Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet saa naisia ja toiset miehet ei saa ikinä naisia?

Vierailija
18.09.2024 |

Jotkut miehet siis saa kokoajan naisia, he kun menevät baariin niin aina tarttuu nainen mukaan ja he seurustelevat myös aina kun taas toiset miehet ei saa ikinä naisia eikä ne seurustele?

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset harrastavat irtoseksiä lähinnä sinun fantasioissasi. Valtaosa naisista haluaa seksiä vain oman kumppanin kanssa. Ja siksi nimenomaan nämä sinun toiveesi eivät ole realistisi"

Olet ilmeisesti elänyt nuoruutesi 1950-luvulla.

Ihan ysärillä elin nuoruuteni. Sillon harrastettiin irtosuhteita enemmän kuin nykypäivänä, ja nuoret myös aloittivat sukupuolielämänsä aiemmin. Samoin alkoholin käyttö nuorilla oli runsaampaa.

Mutta kertoisitko sinä, mihin perustuu käsityksesi naisten irtoseksin määrästä nykypäivänä. Harrastaako äitisi paljon irtoseksiä? Entä siskosi? Naispuoliset serkkusi? 

Vierailija
62/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen saa hyvillä puhelahjoilla.

Kuuntelet niin, että katsot naista silmiin etkä tee muuta, kehut naista kauniiksi.

Ei riitä, ehei. Jos mies on lyhyt ja ruma niin saa olla vaikka minkälainen ruuneperi eikä ole flaksia. Sen sijaan pitkä ja komea mies saa vaikka täpärästi pystyy sanomaan oma- aloitteisesti että "joo" tai "ei".

Huutista :D Hajoapa siihen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat miehet, jotka osaavat suhtautua naisiin ihmisinä ja arvostavat naisia saavat naisia. 

Olisikin noin yksinkertaista.

Kivat ja fiksut miehet, jotka osaavat suhtautua naisiin ihmisinä ja arvostavat naisia, todennäköisesti seurustelevat vakavasti. Rentut, jotka osaavat feikata edellä mainittua, käyvät läpi naisia.

Tiettyjen miesten perässä, naiset juoksevat ja roikkuvat. Toiset miehet ovat kivoja ja "joku nainen saa heistä hyvän miehen," joku muu, kuin hän joka sanoo noin.

Ei ole kaikille kumppania, ei miehille, eikä naisille.

"Joku saa susta hyvän miehen". Tarkoittaa selkokielellä että "Uskon löytäväni paremmannäköisen ja fiksumman tyypin kuin sinä olet".

Suu voi sanoa mitä vaan, mutta todellinen ajatus paljastuu teoissa, siinä kuinka hän kohtelee sinua.

Vierailija
64/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat miehet, jotka osaavat suhtautua naisiin ihmisinä ja arvostavat naisia saavat naisia. 

Siis nimenomaan esittävät, totuus näistäkin tulee ilmi viimeistään 10 vuoden avioliiton jälkeen.

Vierailija
65/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on huumorintajussa. Jos saat naisen nauramaan ja naurat itse naisen jutuille, olet jo puoliksi "saanut naisen". Ihan sama vaikka olisit lihava lyhyt ja kalju.

Tämä! Tosin sillä disclaimerilla, että olen kyllä naurahtanut ääneen tämänkin ketjun setäselittäjien jutuille, mutta silti jättäisin väliin nämä setäset.

Vierailija
66/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa aina naisseuraa jos mies on 

-komea

-pitkä

-koulutettu

-hyvä status työelämässä

-palkka hyvä

-vaatteet ja korut kalliita

Vierailija
67/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin noin yksinkertaista.

Kivat ja fiksut miehet, jotka osaavat suhtautua naisiin ihmisinä ja arvostavat naisia, todennäköisesti seurustelevat vakavasti. Rentut, jotka osaavat feikata edellä mainittua, käyvät läpi naisia.

Tiettyjen miesten perässä, naiset juoksevat ja roikkuvat. Toiset miehet ovat kivoja ja "joku nainen saa heistä hyvän miehen," joku muu, kuin hän joka sanoo noin.

Ei ole kaikille kumppania, ei miehille, eikä naisille.

"Joku saa susta hyvän miehen". Tarkoittaa selkokielellä että "Uskon löytäväni paremmannäköisen ja fiksumman tyypin kuin sinä olet".

Suu voi sanoa mitä vaan, mutta todellinen ajatus paljastuu teoissa, siinä kuinka hän kohtelee sinua.

Niin, mikä olisi asiallinen tapa kohdella miestä, josta pitää ihmisenä, mutta jonka kanssa ei halua perustaa perhettä?

Vierailija
68/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero on huumorintajussa. Jos saat naisen nauramaan ja naurat itse naisen jutuille, olet jo puoliksi "saanut naisen". Ihan sama vaikka olisit lihava lyhyt ja kalju.

Hyvin osasit lennosta heittää keskeiset naista saamattoman miehen ominaisuudet! Ei ole ollenkaan vaikeaa, vaikka olisit nainen.

Vierailija
69/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat ajatella noin, ja osa uskoo itsekin väitteeseensä. Tosielämässä pätevät muut lainalaisuudet.

Vierailija
70/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voin muille jäbillä sanoa, että naisia ei saada, ne otetaan. Tää on se ainoa joka toimii. 

Miten ne siellä vankilassa päästävät sut netin äärelle?

En ole vankilassa. Ja naisia oon saanut jopa kadulla ihan vaan kehumalla "siin o seksikäs tyttö", pari sekkaa myöhemmin suudellaan, ja vartin pääst mun mestoil mis laitan kunnolla hanurii... 

Vierailija
71/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin jotkut naiset saa miehiä ja jotkut naiset ei saa ikinä miehiä.

Sellaista naista ei ole syntynytkään, joka ei saa miehiä. Semmoisia voi toki olla, että haluttu mies on aivan liian korkeatasoinen, mutta alempitasoista nainen ei huoli, joten jää mieluummin kokonaan ilman.

Ja miehillähän on asia prikulleen sama. Ja irtoseksi on syntiä. 

Vierailija
72/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat ajatella noin, ja osa uskoo itsekin väitteeseensä. Tosielämässä pätevät muut lainalaisuudet.

En tiedo, missä se tosielämä on, mutta minulla oli varaa valita miesten joukosta. Otin muutaman sentin päälle 170 cm pitkän ja kaljuuntuvan, hauskan ja hyväsydämisen. Vartalo on kyllä hyvässä kunnossa, ja sehän näistä mainituista ominaisuuksista on ainoa, mihin ihminen pystyy itse vaikuttamaan.

Kehotan kaikki muitakin, myös tämän ketjun geenilottomiehiä, tutkimaan potentiaalisissa kumppaneissa niitä ominaisuuksia, joihin nämä itse pystyvät vaikuttamaan. Niillä ominaisuuksilla se parisuhdekin rakennetaan. Ja naisia kyllä löytyy, esimerkiksi seurakunnista ja paritansseista.

Vierailija
73/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voin muille jäbillä sanoa, että naisia ei saada, ne otetaan. Tää on se ainoa joka toimii. 

En ole vankilassa. Ja naisia oon saanut jopa kadulla ihan vaan kehumalla "siin o seksikäs tyttö", pari sekkaa myöhemmin suudellaan, ja vartin pääst mun mestoil mis laitan kunnolla hanurii... 

Hyi, kakkaa kikkelissä.

Vierailija
74/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset harrastavat irtoseksiä lähinnä sinun fantasioissasi. Valtaosa naisista haluaa seksiä vain oman kumppanin kanssa. Ja siksi nimenomaan nämä sinun toiveesi eivät ole realistisi"

Ihan ysärillä elin nuoruuteni. Sillon harrastettiin irtosuhteita enemmän kuin nykypäivänä, ja nuoret myös aloittivat sukupuolielämänsä aiemmin. Samoin alkoholin käyttö nuorilla oli runsaampaa.

Mutta kertoisitko sinä, mihin perustuu käsityksesi naisten irtoseksin määrästä nykypäivänä. Harrastaako äitisi paljon irtoseksiä? Entä siskosi? Naispuoliset serkkusi? 

No mitä sinä teit ysärillä?

Vierailija
75/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Papan fantasia.

Vierailija
76/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei saa miestä tarkoittaa se, ettei nainen saa haluaamansa laatikkoleuka-avaruuskirurgia.

Kun mies ei saa naista tarkoittaa se kirjaimellisesti juuri sitä, ettei mies vaan saa minkäänlaista naista.

Höpön pöpön miehet vain eivät huoli sitä naista jonka voisivat saada. Ottajia kyllä olisi. Jonnekin vaan kunnon räkälään naista iskemään niin eiköhän sieltä eukko löydy. 

Vierailija
77/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinä teit ysärillä?

Vastaa sinä ensin minun kysymykseeni, niin minä vastaan sitten sinun.

Vierailija
78/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedo, missä se tosielämä on, mutta minulla oli varaa valita miesten joukosta. Otin muutaman sentin päälle 170 cm pitkän ja kaljuuntuvan, hauskan ja hyväsydämisen. Vartalo on kyllä hyvässä kunnossa, ja sehän näistä mainituista ominaisuuksista on ainoa, mihin ihminen pystyy itse vaikuttamaan.

Kehotan kaikki muitakin, myös tämän ketjun geenilottomiehiä, tutkimaan potentiaalisissa kumppaneissa niitä ominaisuuksia, joihin nämä itse pystyvät vaikuttamaan. Niillä ominaisuuksilla se parisuhdekin rakennetaan. Ja n

No mutta minä olen kuunnellut naisia, ja naiset ovat sanoneet, ettei sillä kropalla ole väliä naisille, vaan toisille miehille? Salilla ei kuulemma kannata käydä, koska se ei niin kiinnosta naisia.

Vierailija
79/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun halutaan pitää ne reidet yhdessä.

Vierailija
80/180 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, siinä on kyllä naistyyppi, jota en missään nimessä haluaisi.