Mies, laitatko tinderissä tykkäyksen naiselle, jonka profiilissa lukee 'feminismi'?
Kommentit (90)
Tottakai. Mulla lukee profiilissaki et oon feministi. Seksiä tuntuis tulevan näin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.
En tiedä mistä puhut, koska en tapaile feministejä. Harva feministi tuskin hallitsee perinteisiä naisten töitä. Ruoankin tilaavat kotiinkuljetuksella.
"Perinteiset naisten työt" voit tunkea perseeseesi.
Tää on aina niin hauskaa. Nainen pyytää apua että saa kotonaan hyllyn seinälle. Mies pyytää vastapalvelukseksi naisen imuroimaan kotinsa. Nainen suuttuu. Mutta miksi se nainen suuttuu, koska hän on feministi ja hänellä on heikko itsetunto joka piilotetaan agressiivisuuden alle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Mulla lukee profiilissaki et oon feministi. Seksiä tuntuis tulevan näin enemmän.
Voi olla ihan käyttökelpoinen idea.
Ehkä, ehkä en. Se nyt on oikeastaan ihan sama mitä siellä profiilissa lukee, ei kannata takertua liikaa niihin jossei sitä ole sen pahemmin avattu
Intersektionaalisen feminismin ytimenä pidetään sen aiheuttamaa polarisaatiota. Koska se ottaa huomioon useita eri syrjinnän ja vallan ulottuvuuksia (kuten sukupuolen, rodun, luokan, seksuaalisuuden), se keskittyy tasa-arvon sijasta toisten yksilöiden hiljentämiseen, hyväksymättömyyteen ja poissulkemiseen ja toisten nostamiseen tasa-arvon sijasta.
Lisäksi se hajauttaa feminismin agendaa liikaa, jolloin pääpaino sukupuolten välisen tasa-arvon edistämisessä on jo kääntynyt päälaelleen.
Pysyn siis kaukana feminismistä ja feminististä, kannatan tasa-arvoa.
Helpoin tapa päästä eroon Taten kaltaisten saastojen likaamista miehistä on ilmoittaa olevansa feministi heti kättelyssä. Ihmiskauppaa käyviä miehiä nämä ihailee estoitta, itseään tasa-arvoisina miesten kanssa itseään pitäviä naisia nämä pelkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Helpoin tapa päästä eroon Taten kaltaisten saastojen likaamista miehistä on ilmoittaa olevansa feministi heti kättelyssä. Ihmiskauppaa käyviä miehiä nämä ihailee estoitta, itseään tasa-arvoisina miesten kanssa itseään pitäviä naisia nämä pelkäävät.
Eiköhän meillä ole ihan omastakin takaa Taten naispuolinen vastine, Sanna, joka myy arvonsa ja aatteensa ja lähtee arabi ja venäjärahalla tekemään töitä....
En vihaa itseäni ja sukupuoltani niin paljoa että ryhtyisin itsetuhoisesti tapailemaan feministiä. Yhden illan jutut on ihan täysi eri asia. Siihen kelpaa femi istikin että illan/yön polkee ja aamulla heittääsen pihalle samalla kun estää kaikkialla että ei tervi olla enää koskaan tekemisissä