostin Finnairin lentoasemalta kesälomamatkalle mukaan 2 isoa fazerin pähkinäsuklaalevyä- vieläkin taistelen niiden läskien kanssa😂Luovuin kokonaan sekä suklaasta, jäätelöstä että kaikesta makeasta. Olisin hyvin pettynyt, jos löytäisin itteni ostamassa suklaata
Jaa. Näkyy pöydällä neljä olevan jotakin, mintturouhe päällimmäisenä. Olikohan viime viikolla CM tarjous. Piti ostaa kun oli tarjouksessa, kait ne joskus tulee syötyä.
Kannattaa siirtyä Pandan suklaisiin, ovat selvästi edullisempia, vielä.
Kaiholla muistelen Lidlin pähkinä suklaata mikä maksoi 0.60e levy.. Nykyään hinta lähes 2e ja laatu laskenut.