Miksi jotkut miehet saa naisia ja toiset miehet ei saa ikinä naisia?
Jotkut miehet siis saa kokoajan naisia, he kun menevät baariin niin aina tarttuu nainen mukaan ja he seurustelevat myös aina kun taas toiset miehet ei saa ikinä naisia eikä ne seurustele?
Kommentit (180)
Rumien miesten elämä on kuitenkin helpompaa kuin rumien naisten, koska he näkevät enemmän edes eroottisia unia. Niin että lopettakaa valitus.
78: Riippuu taas siitä, mitä hyvä vartalo kenellekin merkitsee. Minun mieheni, jota kuvailin hyvävartaloiseksi, ei ole koskaan harrastanut salitreeniä.
Väittäisin, että miesten ja naisten esteettiset ihanteet poikkeavat toisistaan melko paljon, ja sitten ovat tietysti vielä yksilölliset erot. Lisäksi moni etsii omaa kuvaansa: tukevaa miellyttävät tukevat ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
78: Riippuu taas siitä, mitä hyvä vartalo kenellekin merkitsee. Minun mieheni, jota kuvailin hyvävartaloiseksi, ei ole koskaan harrastanut salitreeniä.
Väittäisin, että miesten ja naisten esteettiset ihanteet poikkeavat toisistaan melko paljon, ja sitten ovat tietysti vielä yksilölliset erot. Lisäksi moni etsii omaa kuvaansa: tukevaa miellyttävät tukevat ja niin edelleen.
No ei varmasti miellytä tukevaa tukevat. Ei se nyt ihan tuollaisella logiikalla mene.
Kyllä minä ainakin pullukka naisena ihastuin nallekarhumiehiin. Ei nainen halua seksuaalisessa kanssakäymisessä olla reilusti isompi ja vantterampi kuin mies, niin että mies on sitten siinä rinnalla joku kukkakeppi.
Mutta kyllä lihava mies voi olla viehättävä. Kampin Hesessä on nyt töissä yksi vantterahko nuorimies enkä tajua miksi, mutta hän on minusta aivan hullun kuuma ja viehättävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on se tärkein seikka niin naisten kuin miestenkin kohdalla. Mutta jos tästä aiheesta yrittää tällä foorumilla keskustella niin se ketju poistetaan. Mutta se että et saa parhaan näköistä tai parhaasta päästä olevaa ei tarkoita, että et saa ketään. Eikä ole kuule rumilla naisilla yhtään sen helpompaa. Ei minua kukaan mies lähesty, vaikka miten olen nainen.
Minäkin olen nainen, enkä kasvoiltani mikään kedon kaunein kukkanen. Vientiä on kuitenkin aina ollut. Eihän se vaadi muuta kuin sosiaalista vaivannäköä, että pystyy esittelemään itsensä persoonan eikä naaman kautta. Olen löytänyt treffikavereita ystäväpiirien, opintojen ja työn kautta. Netin ja baarit olen suosiolla jättänyt kauniimmille.
Samaa suosittelen myös miehille. Mutta ymmärrän kyllä, että jos naisiin suhtautuu esineellistävästi, on se siskon kaveripiiri aika äkkiä läpi käyty, ja voi olla ettei siskokaan enää ole puheväleissä. Niin makaa kuin petaa, ja lopulta saattaa olla helpompaa olla tositarkoituksella liikkeellä, kuten minä olen aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin pullukka naisena ihastuin nallekarhumiehiin. Ei nainen halua seksuaalisessa kanssakäymisessä olla reilusti isompi ja vantterampi kuin mies, niin että mies on sitten siinä rinnalla joku kukkakeppi.
Voi kuule hyvin usein se pullukkanainen tai ei niin kaunis nainen haluaa miehen joka on hyvännäköinen ja koulutettu eli hyväpalkkainen statusmies. Nallekarhumies eli ylipainoinen mies joka ei ole komea kelpaa naisille vain jos se mies on hyvätuloinen statusmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on se tärkein seikka niin naisten kuin miestenkin kohdalla. Mutta jos tästä aiheesta yrittää tällä foorumilla keskustella niin se ketju poistetaan. Mutta se että et saa parhaan näköistä tai parhaasta päästä olevaa ei tarkoita, että et saa ketään. Eikä ole kuule rumilla naisilla yhtään sen helpompaa. Ei minua kukaan mies lähesty, vaikka miten olen nainen.
Minäkin olen nainen, enkä kasvoiltani mikään kedon kaunein kukkanen. Vientiä on kuitenkin aina ollut. Eihän se vaadi muuta kuin sosiaalista vaivannäköä, että pystyy esittelemään itsensä persoonan eikä naaman kautta. Olen löytänyt treffikavereita ystäväpiirien, opintojen ja työn kautta. Netin ja baarit olen suosiolla jättänyt kauniimmille.
Samaa suosittelen myös miehille. Mutta ymmärrän kyllä, että jos naisiin suhtautuu esineellistävästi, on se siskon kaveripiiri aika äkkiä läpi k
Ja olitko vielä se sama tyyppi, joka aina muistuttaa "lika barn läka bäst", eli noudata tasoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti miellytä tukevaa tukevat. Ei se nyt ihan tuollaisella logiikalla mene.
Kyllä menee. Itse hoikkana naisena tykkään hoikista kestävyysurheilijamiehistä. Sitten tukevammat naiset tykkäävät isibodeista ja salimakeista, joilla bmi on ylipainon puolella, koska haluavat tuntea itsensä siroiksi ja suojelluiksi.
Tunnen useamman oikeasti kunnolla ruman miehen, joilla on itseään paremman näköiset puolisot. Tämä johtuu siitä, että miehet ovat hauskoja ja mukavia ja heillä on hyvä itseluottamus. Jos ihmisestä huokuu huono itseluottamus, niin tämä ei takuulla viehätä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero on huumorintajussa. Jos saat naisen nauramaan ja naurat itse naisen jutuille, olet jo puoliksi "saanut naisen". Ihan sama vaikka olisit lihava lyhyt ja kalju.
Naiset haluavat ajatella noin, ja osa uskoo itsekin väitteeseensä. Tosielämässä pätevät muut lainalaisuudet.
En tiedo, missä se tosielämä on, mutta minulla oli varaa valita miesten joukosta. Otin muutaman sentin päälle 170 cm pitkän ja kaljuuntuvan, hauskan ja hyväsydämisen. Vartalo on kyllä hyvässä kunnossa, ja sehän näistä mainituista ominaisuuksista on ainoa, mihin ihminen pystyy itse vaikuttamaan.
Kehotan kaikki muitakin, myös tämän ketjun geenilottomiehiä, tutkimaan potentiaalisissa kumppaneissa niitä ominaisuuksia, joihin nämä itse pystyvät vaikuttamaan. Niill
Höpö höpö. Et ole kuunnellut naisia yhtään. Olet vain päättänyt olla lyhyen, lihavan ja kaljun lisäksi myös ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule hyvin usein se pullukkanainen tai ei niin kaunis nainen haluaa miehen joka on hyvännäköinen ja koulutettu eli hyväpalkkainen statusmies. Nallekarhumies eli ylipainoinen mies joka ei ole komea kelpaa naisille vain jos se mies on hyvätuloinen statusmies.
Setäselittäjä iski jälleen!
Vierailija kirjoitti:
Koska tärkeintä on se, mitä ihminen kantaa sisällään ja muuta paskaa
Jos kannat sitä paskaa sydämessäsi, niin usko tai älä, se haisee kauas. Se on just sitä sisintä mitä nyt vähättelet, ja paitsi haisee myös näkyy kauas.
Kumman luulet naista kiehtovan enemmän, iloinen ja positiivinen vai vihainen ja katkera persoona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos häneen työpaikalla tutustuu vähän lähemmin ja on muita hyviä ominaisuuksia, niin kyllä saattaa alkaa kipinä iskeä. Toki naiset ovat erilaisia, itse viehätyn ja ihastun helposti. Niin helposti etten paljon muuta työpaikoilla mietikään kuin miehiä. Mutta kyllä olen ollut hyvin ihastunut ylipainoisiin miehiin. Varsinkin silloin kun olin itsekin rutkasti ylipainoinen. Siinähän voitaisiin sitten vaikka yhdessä alkaa kuntoilla ja taistella ylipainon tuomia terveysongelmia vastaan, Kaksin aina kaunihimpi.
89: no enpä varmaan tuollaista kenellekään muistuta, koska pidän ihmisten tasoluokittelua vastenmielisenä. Enemmänkin korostaisin, että kannattaa aidosti opetella tuntemaan itsensä, niin tietää mitä tarvitsee. Ei siitä ysiksi määritellystä kumppanista ole mitään iloa, jos elämä on yhtä riitelyä ja ovien pauketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kannat sitä paskaa sydämessäsi, niin usko tai älä, se haisee kauas. Se on just sitä sisintä mitä nyt vähättelet, ja paitsi haisee myös näkyy kauas.
Kumman luulet naista kiehtovan enemmän, iloinen ja positiivinen vai vihainen ja katkera persoona?
Klassisesti komea mies, jolla on nuo mainitsemasi ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan asian ytimessä. Mutta mitä voisi antaa neuvoksi niille miehille, jotka ovat tuohon mustaan suohon uponneet? Tämä alkaa olla jo kansanterveydellinen ongelma, ja selvästi kaiken maailman ulinalaudat pahentavat sitä, eivät paranna.
-eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ihmiset pariutuvat joille kelpaa se jonka he saavat. Niin yksinkertaista se on. Aina on pulleampia naisia joille kelpaa nallekarhumies vaikka mies ei olisi rikas ja ne naiset sitten saavat sen suhteen. Jos vaadit rikkautta niin luultavasti saat olla ilman.
Yksin jääneiden miesten kannattaa ehdottomasti mennä jonnekin matalan kynnyksen naisvaltaisiin työpaikkoihin töihin. Sieltä löytyy mkehenkipeitä naisia vaikka muille jakaa. Aloittakaa vaikka keikkailemalla päiväkodeissa ja erityiskouluissa. Ei kauaa mene niin joku samassa paikassa oleva nainen alkaa juosta kintereillä ja haluaa sinut juuri työparikseen joka paikkaan. Useampikin nainen. Näissä paikoissa miehiä kaivataan, palvotaan ja arvostetaan aivan yli äyräiden ja aina vain selitetään Kuinka tarvittaisiin enemmän miehiä näihin hommiin. Kahvitauoilla koko naislauma piirittää sinut kyselemään elämästä ja kuulumisista ja perhetaustasta ja opiskeluista. Nuoremmat naiset hihittelevät jutuillesi.