Piispa Mari saarnasi sateenkaarimessussa!
Kommentit (61)
Eihän syntisiä enää ole kukaan. Kun Päivi Räsänen siteeraa raamattua synnistä, niin sehän perkele pukkaa vankilareissua😂
Järkyttävä mädätys !
Suosittelen Pauli Selkeen videoita youtubessa!
Vierailija kirjoitti:
9/10 piispoista jo kannattaa sateenkaarimessuja ja homoliittoja!
Ahdasmielisiä konservatiiveja, ihmisoikeuksien irvikuvia. Polygamiset vihkimiset kirkkoon. On järkyttävää, kuinka polygamiset jätetään tylysti ulos kristinuskosta.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta Maria yhtään ja uskonnollisessa moodissa vielä vähemmän. Miten tuollainen ihminen voi olla evankelisluterilaisen kirkon piispa???
Helvetin portilla on Piru häntä vastassa.
On päässyt virkaansa suhteilla ja hyvällä (röyhkeällä) itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko, mihin olen kerran uskonut ja on ollut minulle pyhä paikka, on menettänyt merkityksensä.
Homojen vihkiminen, on hirvein asia, mihin kirkossa on sorruttu.
Se on saanut eroamaan kirkosta minut ja monta muuta. Ei sellainen voi enää olla minun kirkko,
jossa papitkin lankeaa kaidalle tielle.
Miksi kirkko ei voi noudattaa sitä pyhää kirjaa raamattua, kuten heitä on opetettu.
Noin muuten samaa mieltä, mutta sinulta on lavean ja kaidan tien merkitys hukassa. Lavea tie on se, jota nämä homottájapiispat kulkevat, kaita tie on kristityn polku.
Voisiko kirkkohäät pitää kolmelle homomiehelle tai lesbolle? Miksi ei? Taas jätetään tämäkin puolitiehen ja yksi osapuoli tylysti pois. Miksi vain kaksi, koska aitoa rakkautta voi olla myös kolmen ihmisen suhde.
Ennoo ite sateenkaariväkee, alkoholisti vaan, mut hyvänä piän, et kirkossakin on lopulta ruvettu pitään halveksittujen puolta. Hyvä piispa Mari! Toimit sydämellä.
Muuten isäsi oli minulla opettajana yliopistossa suorittaessani kulttuurien tutkimuksen maisterin tutkintoa. Olit silloin vielä snadi pimunen.
Vierailija kirjoitti:
Ennoo ite sateenkaariväkee, alkoholisti vaan, mut hyvänä piän, et kirkossakin on lopulta ruvettu pitään halveksittujen puolta. Hyvä piispa Mari! Toimit sydämellä.
Muuten isäsi oli minulla opettajana yliopistossa suorittaessani kulttuurien tutkimuksen maisterin tutkintoa. Olit silloin vielä snadi pimunen.
Mariko siinä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, Mari. Hän ymmärtää, mitä on lähimmäisenrakkaus ihan oikeasti eikä vain sanahelinänä.
Lähimmäisenrakkaus on varoittaa synnistä ja ohjata parannukseen.
Se että joku piispa tai pappi hyväksyy synneissä eläminen, ei muuta Jumalan kantaa asiaan !
Hänellä on seurakuntansa. Se ei kuitenkaan merkitse sitä, että hänen juttujaan tarvitsee kaikkien kannattaa ja hyväksyä. Askolan lätinöiden takia erosin kirkosta ja päätös oli oikea kun sitä peilaa nykyiseen menoon. Mitä nykykirkosta puuttuu niin pyhyyden tuntu.
mistä näitä pik ku pi ll uja sikiää Suomeen noin paljon että suurin osa papeista on naisia ja sateenkaarimyönteisiä tilpehöörin puhujia?
Vierailija kirjoitti:
mistä näitä pik ku pi ll uja sikiää Suomeen noin paljon että suurin osa papeista on naisia ja sateenkaarimyönteisiä tilpehöörin puhujia?
Teologiseen on helppo päästä. Rahkeet eivät ole riittäneet muualle.
Hienoa Mari, kannustan! Olen aivan varma että helvetissä on varattu paikka heille, jotka uskonnon varjolla pilkkaavat ja syrjivät jotakin ihmisryhmää oman egonsa pönkittämiseksi.
Päivin julkitulot selittyvät julkisuudenkipeydellä. Edesmenneellä isälläni oli tapana siteerata vanhaa sananlaskuja toisen perseellä tuleen istumisesta kun tarkoitti ettei toisten yksityisasioihin pidä sekaantua omien uskomusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teologiseen on helppo päästä. Rahkeet eivät ole riittäneet muualle.
itsekin olen käynyt teologisen läpi 2 vuodessa, kaikkein jännin ja oikeastaan ainoa oli heprea, jonka lukemiseen meni vuosi 5 t päivässä, se oli mielenkiintoinen kurssi ja ehkä reformaation kurssit. muu täyttä paskaa erityisesti naispappien pöljät kurssit praktikumissa se oli ihan lapsellista sukakutomista ja leikkimistä. tekaisin gradun 18 v vanhasta historian gradusta 2 päivässä kännissä, mutta en oel ottanut pappisvihkimystä koska naispapit....
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Mari, kannustan! Olen aivan varma että helvetissä on varattu paikka heille, jotka uskonnon varjolla pilkkaavat ja syrjivät jotakin ihmisryhmää oman egonsa pönkittämiseksi.
Päivin julkitulot selittyvät julkisuudenkipeydellä. Edesmenneellä isälläni oli tapana siteerata vanhaa sananlaskuja toisen perseellä tuleen istumisesta kun tarkoitti ettei toisten yksityisasioihin pidä sekaantua omien uskomusten perusteella.
Lueppa sitä Raamattua, niin näet mitä Jumala on Sanassaan ilmaissut. Raamattu ilmoittaa ihailemasi asiat synneiksi, alusta loppuun. Raamatussa ei löydy yhtäkään kohtaa missä nämä asiat hyväksytään.
piispa Mari esittelee pian maailmanuskonnon johtajan ja antikrituksen eli paavin hyvänä johtajana ja esittelee kaikille paavin antaman pedonmerkin, joka on vain "rauhan ja joogan symboli"
olette pian Kadotuksen Lapsen ajassa, jossa on yksi maailmanuskonto
Vierailija kirjoitti:
olette pian Kadotuksen Lapsen ajassa, jossa on yksi maailmanuskonto
Ei olla ihan pian, koska tuo yksi maailmanuskonto tulee olemaan islam. Se on Peto, jolla on Väärä Profeetta (joka kieltää Isän ja Pojan).
Mutta Euroopan ja Pohjois-Amerikan islamisoituminen kestää vielä noin 100 vuotta.
En arvosta Maria yhtään ja uskonnollisessa moodissa vielä vähemmän. Miten tuollainen ihminen voi olla evankelisluterilaisen kirkon piispa???
Helvetin portilla on Piru häntä vastassa.