Mies, laitatko tinderissä tykkäyksen naiselle, jonka profiilissa lukee 'feminismi'?
Kommentit (90)
Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.
Miksi kysyt kysymyksiä miehiltä naisten palstalla? 😂 Kuinka monta aitoa vastausta kuvittelet ihan oikeasti saavasi?
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.
En tiedä mistä puhut, koska en tapaile feministejä. Harva feministi tuskin hallitsee perinteisiä naisten töitä. Ruoankin tilaavat kotiinkuljetuksella.
En voisi seurustella feministin kanssa, koska he vihaavat miehiä, ovat sukupuolirasisteja. Miksi olisin ihmisen kanssa joka vihaa minua sukupuoleni takia.
Harvoin. Jos on tarpeeksi pantava niin ihan sama. Heittää vaikka kermat kattilaan ja sitten ghostaa. Toisaalta aika moni nainen nyt kutsuu itseään feministiksi, mutta sitten muuttuukin kiltiksi kisuliiniksi, kun sopiva mies tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt kysymyksiä miehiltä naisten palstalla? 😂 Kuinka monta aitoa vastausta kuvittelet ihan oikeasti saavasi?
Yksi päivä täällä sanottiin, että suurin osa kommentoijista olisi miehiä ja misogynisteja.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin. Jos on tarpeeksi pantava niin ihan sama. Heittää vaikka kermat kattilaan ja sitten ghostaa. Toisaalta aika moni nainen nyt kutsuu itseään feministiksi, mutta sitten muuttuukin kiltiksi kisuliiniksi, kun sopiva mies tulee vastaan.
Olen mäkin parille laittanut, että voisin ehkä polkaista, mut tuskin tosipaikan tullen pystyisin edes meneen treffeille.
-AP
En tietenkään. Ensisijainen ongelma ei ole feminismi sinänsä, vaan sen ottaminen osaksi omaa identiteettiä. Kierrän kaikki muutkin poliittiset öyhöttäjät kaukaa.
Tottakai. Feminismihän tarkoittaa tasa-arvoa, kuten varmaan tiedättekin. Kukapa sitä vastustaisi.
Tiedoksesi ap, että varmaan 90% suomalaisista naisista on tasa-arvon kannattajia eli feministejä.
Olen korkeasti koulutettu erittäin menestyvä mies, joten tapailen vain ja ainoastaan feministinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi ap, että varmaan 90% suomalaisista naisista on tasa-arvon kannattajia eli feministejä.
Tiedoksesi, että feminismi on aidon tasa-arvon ykkösvihollinen. Sitöpaitsi tiedän kyllä suomalaiset naiset, joten en ole ollut suomalaisten naisten kanssa treffeillä vuosikausiin. Viime vuonna Suomeen tuli ennätysmäärä muuttajia, ja ensi kertaa historiassa naisia oli melkein yhtä paljon kuin miehiä.
T. Egalitaristi
Vierailija kirjoitti: Olen korkeasti koulutettu erittäin menestyvä mies, joten tapailen vain ja ainoastaan feministinaisia.
Tai siis tapailisit, mikäli he olisivat kiinnostuneita sinusta.
Juoksen karkuun hippulat vinkuen.
Laitain! Koska sitä voi panna ja ehkä vielä perseeseen kanssa!
Jos nainen on kaunis, niin mikä ettei. Aina sellaisen naisen kanssa voi vähän aikaa olla.
Niin...siksihän me ne pelottavat sanat sinne laitammekin, ap, että tulisi sitten tykkäyksiä vain niiltä oikeanlaisilta miehiltä. Ei luulisi olevan niin vaikea ymmärtää.
Mikä kysymys, en ole sentään masokisti