Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, laitatko tinderissä tykkäyksen naiselle, jonka profiilissa lukee 'feminismi'?

Vierailija
17.09.2024 |

Vai tykkäätkö vain kivoista naisista?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministien kanssa voi harrastaa kaikkea kivaa, kuten kuulantyöntöä, kuorma-autoilua ja hiusten värjäämistä!

Vierailija
22/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä feministiäkin yhden yön tuuppaa mutta ei niiden kanssa voi mitään vakavampaa suunnitella. Huomattavasti helpompiakin itsemurhakeinoja löytyy. Kun hidas itsemurha se parisuhde feministinen kanssa on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin...siksihän me ne pelottavat sanat sinne laitammekin, ap, että tulisi sitten tykkäyksiä vain niiltä oikeanlaisilta miehiltä. Ei luulisi olevan niin vaikea ymmärtää.

Feministinasiet tapailevat vain feministimiehiä, mutta feministnaiset valittavat, että kaikki miehet ovat sikoja, eli todellisuudessa vain kaikki miehet, joita he tapailevat. Näetkö yhteyden näiden asioiden välillä?

Vierailija
24/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Ideologisesti olen vasemmalla ja kannatan feminismin perusajatusta reiluudesta ja tasavertaisista mahdollisuuksista toteuttaa itseään. Tässä on kuitenkin se juttu, että jos joku korostaa feministisyyttään deittiprofiilissa, se tarkoittaa melkein täysin varmasti sitä että nainen on katkera, joustamaton, neuvottelukyvytön ja mustavalkoisesti ajatteleva miesvihaaja.

Vierailija
25/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi ap, että varmaan 90% suomalaisista naisista on tasa-arvon kannattajia eli feministejä. 

Feminismiä ja tasa-arvoa ei voi sotkea samaan lauseeseen. Tai no jos feminismi on tasa-arvoa niin on myös sovinismin kun feminismin ja sovinismin ainoa ero on etupiirin sukupuoli muuten ne on ihan samanlaisia oman edun tavoittelijoita

Vierailija
26/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jos jo profiilissa korostaa feminismin tarkoittaa se ainoastaan että nainen on käytöstavaton, joustamaton, vaativa ja häikäilemätön miestenvihaaja joka haluaa vain kostaa syyttömälle nykyajan miehelle mitä osa miehistä on historiassa tehneet.

Vierailija
27/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on kirjoittanut että on vasemmistolainen tai feminismi niin skip

Vierailija
28/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Trump on onnenpekka. kun noin kauniit naiset ovat hänen tiimissään. Go Trump!

Vierailija
29/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella feministin kanssa, koska he vihaavat miehiä, ovat sukupuolirasisteja. Miksi olisin ihmisen kanssa joka vihaa minua sukupuoleni takia.

Siis koska minulla on pimppi ja haluan itse päättää, mitä sillä tehdään, vihaan miehiä?

Okei sitten :D

Vierailija
30/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos nainen on kirjoittanut että on vasemmistolainen tai feminismi niin skip

Kaikki kyytiin, voi yllättyä positiivisesti kun joukosta voi löytyä hyviäkin

Vierailija
31/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, miltä tämä kyseinen nainen näyttää. Jos näyttää hyvältä, annan tykkäyksen. Jos ei näytä hyvältä, en anna tykkäystä. 

Vierailija
32/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella feministin kanssa, koska he vihaavat miehiä, ovat sukupuolirasisteja. Miksi olisin ihmisen kanssa joka vihaa minua sukupuoleni takia.

Siis koska minulla on pimppi ja haluan itse päättää, mitä sillä tehdään, vihaan miehiä?

Okei sitten :D

Tekeekö feminismi noin lukutaidottomaksi? kun ei tuossa kommentissa mainittu sanallakaan tuota mistä loukkaannuin ja ahdistuit.

-eri

Vierailija
33/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikille riittävän nuorille. T: M65+

Vierailija
34/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin...siksihän me ne pelottavat sanat sinne laitammekin, ap, että tulisi sitten tykkäyksiä vain niiltä oikeanlaisilta miehiltä. Ei luulisi olevan niin vaikea ymmärtää.

Feministinasiet tapailevat vain feministimiehiä, mutta feministnaiset valittavat, että kaikki miehet ovat sikoja, eli todellisuudessa vain kaikki miehet, joita he tapailevat. Näetkö yhteyden näiden asioiden välillä?

Eli sinun mielestäsi kukaan ei voi ymmärtää ja havainnoida ihmisryhmän käytöstä yleisellä tasolla, jos ei tapaile henkilökohtaisesti jokaista heistä? :D Tuo on hauska uusi teoria. Ja ei, tapailemani miehet eivät ole sikoja :) ...Vaikka olen kyllä aiemmin käyttänyt satunnaiseen seksiin myös niitä huonompilaatuisia, ei-feministimiehiä, sillä minulle miehen ulkonäkö on usein tärkein asia noissa jutuissa. Ei kaikkien leikkikavereiden kanssa tarvitse mihinkään vakavaan suhteeseen alkaa. 

Vierailija
35/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen että miten sellaiset kuvankauniit naiset voivat olla sinkkuja.

Vierailija
36/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue profiileja. Jos kuva näyttää pantavalta, niin tykkään. En etsi tinderistä jutteluseuraa, vaan seksiseuraa.

Vierailija
37/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi kukaan ei voi ymmärtää ja havainnoida ihmisryhmän käytöstä yleisellä tasolla, jos ei tapaile henkilökohtaisesti jokaista heistä? :D Tuo on hauska uusi teoria. Ja ei, tapailemani miehet eivät ole sikoja :) ...Vaikka olen kyllä aiemmin käyttänyt satunnaiseen seksiin myös niitä huonompilaatuisia, ei-feministimiehiä, sillä minulle miehen ulkonäkö on usein tärkein asia noissa jutuissa. Ei kaikkien lei

No ei tässä mistään vakavasta ole puhuttu, vain tykkäyksistä. Itselle liian suuri kynnys edes panna feministiä, kun oikeitakin naisia tarjolla.

Vierailija
38/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitain! Koska sitä voi panna ja ehkä vielä perseeseen kanssa!

Haha tämä on osittain totta, eikö jossain mainittu että feministit ovat innokkaampia kokeilemaan esim. anaaliseksiä? Ymmärrän kyllä että feministit ovat usein seksipositiivisempia, sillä oman kehon hyväksyminen ja omien mieltymysten sekä rajojen ymmärtäminen auttaa asiassa paljon. Ei-vakavat seksisuhteetkin ovat meille usein ok.

- feministinainen

Vierailija
39/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska niin moni nainen joka ilmoittaa olevansa feministi, on miesvihaaja ja ajaa virheellisesti  naisten paremmuutta miehiin nähden. Näkyyhän se tälläkin palstalla. Jos sen sijaan lukisi egalitaristi, olisi se ilman muuta hyvä asia.

Vierailija
40/90 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän se ole yhtään "kivaa" kun nainen ei suostukaan olemaan käskytettävänä, ilmaisena piikana ja patjana.

Nyt on harhaiset käsitykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän