Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?
Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?
Kommentit (198)
3 lasta, mies otti ja lähti, talo ja pihamaalla maasturi, traktori, puimuri ja paalain. Eliittiä sanos.
Heh, no minä itse. En ole kyllä kertaakaan ajatellut olevani eliittiä ainakaan lasteni lukumäärän tai sukupuolten vuoksi.
Ei eliittiä. 3 tytärtä saman miehen eli aviomiehen kanssa. Rivarin pihassa kauppakassi ja paku.
Ei, meil on kolme. Perheautokin puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo täytti ap:n krieerit. Kunnes hävisi seksihalut ja nalkutus tuli tilalle. No nyt sitten on vuokralla asuva yh.
Seksihalujen puute tuhosi eliittinaisen statuksen, voivoi
Tunnen. Asuvat pienemmällä paikkakunnalla omakotitalossa ja ovat vielä naimisissa 30 vuoden jälkeen. Tai itse asiassa tunnen kaksi tällaista pariskuntaa.
Tuossa aloituksessa eliittiä on vain yksi asia ja se on se, että eivät ole eronneita, kumpikin siis ensimmäisessä liitossaan ja lapset sitä myöten yhteisiä.
Siinä on riittävästi erilaisuutta verrattuna yleiseen suuntaukseen.
Itse asiassa siis hieno asia, mutta noin muuten ajatellen hirveän tylsän oloista elämää. Ei saisi ajatella näin, mutta minkäs sille mahtaa. Ystävinä toisia samanlaisia pariskuntia ja kaikki sujuu ja soljuu aina sopivasti ja täydellisesti eteenpäin.
Tällaisia ihmisiä kun kuuntelee siis heidän puheitaan ja selostuksiaan, jotenkin ei vaan jaksaisi. "Mikko oli luokkansa paras taas, kyllä se opettaja sitä kehui ja oli syytäkin pläp pläp pläp...Mun täytyy taas tilata se jalkahoitaja ja kosmetologi ennen kuin lähdetään sinne etelään.... pälä pälä... täytyy saada syksyllä meidän veneelle uusi talvi säilytyspaikka... jne jne jne...". Maailman tylsimpiä aiheita kuunnella.
Kyllä elämässä jotain rosoakin pitää joskus olla eikä aina olla niitä ensimmäisiä ja onnistujia. Ja se, että hankitaan aina kaikki se, mitä muutkin. Heti kun on saatu se komea omakotitalo valmiiksi, siihen rakennetaan suunnaton terassi, joka reunustetaan pyöreillä valkoisilla kivillä ja lopuksi istutetaan ne tuijat.
Siitä tulee vain mieleen sellainen tasapaksu elämä vailla mielikuvitusta.
Joskus nuorena itsekin halusin jotain tuollaista, mutta kohtalo on riepotellut minua syntymästäni asti ja olen joutunut vaikka mitä kestämään ja vaikka mihin tilanteisiin, niin hyviin kuin vähemmän hyviinkin. Nyt kun alkaa elämä jo kääntyä viimeiselle neljännekselle (ehkä), niin olen joutunut toteamaan, että olen elänyt todella värikästä elämää ja kaikesta huolimatta saavuttanut sen, mitä ihminen loppujen lopuksi tarvitsee, on leipää, lämmintä ja oma katto pään päällä. Tuijat ja kivirykelmät ei ole minua varten enkä niitä kaipaa. Mutta onpahan mitä muistella.
Ap unohti mainita kultaisennoutajan.
Miksi omakotitalo? Ne sijaitsevat yleensä syrjässä. Minulle mieluummin merimaisema Etelä-Helsingisssä. Niin ja farmarin sijaan premium-katumaasturi.
Vierailija kirjoitti:
Ap unohti mainita kultaisennoutajan.
No niin, nyt se elitismi kosahti, meillä on 2 labbista 😭
Mene pelle takaisin y l ilaudalle runkuttamaan lonkeropor nolle.
Ette te vaimot ole eliittiä. Sori, mutta vaimojahan nimenomaan vihataan. Teitä ei edes haluta syntyvän koska vaihdatte nimeänne ja kotiroolinne on yhteiskunnassa turhaa paskaa. Siinä ei ole mitään kunniallista tai hienoa kelvata miehen tottelevaiseksi vakipanoksi ja appiukon leikkikaluksi porsimaan poikia hänen sukuunsa.
Teitä lähinnä petetään. Itse en kehtaisi ikinä olla miehen vaimo. Hävettäisi olla kaulapannassa oleva koira jonka mies juoksee vapaana viettämässä sinkkuelämää samalla kun itse sidot koko minuutesi suhteeseen ja avioliittoon.
Jos vaimoudessa olisi jotain hienoa, miehetkin haluaisivat sitä.
Noloa miten vaaditte naisilta yksiavioisuutta samaan aikaan kun miehellä saa olla useita vaimoja.
Työkaveri täyttää noi "kriteerit". Eliitistä en tiedä, ihan kiva nainen on ja helppo tehdä hänen kanssa töitä.
Me olemme pudonneet eliitistä tai emme itseasiassa noilla kriteereillä ole koskaan siellä olleetkaan.
Meillä on 3 poikaa. He ovat nyt aikuisia, joten lapsiluku ja sukupuoli ei täsmää.
Meillä oli farmariauto, ei ole enää.
No mutta hei, mähän oonkin eliittinainen. Kaksi lasta(toinen erityislapsi) ok-talo maalla, farkku volvo vm.98 vielä vähän velkaa siitä, työtön mies pieree sohvalla, itse pätkätöissä. N38
Monikin tuntemani ihminen asuu talossa, joka on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Ette te vaimot ole eliittiä. Sori, mutta vaimojahan nimenomaan vihataan. Teitä ei edes haluta syntyvän koska vaihdatte nimeänne ja kotiroolinne on yhteiskunnassa turhaa paskaa. Siinä ei ole mitään kunniallista tai hienoa kelvata miehen tottelevaiseksi vakipanoksi ja appiukon leikkikaluksi porsimaan poikia hänen sukuunsa.
Teitä lähinnä petetään. Itse en kehtaisi ikinä olla miehen vaimo. Hävettäisi olla kaulapannassa oleva koira jonka mies juoksee vapaana viettämässä sinkkuelämää samalla kun itse sidot koko minuutesi suhteeseen ja avioliittoon.
Jos vaimoudessa olisi jotain hienoa, miehetkin haluaisivat sitä.
Noloa miten vaaditte naisilta yksiavioisuutta samaan aikaan kun miehellä saa olla useita vaimoja.
Taasko hoitsu antoi sulle puhelimen? Ota nappisi ja rauhoitu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä itse, lapsia tosin enemmän. Mutta ekat oli poika ja tyttö
Miksi väität olevasi eliittiä jos et mahdu kuvaukseen?
Minä kuulun muka tuohon määritelmään, mutta en todellakaan ole eliittiä. Keksituloisina, työttömyyskausista huolimatta kauhella köyhyydellä ja säästäväisyydellä olemme elintasomme hankkineet, joten eliitti on meistä kaukana.
Tunnen yhden kuvailemasi naisen. Aviomies on toimitusjohtaja keskisuuressa yrityksessä. Lapset ovat alakoulussa ja vaimo on kotiäitinä. Koulupäivien aikaan käyn pitämässä häntä hyvänä. On tosi kiihkeä nainen. Aviomiestä ei seksi kuulemma juuri kiinnosta.