Tunnettu lääkäri kuoli työmaaturmassa
IL:n tiedot: Tunnettu lääkäri kuoli Helsingin keskustan putoamisturmassa
Tiedättekö, minkä alan lääkäri?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan! "Olen lääkäri ja saan kulkea mistä halua, oikaisen tästä työmaan ohi ja kiipeän työmaa-aidan yli, säännöt ja määräykset on köyhille!"
Heh, olen ollut aikoinaan apteekissa töissä 90-luvun alussa. Lääkäri oli asiakkaana, oli kova ruuhka ja kysyin, että jäättekö odottamaan? Lääkäriherran vastaus oli, että "proletariaatti jonottaa". Pistin reseptin pahnan pohjimmaiseksi käsittelyyn (oli perinteinen tiskiapteekki).
Ttu mitä persläpiä ne osaa olla. Kiva kun ammatti jossa pitäisi tyyliin olla kaikista myötätuntoisin vetää puoleensa kaikista narsistisimmat tapaukset. Lääkäreiden runsas palkanalennus olisi kohdallaan, niin alalle ei hakeutuisi vastaavia egopellejä. Max 4000€/kk on sopiva korvaus työstä.
Mun puolesta ne sais kaikki hypätä johonkin v-tun kuoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta ne sais kaikki hypätä johonkin v-tun kuoppaan.
Tämäkin oli minun tahtoni.
t. Oikea Jeesus
En ota tähän muuta kantaa kuin, että surullista toki läheisille.
Ei kaikki lääkärit oo ylimielisiä! Oon tavannut monta niin ihanaa. Esim. Novan geriatrian ylilääkäri Henna. Arvostan häntä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En ota tähän muuta kantaa kuin, että surullista toki läheisille.
Ei kaikki lääkärit oo ylimielisiä! Oon tavannut monta niin ihanaa. Esim. Novan geriatrian ylilääkäri Henna. Arvostan häntä niin paljon.
Siis Hanna P.
Paraneeko työmaiden turvallisuus jollakin lailla tämän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hänen seurassaan oli?
Kumppaninsa
Vierailija kirjoitti:
Monttu oli aidattu mutta niin vaan piti mennä aitojen yli! Oliko kännissä vai aineissa?
Se oli aidattu, niin että siinä oli kulkuun sopiva rako. Ja silloin oli pilkkopineää. Hän ilmeisesti luuli, että se oli jätetty kulkureitiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monttu oli aidattu mutta niin vaan piti mennä aitojen yli! Oliko kännissä vai aineissa?
Se oli aidattu, niin että siinä oli kulkuun sopiva rako. Ja silloin oli pilkkopineää. Hän ilmeisesti luuli, että se oli jätetty kulkureitiksi.
En tajua miksi se olisi jätetty kulkureitiksi, jos kerran siitä vierestä pääsi ihan vapaasti kulkemaan. Eri asia, jos keskellä tietä olisi ollut työmaamonttu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä ne lääkäritkin osaa päihteitä käyttää.
Siis miren se kuoli, katkesiko niska
Voin kokemuksesta sanoa, että ihmiset kulkee just siitä mistä ovat aina kulkeneet. Esteitä, aitoja, kylttejä, työporukkaa, työkoneita myös siis kaivinkoneet yms vaikkapa kurottajat, mikään ei auta, kun ihmiset sekoilevat kulkemaan työmaille päivälläkin. Ehkä sähköaita ja aseistettu vartija saisi aatokset ja askeleet kääntymään. Välillä kyllä närhii ohjata porukkaa muualle, polkupyörineenkin, kun änkeävät työmaa-alueelle, koska"on tästä ennenkin päässyt ja vähän vain oikaisen, ei kai se häiritse". No kyllä häiritsee ja myös se turvallisuus kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Voin kokemuksesta sanoa, että ihmiset kulkee just siitä mistä ovat aina kulkeneet. Esteitä, aitoja, kylttejä, työporukkaa, työkoneita myös siis kaivinkoneet yms vaikkapa kurottajat, mikään ei auta, kun ihmiset sekoilevat kulkemaan työmaille päivälläkin. Ehkä sähköaita ja aseistettu vartija saisi aatokset ja askeleet kääntymään. Välillä kyllä närhii ohjata porukkaa muualle, polkupyörineenkin, kun änkeävät työmaa-alueelle, koska"on tästä ennenkin päässyt ja vähän vain oikaisen, ei kai se häiritse". No kyllä häiritsee ja myös se turvallisuus kärsii.
Tuo on vielä ymmärrettävää, jos joku ei esimerkiksi ole tiennyt siitä työmaasta mitään ja on kiire eikä ehdi etsimään toista reittiä ja kiertelemään jostain kaukaa. Jos ei tunne paikkoja hyvin, ei ehkä edes tiedä mitä muuta kautta pääsee sinne, mihin on menossa.
Tässä tapauksessa olisi kuitenkin ollut helppoa kävellä toista reittiä, kun olisi vain kävellyt toisella puolella aitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vielä ymmärrettävää, jos joku ei esimerkiksi ole tiennyt siitä työmaasta mitään ja on kiire eikä ehdi etsimään toista reittiä ja kiertelemään jostain kaukaa. Jos ei tunne paikkoja hyvin, ei ehkä edes tiedä mitä muuta kautta pääsee sinne, mihin on menossa.
Tässä tapauksessa olisi kuitenkin ollut helppoa kävellä toista reittiä, kun olisi vain kävellyt toisella puolella aitaa.
Minä olen saanut lehtijutuista sen käsityksen, että koko katu oli suljettu eikä ollut mitään aidan toista puolta, jota olisi voinut kulkea.
Heh, olen ollut aikoinaan apteekissa töissä 90-luvun alussa. Lääkäri oli asiakkaana, oli kova ruuhka ja kysyin, että jäättekö odottamaan? Lääkäriherran vastaus oli, että "proletariaatti jonottaa". Pistin reseptin pahnan pohjimmaiseksi käsittelyyn (oli perinteinen tiskiapteekki).