Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi käsittää miten jotkut on ihan tyytyväisiä ilman bideesuihkua

Vierailija
17.09.2024 |

Tai jos omistavat sellaisen eivätkä käytä. Miten tuo käytännössä toimii? Ulostamisen jälkeen mennään aina kokovartalosuihkuun? Miten toimitaan kuukautisten aikana?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottaa muistella ulkohuussiaikaa: kovalla vessapaperilla tai sanomalehtipaperilla pyyhittiin, pakkasessakin. Hyi! Bideesuihku sentään putsaa peräpään.

Minulla on peräpukamat, jotka alkoivat heti vuotaa, kun kävin Ruotsissa. Siellä ei jostain syystä ole bideesuihkuja. Kuukautisten aikaan bideesuihku on myös tarpeen. Ylipäätään hygienia paranee, kun bideesuihku on käytettävissä.

Oletus kai on, että suihkussa käydään joka päivä, jolloin takapuolikin putsataan.

Vierailija
102/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kyllä itsestä ainakin tuntuu kuukautisten aikana vaivalloisemmalta ilman bideetä. Aikaa vievää mennä suihkuun tilanteissa missä selviäsi bideellä. 

Entisaikaan otettiin hanasta vettä kannuun tai pulloon tms. astiaan ja huuhdottiin sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bideesuihkun puuttuminen voi olla ongelma korkeintaan 2000-luvulla syntyneille. Muut osaavat käyttää maalaisjärkeä tähän "ongelmaan". Itse olen käyttänyt kotona ja mökillä muovipulloa jo useita vuosia enkä ole tajunnut, että kärsin suuresta ongelmasta.

Muovipullon ja muiden maalaisjärkikonstien käyttö vaan edellyttää sitä, että on koskettava kädellä sinne kakkaiseen takapuoleen. 

Kädet pestään sen jälkeen.

Vierailija
104/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin aikanaan vuosia hanurin kutinasta, pahimmillaan se jopa valvotti öisin. Sitten päätin kokeilla hoitaa puhdistushommat bideesuihkulla paperin sijaan, ja kutina poistui saman tien. En edes muista koska olen viimeksi ostanut vessapaperia, siitä lienee vuosia. Yksi rulla löytyy kaapista vierasvaraksi.

Ei paperilla puhdasta jälkeä saa, ellei hinkkaa lähes ihoa rikki. Ajatelkaapa asia vaikka niin, että jos sitä itteään roiskuisi naamallenne, pyyhkisittekö vain paperilla, vai pesisittekö vedellä?

Vaihdetaanko kuivauspyyhe päivittäin vai joka pesun jälkeen?

Jos menet yökylään, otatko kuivauspyyhkeitä mukaan?

Vierailija
105/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua askarruttaa vesipesussa se kuivaaminen. Vatsa toimii usein monta kertaa päivässä, joten jos pesen joka käynnin jälkeen, kuivaamiseen kuluu paljon vessapaperia. Jos taas kuivaan pyyhkeeseen, niin en kai voi käyttää samaa pyyhettä ennen kuin se on kuivunut tai pesty? Miten se käytännössä menee?

Vierailija
106/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostamisen jälkeen pärjää wc paperilla. 

Kuukautisten aikaan vettä pulloon ja siitä kaadetaan ja pestään. Vuoto on niin runsasta  että pakko pestä .

Vierailija
107/107 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille laitettiin uuteen taloon Toto Washletit vessoihin. Se on siis bidee-pytty. Ei tarvitse erillistä käsisuihkua enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän