Eduskunnassa kuohuu: Halla-ahon Fashion review! Lähetti sähköpostia epätyylikkäästä paidasta
Halla-aho ei ainakaan jää hallituskauden jälkeen makoilemaan sopeutumisrahalle, vaan vahvistamattomien huhujen mukaan jatkanee Voguen tai Glorian muotiin erikoistuneena poliittisena kirjeenvaihtajana.
Kansanedustajan valkoinen pusero oli Halla-ahon mielestä liian arkinen ja ryppyinen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f54b8d9d-d115-4fea-a615-712d2f8ef…
Kommentit (345)
Vierailija kirjoitti:
Tynkkysen erivapautta en myöskään ymmärrä. Flanellipaita on ihan ok vapaa-ajalla, mutta työpaikalla mauton. Tumma puku pitäisi olla kaikilla miehillä. Samoin naisten kohdalla ei t-paitaa, vaan siisti ja ryhdikäs asu. Suomessa on ansioituneita vaatesuunnittelijoita, joten eikö heille voisi antaa tehtäväksi suunnitella joku naisillekin sopiva vastine tummalle puvulle? Toki tumma kokopitkä hame voisi olla aika hyvä, toisi yhdenmukaisuutta.
Sun kannattaa olla aiheesta yhteydessä EU:n suuntaan, muruseni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jussi ummistaa silmänsä persuministereiden pukeutumiselta?
Hallalaho ummistaa silmänsä ja korvansa persujen perseilyltä ja habitukselta.
Mutta joo, herää kysymys että kuinka sitä järkyttävää hevonpaskaa mitä niin itse basisti kuin hänen seuraajansa suoltavat lähes päivittäin ei oteta tällä tavoin tikun nokkaan? Kysehän ei suinkaan tässä tapauksessa ollut T-paidasta vaan siitä mitä Jokelainen puhui, ja vielä nainen ja vielä tatuoinnit. Eihän tällaista syvällä persukuplassa elävä voi niellä purematta.
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho on mies makuuni. Pus.
Sama.
t: Mauri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista, kun arvokkaimmassa instassissa demokratiassa pitää pelleillä näiden asioiden kanssa. T-paita EI OLE SOPIVA ASU eduskuntaan. Piste. Ihmeellisiä uhmaikäisiä kiukuttelijoita, kun ei vaan uskota. Se on työn ja koko instituution arvostamista pukeutua sääntöjen mukaan. Mutta tietysti, kun oma napa ja "minä, minä, minä en halua, minun mielestä" on päivän arvo, niin tässä ollaan.
Miksi sitten ei epäsiisteydestä ole vastaavia huomautuksia annettu?
Mistä tiedät? Eivät kaikki tee huomautuksista spektaakkelia ja ulvo uuninluukkujen kolinaa lehdille.
Niinpä, kyllä muillekin on huomauteltu, mutta eivät oke asiasta tehneet julkista.
Tuokin on vähän tökeröä, että kertoo jostain työpaikan sisäisestä asiasta heti lehdille.
Minkä ikäinen Jessi on? Pitäisi kasvaa aikuiseksi ja opetella talon tavoille nyt. Hyviä aiheita oli hänellä puheessaan, nyt voisi keskittyä olennaiseen, eikä halla-ahon maalittamiseen höperyyksillä. Halla-aho teki vain työnsä.
Vierailija kirjoitti:
No tuota. Hän on kyllä ollut puhemiehistön puhuttelussa useaan otteeseen.
No tuota. Varmaan juuri siksi että nimensä on Jussi Halla-aho. Jos olisi joku Iiris Suomela toiminut täysin samoin, tuskin olisi nähty missään ongelmia. En sius tiedä keitä puhemiehistössä istuu, mutta sen jokainen voi tästäkin ketjusta todeta, että persuja kohdellaan aina tyystin eri otteella kuin muiden puolueiden edustajia. Ja huom, EN ole persu, enkä äänestä oikeistoa.
Meitä jotka ottaa asiat asioina, näkyy olevan aika vähän. Tyypillisempää on, että jaotellaan suhtautuminen sen mukaan mikä leima on kullekin annettu, eikä osata kohdella neutraalisti.
Tyypillistä perussuomalaista uhriutumista, yllättävän pitkälle ketju pääsikin ilman tätä ulinaa.
Sannamarin olkapään alapuolella roikkuva rantabaaripaita oli sitten ok? Se tyrkky kostopaita medialle kuvattavaksi kun hiuskirurgi höyläsikin samaan aikaan myös kollegansa puutarhaa (sittemmin sannaa tämä ei häirinnytkkään kunhan muut asiaan osalliset naiset paloivat helvetissä)
Onneksi Jussi operoi puhemiehenä juuri sopivan tärkeiden asioiden parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kummallista, kun arvokkaimmassa instassissa demokratiassa pitää pelleillä näiden asioiden kanssa. T-paita EI OLE SOPIVA ASU eduskuntaan. Piste. Ihmeellisiä uhmaikäisiä kiukuttelijoita, kun ei vaan uskota. Se on työn ja koko instituution arvostamista pukeutua sääntöjen mukaan. Mutta tietysti, kun oma napa ja "minä, minä, minä en halua, minun mielestä" on päivän arvo, niin tässä ollaan.
Miksi sitten ei epäsiisteydestä ole vastaavia huomautuksia annettu?
Mistä tiedät? Eivät kaikki tee huomautuksista spektaakkelia ja ulvo uuninluukkujen kolinaa lehdille.
Niinpä, kyllä muillekin on huomauteltu, mutta eivät oke asiasta tehneet julkista.
Tuokin on vähän tökeröä, että kertoo jostain työpaikan sisäisestä asi
Kyse ei ole salassapidettävästä asiasta, joten on oikein ja kohtuullista että tuo julki asiattoman kohttelunsa.
Jussi Halla-aho on mestari, eikä tee virheitä töissä tai yksityiselämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta paidasta näkyy mustat rintsikat läpi ja smart casualiin ei kuulu kammottavat hihatatskatmutta tietysti tää kertoo asian just niinku itellee parhaan päin.
Smart casual ei kyllä liity tatskoihin mitenkään.
Tiedätkö edes mikä smart casual on ja mistä nimitys on peräisin?
Ja todellakin liittyy, tatuoinnit eivät saa näkyä jos ne on mahdollista vaatetuksella peittää.
Eikä etenkään rintsikat saa näkyä läpi.
Kyseessä on eduskunta eikä mikään vegaanikuppila.
Kuinka ne tatuoinnit voikaan näkyä Linnan juhlissa vaikka pukeutumiskoodi on arvokkaampi kuin smart casual....
Vierailija kirjoitti:
Sannamarin olkapään alapuolella roikkuva rantabaaripaita oli sitten ok? Se tyrkky kostopaita medialle kuvattavaksi kun hiuskirurgi höyläsikin samaan aikaan myös kollegansa puutarhaa (sittemmin sannaa tämä ei häirinnytkkään kunhan muut asiaan osalliset naiset paloivat helvetissä)
Voi että. Kyllä korpeaa kun nainen menestyy, näyttää hyvältä, ei häpeile kroppaansa ja harrastaa vielä seksiäkin komean miehen kanssa. Aijaijaijaijai.
Tuo vaate ei ole asiallinen eduskuntaan vaikka olisi rypytönkin ja etenkään kun se oli päällä ihan kuin nurinpäin kiskaistuna suoraan pesukoneesta.
Jonkun jakun alla siisti t-paita menee kunhan siinä on kaunis ja asiallinen kaula-aukko.
Ketjussa keskustelevien keski-ikä vaikuttaa olevan 15v.
Ei paljon paina työttömyys, köyhyys, häädöt. Kun on paita keissi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kykyjensä mukaan.
Kaikki kansanedustajat seuraaville Milanon muotiviikoille opettelmaan pukeutumista: business ja smart casual pitää hallita.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon paina työttömyys, köyhyys, häädöt. Kun on paita keissi.
Ei ole paljon painanut hallitusta koko kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kykyjensä mukaan.
Juu, hänen haittakansalaisuusasteensa aleni tämän pestin myötä. Toivotaan paljon lyhyitä hameita ja tiukkoja paitoja ja ryppyisiä vaatteita ja vääränmuotoisia kaula-aukkoja ja voimakkaita meikkejä, niin pysyy Jussikin poissa pahanteosta.
Kansanedustaja on FM, äidinkielen ja kirjallisuuden opettaja ammatiltaan. Ei mikään tiukkapipomaikka.
Tuossa kysyttiin miksi ei eduskunnan tietoon ole tuotu, ei sitä onko vornasen kanssa keskusteltu.