Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder treffailu yli 50 mppisenä

Vierailija
17.09.2024 |

Olen ollut sinkkuna 2 vuotta ja ikää on yli 50v. En jaksa juosta baareissa etsimässä miestä, enkä ehkä niin kauheesti vielä kaipaakkaan, mutta..kun muillakin on.Argh, tuntuu että tosiaan on, et oon ainoa näin vanha sinkku, enkä koskaan löydä enää ketään. Olen tän parin vuoden aikana käynyt 10-20 tinder treffeillä ja tuntuu et kaikki päätyyy aina ekojen treffien jälkeen. Alkaa jo käydä itsetunnolle. Olen ( luulen ainakin olevani) fiksu, hauska, ihan nätti ja normaalin näköinen, kokoinen ja oloinen. Mut ekojen treffien jälkeen kiinnostus silti miehen suunnalta lopahtaa tai ainakin yhteydenpito hiipuu. Itse oletan et mies ottaa yhteyttä aktiivisemmin, enkä todellakaan vingu kenenkään perään, mut mitä hittoa on tapahtunut!?!?? Miksen mä enää herätä kiinnostusta.Tiedän etten ole enää nuori, mut ei ne miehetkään ole!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin mies lähtee niin pyydät viikon päästä käymään luoksesi, lyötte asian lukkoon, niin mikään ei hiivu.

Vierailija
2/10 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka Tinder deitti tärppäsi, alkoholilla oli osuutta asiaan. Mentiin siis suoraan ekoilta deiteiltä "yksille", joista tuli valomerkkiin asti ottaminen, sitten yhteinen yö, ja siitä asti on oltu tiiviisti yhdessä :D Olin 50 ja ylipainoinenkin kun tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mut voiko olla et ton ikäsillä miehillä alkaa olemaan huono itsetunto ja ne haluu et nainen on aktiivisempi yhteydenpitäjä. Ja jos ei ole, niin luulevat etteivät kelvanneetkaan?

Vierailija
4/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kommentoimaan näin nelikymppisenäkin miehenä vastaavista kokemuksista. Naisilla monta rautaa tulessa, ja ovat enemmän ja vähemmän passiivisia. Itselle käy nopeasti ilmi että en kiinnosta riittävästi omana itsenäni ja sitten hiipuu. Otanta on vielä ohut, kun ilmeisesti flunssaa on paljon liikkeellä kun treffit peruuntuu usein viime hetkillä.

Mutta pitäisikö myydä mielikuvia menestyvästä varakkaasta miehestä, jotta kiinnostus heräisi ja naisissa olisi yhtään aktiivisuutta. Tätä siis olen, mutta olen kasvanut maalla ja olen melko tavallinen suomalainen mies ja riskienhallintasyistä esitän keskituloista :D

Vierailija
5/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus! Jäin odottamatta ja pyytämättä sinkuksi 54 vuotiaana viikko sitten 21 v. parisuhteen jälkeen. Mies vaan ilmoitti että hän lähtee nyt. Shokkivaihe päällä nyt ja olen jo miettinyt että ainakin ensi kesään keräilen itseäni ihan rauhassa. Olen kuullut kauhujuttuja tämän ikäisten tinderdeiteistä, jäljellä on alkoholistit ja mielenterveyspotilaat. Kaikki hyvät on varattuja, toivon tosiaan että asia ei ole näin.

Vierailija
6/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja  sinä et voi ottaa yhteyttä aktiivisemmin, koska?

Vierailija
7/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pa no seuraa hakevien sovellus. 

Vierailija
8/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 51v. Ollut sinkkuna 3 vuotta. Takana 18 vuoden avioliitto. 

Huomasin et nää suunnilleen samanikäiset miehet on jotenkin pliisuja. Mukava elämä työ, harrastukset, lapset jne.. ei siihen oikein mahdu parisuhdetta. Siis uutta, että pitäisi tehdä ns. Töitä jotta se parisuhde ees saa alkunsa. Liekö libidon heikkous, laiskuus tai vaan se et ei sitte oikein enää kunnon parisuhdetta kaipaakkaan..

Mä oon kuitenkin nainen, enkä mikään automaattinen kodinkone tai patja. Ihan samat kiemurat pitäs jaksaa käydä, kuin nuorena jotta suhde voisi alkaa.

Vierailija
9/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mut voiko olla et ton ikäsillä miehillä alkaa olemaan huono itsetunto ja ne haluu et nainen on aktiivisempi yhteydenpitäjä. Ja jos ei ole, niin luulevat etteivät kelvanneetkaan?

Höpö höpö. Niillä on niin luja itsetunto että löytävät vielä paljon nuoremman naisen, tai ikuisesti saa irtonumeroita. 

Vierailija
10/10 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on onnistunut yli 50V:nä Tinderissä, voinut välillä jopa valita. Ainakin PK-seudulla. Noin 35-45V naisia olen tapaillut ja FBW-nainen on yleensä löytynyt parissa viikossa, kun ollut tarvetta. Hyvä koulutus, työ ja kohtuullinen fyysinen kunto toki varmasti auttaneet tässä. M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä