Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, laitatko tinderissä tykkäyksen naiselle, jonka profiilissa lukee 'feminismi'?

Vierailija
17.09.2024 |

Vai tykkäätkö vain kivoista naisista?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Feminismihän tarkoittaa tasa-arvoa, kuten varmaan tiedättekin. Kukapa sitä vastustaisi.

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi ap, että varmaan 90% suomalaisista naisista on tasa-arvon kannattajia eli feministejä. 

Ei tarkoita enää, ei ole enää vuosiin tarkoittanut.

Vierailija
42/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käyttänyt Tinderiä, enkä käytä. Se on enemmänkin työkalu naisten itsetunnon nostamiseen. Helpommin löytää seuraa vaikka Prismassa.

Vierailija
44/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.

Nyt on harhaiset käsitykset.

No yksinäiset feministinaiset ajattelevat, että seurustelusuhteissa olevat naiset osaisivat tai jaksaisivat tehdä ruokaa ja siivota.

Vierailija
45/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt Tinderiä, enkä käytä. Se on enemmänkin työkalu naisten itsetunnon nostamiseen. Helpommin löytää seuraa vaikka Prismassa.

Menetkö siis juttelemaan tuntemattomille ihmisille julksilla paikoilla? Sehän se juuri sitä ahdistelua on. En ikinä puhuisi tuntemattomalle naiselle kasvokkain.

-AP

Vierailija
46/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
47/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella feministin kanssa, koska he vihaavat miehiä, ovat sukupuolirasisteja. Miksi olisin ihmisen kanssa joka vihaa minua sukupuoleni takia.

Siis koska minulla on pimppi ja haluan itse päättää, mitä sillä tehdään, vihaan miehiä?

Okei sitten :D

Tekeekö feminismi noin lukutaidottomaksi? kun ei tuossa kommentissa mainittu sanallakaan tuota mistä loukkaannuin ja ahdistuit.

-eri

Ah. Sinä et taida tietää, mitä feminismi on. 

Tykkään myös äänestää 💡

Sama

Vierailija
48/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sydäntä kaikille, en lue profiileja.

Vierailija
49/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään loistokeino välttää katkeroituneet miesasiamiehet tuo, että kirjoittaa deittiprofiiliinsa olevansa feministi. Käyttäisin heti, ellen jo olisi onnellisesti pitkässä suhteessa <3

Vierailija
50/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On näköjään loistokeino välttää katkeroituneet miesasiamiehet tuo, että kirjoittaa deittiprofiiliinsa olevansa feministi. Käyttäisin heti, ellen jo olisi onnellisesti pitkässä suhteessa <3

Se että sait 20 vuotta sitten jonkun onnettoman reppanan, tarkoita että sun pääkopalla ja ruholla sais enää yhtään ketään. Get ovet it.

Vierailija
51/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...siksihän me ne pelottavat sanat sinne laitammekin, ap, että tulisi sitten tykkäyksiä vain niiltä oikeanlaisilta miehiltä. Ei luulisi olevan niin vaikea ymmärtää.

Feministinasiet tapailevat vain feministimiehiä, mutta feministnaiset valittavat, että kaikki miehet ovat sikoja, eli todellisuudessa vain kaikki miehet, joita he tapailevat. Näetkö yhteyden näiden asioiden välillä?

Eli sinun mielestäsi kukaan ei voi ymmärtää ja havainnoida ihmisryhmän käytöstä yleisellä tasolla, jos ei tapaile henkilökohtaisesti jokaista heistä? :D Tuo on hauska uusi teoria. Ja ei, tapailemani miehet eivät ole sikoja :) ...Vaikka olen kyllä aiemmin käyttänyt satunnaiseen seksiin myös niitä huonompilaatuisia, ei-feministimiehiä, sillä minulle miehen ulkonäkö on

Niin, sanoin tuon siksi että en ota niitä ei-feministimiehiä vakavasti itse, mutta voin tykätä Tinderissä ja käyttää seksiin jos ovat miellyttäviä ulkonäöltään. Kun kerran oli puhe siitä, keitä feministit tapailevat. Sinulta tuntui menevän koko pointti ohi, mutta tuohan on ihan tavallista teidänlaisillenne.

Ja ihan ok se meille on, jos sinä et halua feministin kanssa seksiä, muita halukkaita riittää kyllä.

Vierailija
52/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei feministien pointit kiinnosta. Itse pysyn heistä erossa. Tottakai normaalimiehet kohtelee feministejä huonosti lyhyissäkin jutuissa, koska jos naisen näkee pelkkänä reikänä, niin tuskin sen tunteista paljoa jaksaa murehtia.q

Vierailija
53/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Feminismi on hieno aate silloin kun pyritään tasa-arvoon miesten kanssa. Tosiasia on kuitenkin se, että feministinä itseään pitävät ovat äärifeministejä joille ei riitä tasa-arvo, vaan he haluavat polkea miehiä maahan.

Vierailija
54/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...siksihän me ne pelottavat sanat sinne laitammekin, ap, että tulisi sitten tykkäyksiä vain niiltä oikeanlaisilta miehiltä. Ei luulisi olevan niin vaikea ymmärtää.

Feministinasiet tapailevat vain feministimiehiä, mutta feministnaiset valittavat, että kaikki miehet ovat sikoja, eli todellisuudessa vain kaikki miehet, joita he tapailevat. Näetkö yhteyden näiden asioiden välillä?

Eli sinun mielestäsi kukaan ei voi ymmärtää ja havainnoida ihmisryhmän käytöstä yleisellä tasolla, jos ei tapaile henkilökohtaisesti jokaista heistä? :D Tuo on hauska uusi teoria. Ja ei, tapailemani miehet eivät ole sikoja :) ...Vaikka olen kyllä aiemmin käyttänyt satunnaiseen seksiin myös niitä huonompilaatuisia, ei-fe

Lämmin reikä riittää ja sellainen löytyy lampaaltakin, mieti sitä kun hekumoit kuinka halukkaita riittää.

t: paimen

Vierailija
55/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.

Siinäkö on kaikki vaihtoehdot, joko feminismi tai tuo? Oletko kuullut kolmannesta vaihtoehdosta, eli normaali nainen normaalissa suhteessa?

Vierailija
56/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Feminismihän tarkoittaa tasa-arvoa, kuten varmaan tiedättekin. Kukapa sitä vastustaisi.

Feminismihän ei tarkoita tasa-arvoa, kuten varmaan tiesitkin.

Tasa-arvo tarkoittaa tasa-arvoa.

Vierailija
57/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella feministin kanssa, koska he vihaavat miehiä, ovat sukupuolirasisteja. Miksi olisin ihmisen kanssa joka vihaa minua sukupuoleni takia.

Mä oon feministi, enkä kyllä yhtään vihaa miehiä. 

Vierailija
58/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin mahdotonta miehille käsittää, että joskus naisetkin käyttävät miestä vain seksiin. Näyttää ottavan niin paljon hermoon aina.

Mutta varokaa te taaperot nyt niitä feministejä siellä Tinderissä!

Vierailija
59/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko löytänyt?

Vierailija
60/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sait 20 vuotta sitten jonkun onnettoman reppanan, tarkoita että sun pääkopalla ja ruholla sais enää yhtään ketään. Get ovet it.

Miksi haluat nimitellä varattua miestä onnettomaksi reppanaksi? Helpottaako se ikisinkkuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi