Mitä??!! Siis fazerin makusuklaalevyt jo 4,49e!!!
Kävin k ruoka verkkokaupan sivulla kattomassa niin fazerin makusuklaalevyt jo 4,49e!! Ei oo kauaa kun hinta oli jotain 3,80e kun viimeksi katoin!
Ihan järjetön hinnan nousu näin lyhyessä ajassa! SAIRASTA TÄMÄ KAIKEN RUUAN JA MUUN HINTOJEN NOUSUT!!!!
Kommentit (95)
Itsellä on ihan todella paljon vaikeuksia saada lapselle ja itselle ruokaa näiden leikkausten vietyä työkyvyttömän vanhemman arjesta yli 550€. Ja täällä aikuiset itkevät kun ei ole varaa ostaa monta levyä herkkumakunamunamu -suklaata kuussa. Ällöttävää marinaa. Aikuiset ihmiset sormet ruskeina mättämässä makoisaa suuhun. No, tietääpähän ettei ole oikeasti kovin vaikeaa tuosta itkevillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja fazerin joulusuklaaboxit 6,89 tokmannilla, niitä ei tänä jouluna meille osteta.
Joulun alla tulee varmasti joku kimppatarjous mutta taitaa suurin osa jättää tammikuun aleen joukusuklaiden ostamiset.
Vierailija kirjoitti:
Ostin just Tokmannilta 3 kpl 9 eurolla
Miksi???
Et sinä siihen kuole jos et suklaata saa halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ihan todella paljon vaikeuksia saada lapselle ja itselle ruokaa näiden leikkausten vietyä työkyvyttömän vanhemman arjesta yli 550€. Ja täällä aikuiset itkevät kun ei ole varaa ostaa monta levyä herkkumakunamunamu -suklaata kuussa. Ällöttävää marinaa. Aikuiset ihmiset sormet ruskeina mättämässä makoisaa suuhun. No, tietääpähän ettei ole oikeasti kovin vaikeaa tuosta itkevillä.
Ihmisillä on erilaisia murheita. Kukaan ei kuitenkaan vähättele sinun taloudellista tilannetta tässä aloituksessa. Kyllä minuakin suututtaa kun 4000€/kk tienaava valittaa ettei palkalla elä kun itse elän ihan ok 604€/kk tuloilla. Tsemppiä teille jatkoon, toivottavasti saatte jostain apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai 5 kpl 10 eurolla :(
Cittarissa oli ainakin pari päivää sitten kaikki Fazerin 200g levyt piparkakkusuklaata lukuunottamatta 5kpl/10e. Kipin kapin cittariin :)
Harva haluaa ostaa kympillä kerralla tai viisi levyä kerralla.
Kukaan ei tarvitse Fazerin suklaalevyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai 5 kpl 10 eurolla :(
Cittarissa oli ainakin pari päivää sitten kaikki Fazerin 200g levyt piparkakkusuklaata lukuunottamatta 5kpl/10e. Kipin kapin cittariin :)
Harva haluaa ostaa kympillä kerralla tai viisi levyä kerralla.
Eipä niin. Tällaisia tarjouksiakin olisi aivan turha siinä tapauksessa tehdä. Ja harvahan nykyään näyttääkään lihavalta. Ja kun itse olen tilastoinut K-ryhmällä eri tuotteiden menekkiä niin täytyy kyllä olla eri mieltä.
Tämä on vaan tervettä kehitystä. sillon kun minä olin lapsi joululahjaksi saatiin 5 sisaren ja pikkuveljen kanssa yksi fazerin sininen suklaalevy, ja siittä äiti antoi jokaiselle aattona yhden palan ja joulupäivänä toisen palan ja laittoi sitten levyn kulmakkaapin päälle ja sanoi ettei mässätä kerralla jotta jää jotain seuraavaksikin jouluksi, notta nnin. Ja se, teki minusta miehen!
se tekee nykypäivän läsk|palleroillekin vaan hyvää jarrutella niitten herkkujen syöntiä.
terv: pussihousu
Koska Fazerin suklaa hinta räjähtänyt, niin olen alkanut löytämään ihan hyviä muita vaihtoehtoja. Juuri nyt oma suosikki on Ferrero Rocher Tablet suklaa (https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/ferrero-rocher-suklaalevy-90g-80005…), eli ferrero rocher konvehtia 90g kokoisessa suklaalevyssä. Löytyy maito, tumma ja valkosuklaa versiona. Maksaa noin 2,75 per kappale, ja on juuri tarpeeksi illan kahvi tai teekupposen kanssa. Ei tule ylensyöntyä, kun on juuri tarpeeksi tavaraa yhdessä levyssä.
3 vuotta on jo kaakaopapujen kasvastus epäonnistunut helteiden ja sateiden takia.
Kaakaota ei yksinkertaisesti ole niin paljon, kuin kysyntään tarvittaisiin. Eikä tule varmaan vuosiin.
Kaikenlaisia korvikkeita mm ruista on alettu käyttämään osana suklaan valmistusta .
Ihan hyvä asia kansanterveyden kannalta, jos ostetaan oikeaa ruokaa, eikä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vaan tervettä kehitystä. sillon kun minä olin lapsi joululahjaksi saatiin 5 sisaren ja pikkuveljen kanssa yksi fazerin sininen suklaalevy, ja siittä äiti antoi jokaiselle aattona yhden palan ja joulupäivänä toisen palan ja laittoi sitten levyn kulmakkaapin päälle ja sanoi ettei mässätä kerralla jotta jää jotain seuraavaksikin jouluksi, notta nnin. Ja se, teki minusta miehen!
se tekee nykypäivän läsk|palleroillekin vaan hyvää jarrutella niitten herkkujen syöntiä.
terv: pussihousu
No ihan kuin se herkkujen syönti loppuisi niillä siihen että suklaa on kallista. Sitten syödään vaan jotain muuta mikä on halvempaa. Ostetaan sipsejä tai jotain halvempia karkkeja, pakastepizzaa ym.
Miksi täällä myös yleistetään kaikki suklaan syöjät joksikin BMI >40 tason megaläskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Fazerin suklaa hinta räjähtänyt, niin olen alkanut löytämään ihan hyviä muita vaihtoehtoja. Juuri nyt oma suosikki on Ferrero Rocher Tablet suklaa (https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/ferrero-rocher-suklaalevy-90g-80005…), eli ferrero rocher konvehtia 90g kokoisessa suklaalevyssä. Löytyy maito, tumma ja valkosuklaa versiona. Maksaa noin 2,75 per kappale, ja on juuri tarpeeksi illan kahvi tai teekupposen kanssa. Ei tule ylensyöntyä, kun on juuri tarpeeksi tavaraa yhdessä levyssä.
Olen pitänyt tuota laatusuklaana. No en pidä enää, palmuöljyä tuossakin on.
En osta suklaata kiskurihinnoilla.
Vai että sairasta? Sinulla on makeisveron korotuksen ansiosta ainakin 10v lisää elin aikaa ja lapsilla pidempään äiti kun et kuole diabetekseen ja muihin lihavuuden liitännäissairauksiin plus terveydenhuolto säästää. Onko tämä sinusta ap sairasta??
57. lisää että fazerin maitosuklaa ei ole ruokaa vaan makeinen, nautintoaine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan vain tarjouksesta fazerin suklaata.
Viime viikolla ostin neljä makulevyä kympillä 🍫🍫🍫🍫
Minä ostin Finnairin lentoasemalta kesälomamatkalle mukaan 2 isoa fazerin pähkinäsuklaalevyä- vieläkin taistelen niiden läskien kanssa😂Luovuin kokonaan sekä suklaasta, jäätelöstä että kaikesta makeasta. Olisin hyvin pettynyt, jos löytäisin itteni ostamassa suklaata
Mä oon yhden niistä levyistä syönyt. Mä syön niitä suklaita pienissä osissa. Näin sitä ei tarvitse ostaa suklaata jatkuvasti.
Hyvää se vaan tekee palstaläskeille kun ei ole varaa ostaa suklaata.
Parasta ennen päiväys 2025