Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestätkö yhtään nälän tunnetta?

Vierailija
16.03.2024 |

Musta se on ihan ok, esim. joka aamu paastoan lounaaseen asti ja siinä ehtii hyvin tulla kunnolla nälkäkin. Joskus saatan mennä myös tyhjällä mahalla nukkumaankin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain klo 6-12, yleensä kaksi kertaa. Nälkä on Ystävä. Tällä hetkellä paastoan myös Suuren Paaston paastosääntöjen mukaisesti.

Vierailija
2/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhään jätetty syöminen närästää. Nälän tunteen sietää mutta närästys alkaa VITUTTAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, koska on paljon mukavampi syödä silloin kun on kunnolla nälkä.

Vierailija
4/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän, paastoan aina aamupäivän, ja syön päivän ensimmäisen ruoam vasta klo 11.

Ja juuri paastosin 40h.

Vierailija
5/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, en tunne nälkää myöskään.

itse paastoan n 14 h arkisin vkonloppuna 16 h 

Vierailija
6/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän. En pidä siitä, mutta esim. juomalla paljon vettä ja keskittymällä johonkin tekemiseen voi nälän tunteen unohtaa tai lykätä sitä selvästi pidemmälle. Olen juuri pudottamassa muutamaa kiloa, eikä ole ongelmia kestää nälkää.

Vierailija
7/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö aamupalaa, aamukahviakin vain vapaapäivinä. Herään työpäivinä 4-5 välillä ja ekan kerran syön 10-12 välillä, jolloin on jo oikeasti nälkä. Vettä juon kyllä 3-5dl aamupäivän aikana, kesällä enemmänkin. Kestän nälän tunnetta. Nälästä ei ole terveelle ihmiselle haittaa.

Vierailija
8/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestän. Olen lapsesta asti myös tykännyt mennä nälkäisenä nukkumaan. Nykyään syön 12 - 20 ja kun käyn nukkumaan kolmen neljän aikaan aamuyöstä, ehtii nälkä tulla, mutta ei haittaa yhtään, päinvastoin.

Vierailija
9/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule uni nälkäsenä.

Vierailija
10/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei tule uni nälkäisenä. Syön reippaasti vielä myöhään. Helpommin voin olla syömättä aamupäivän.

Vierailija
11/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kestän, miksi pitäisi? Syön 4-5 kertaa päivässä, arkisin säännöllisesti työpäivän mukaisesti, viikonloppuisin fiiliksen mukaan.

Vierailija
12/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän paitsi jos nälkä on tullut uimahallissa. Se on erilainen ja silloin on pakko saada ruokaa aika pian. 

Vierailija
13/13 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän. Nytkin ollut nälkä viime yöstä asti, mutten jaksa laittaa ruokaa. Muutaman siivun ruisleipää ja yhden omenan tänään syönyt.