Erosin miesystävästä, mikä avuksi ahdistukseen?
Erosin eilen miesystävästäni, on ollut jo pidempään vaikeaa ja eilen sitten tuli se viimeinen niitti.
Tunteita on paljonkin, mutta hänen käytös minua kohtaan on ollut jo pitkään myrkyllistä. Mikään keskustelu ei ole auttanut kun hän ei halua edes keskustella ..
Olo on silti aivan kauhea vaikka ero tapahtui minun aloitteestani. Sydän hakkaa enkä pysty keskittymään mihinkään.
Kuin rinnan päällä olisi iso kivi.
Miten helpottaa oloa, kuinka kauan tämä pahin vaihe kestää?
Miten saan pidettyä itseni kurissa, etten soita tai laita viestiä heikkona hetkenä?
Kommentit (25)
Voi surkeus, onko palstoilla pitkään vaikuttanut Pikku mummu kuollut. Hänellä oli elämänkokemusta ja sydämen viisautta, joka oli suureksi avuksi monille neuvoja kaipaaville.
Itse tulin jätetyksi. Hyvin epäreilulla tavalla ilman keskustelua. Kirjoitin kaikki p***at asiat miehestä puhelimeni muistiinpanosovellukseen. Kertasin niitä päivittäin ja lisäsin uusia aina, kun tuli mieleeni.
Itkin totta kai hyvien juttujen perään, annoin tunteiden tulla. Kaikkien tunteiden. En varmaan koskaan ole kokenut lyhyessä ajassa niin laajaa tunneskaalaa.
Sovin ekoille viikoille tosi paljon tapaamisia ystävien kanssa. Kävin salilla 4 krt/vko ja kävelin kuukauden ajan 10 km päivässä. Ajattelin kestää päivän kerrallaan. Tein huomattavia lomasuunnitelmia seuraavalle kesälle. Jotka sitten myös toteutin.
Ikävä palailee joskus vieläkin 10 kk jälkeen, mutta kun olen katsonut niitä hänen huonoja puoliaan silmiin eron jälkeen, on ollut pakko kysyä itseltään, miksi hyväksyin sen kaiken. Olen kasvanut, ottanut opiksi ja menossa kovaa vauhtia eteenpäin. Minulla on tutustumisvaihe uuden ihmisen kanssa hiljalleen alkanut. Edessä voi olla vielä jotain sellaista hyvää, mitä en olisi koskaan voinut uskoa.
Monta eroa sitä on viisikymppisen elämäni varrella ollut. Alkoholihan noihin oloihin on aina auttanut. Ja sitten ajan kanssa aika.
soittele tuntemasi yksinäisten miesten ovikelloa ja tarjoa mielestäsi parastasi joku epätoivoinen voi vaikka tulla nusasemaan. jos ei natsaa voit paikalliseen räkälään mennä karaokea laulamaan jos sieltäkään et naima haluisia löydä voit ilmottautua juntille pillua ohjelmaan varmaan löytyy
tilaa sätisfieri ja joku hauska