Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet saa naisia ja toiset miehet ei saa ikinä naisia?

Vierailija
18.09.2024 |

Jotkut miehet siis saa kokoajan naisia, he kun menevät baariin niin aina tarttuu nainen mukaan ja he seurustelevat myös aina kun taas toiset miehet ei saa ikinä naisia eikä ne seurustele?

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJO PAREMPI ELÄÄ SINKKUNA KUN PARISUHTEESSA ITSE AINAKIN NAUTIN ELÄMÄSTÄ SINKKUNA ENKÄ OO KAIVANNU KUMPPANIA ELÄMÄÄNI SAA ELÄÄ NIIKU HALUA JA MENNÄ JA  TULLA NIIKUN HALUAA JA SINKKUNA OLEMINEN KUTEN PARISUHTEESSA ELÄMINEN ON JOKAISEN OMA VALINTA T. SINKKU MIES

182/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset saavat geenilotossa enemmän ja toiset vähemmän oikein. Mikään määrä kuntosalia ei kompensoi  rumaa naamaa.

Martti Syrjä lienee eri mieltä asiasta. Toki kompensointivälineenä muut avut kuin kuntosali.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011674836.html

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on statuksen ja rahan perässä juoksijoita siinä syy

Vierailija
184/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut naiset pitää sua vain vaihtoehtona ja niiden sukulaiset kusettaa muutenkin.

Vierailija
185/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on seksin ja parisuhteiden portinvartijoita. Miehet tyytyy ja naiset valitsee näin se menee

186/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on seksin ja parisuhteiden portinvartijoita. Miehet tyytyy ja naiset valitsee näin se menee

Minä en ole tyytynyt. En ole laatikkoleukainen avaruuskirurgi mutta siitä huolimatta parisuhde on kahden ihmisen molempien valinta ja olen itse ollut valintaa tekemässä. Kun joku minulle tärkeä asia on jo alussa selvinnyt minun kannaltani toimimattomaksi niin suhde on katkennut siihen. 

Ne jotka tyytyvät tuskin ovat kumppaniinsa tyytyväisiä pidemmän päälle. Kumppani sen kyllä huomaa joka sitten huonontaa suhdetta entisestään.

M60

Vierailija
187/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sekunttiakaan töitä ennen kuin olen saanut pillua

Vierailija
188/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain nuorena todella hyvin naisia, mutta en enää vanhempana. 

Tarinasi Allu on kaikille tuttu tuhansien toistojen ansiosta.

Vierailija
189/189 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus johtuu pääasiassa pienikullisuudesta ja / tai köyhyydestä. Mustan ihonvärin puutekin haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi