En voi käsittää miten jotkut on ihan tyytyväisiä ilman bideesuihkua
Tai jos omistavat sellaisen eivätkä käytä. Miten tuo käytännössä toimii? Ulostamisen jälkeen mennään aina kokovartalosuihkuun? Miten toimitaan kuukautisten aikana?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisin bideniä, se vessapaperin tuhlaus olisi suunnatonta. Ensin pyyhit paperilla isot paskat. Sitten vedät vessan. Sitten lotraat bidenillä. Sitten kuivaat isolla määrällä vessapaperia. Sitten vedät taas vessan.
Amatööri. Miksi pitäisi paperilla pyyhkiä ennen suihkuttelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun bideellä suihkuttaa vettä alapäähänsä paskaa täynnä olevan pöntön päällä, niitä ulostebakteereja leviää ilmaan monin verroin enemmän kuin vessaa vetäessä kansi auki.
Nyt en ihan ymmärrä. Kuinka kovalla paineella sitä vettä oikein suihkutat ja miksi suuntaat sen vesisuihkun pönttöön?
Sinulla ei ole hajuaistia. Et nimittäin pysty bidettä käyttämään ilman että sinne pönttöön menee vettä kohtalaisella voimalla. Opiskele fysiikkaa.
Et näköjään ole pessyt takapuoltasi koskaan bideesuihkulla :D Etkä opiskellut fysiikkaa.
Liike-energia eli kineettinen energia on kappaleen liikkeeseen varastoitunutta energiaa. Kappaletta kiihdytettäessä sen kiihdyttämiseen käytetty energia varastoituu kappaleen liike-energiaksi.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Liike-energia
On teillä muijilla kaikki sitten saatanan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun bideellä suihkuttaa vettä alapäähänsä paskaa täynnä olevan pöntön päällä, niitä ulostebakteereja leviää ilmaan monin verroin enemmän kuin vessaa vetäessä kansi auki.
Nyt en ihan ymmärrä. Kuinka kovalla paineella sitä vettä oikein suihkutat ja miksi suuntaat sen vesisuihkun pönttöön?
Sinulla ei ole hajuaistia. Et nimittäin pysty bidettä käyttämään ilman että sinne pönttöön menee vettä kohtalaisella voimalla. Opiskele fysiikkaa.
Et näköjään ole pessyt takapuoltasi koskaan bideesuihkulla :D Etkä opiskellut fysiikkaa.
Liike-energia eli kineettinen energia on kappaleen liikkeeseen
Sun elämä mahtaa olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ääliö, paperi on keksitty 🤡
Ei korvaa vettä. Ei puhdistu. Äläkä nimittele.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen, miten toimitaan kuukautisten aikana ilman bideesuihkua: mennään vessaan, otetaan tamponi pois, laitetaan uusi tilalle, pyyhitään paperilla jos samalla kävi pissalla, pestään kädet, poistutaan vessasta.
Miten alapesu?
Suominaiset eivät pese vìttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla se vasta vaikeaa onkin, kun kaikki päivät vatvot muijien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen, miten toimitaan kuukautisten aikana ilman bideesuihkua: mennään vessaan, otetaan tamponi pois, laitetaan uusi tilalle, pyyhitään paperilla jos samalla kävi pissalla, pestään kädet, poistutaan vessasta.
Miten alapesu?
Suominaiset eivät pese vìttuaan.
Sä et pese koskaan esinahan alta, ja miksi pesisitkään, kun olet itse ainoa, joka sen haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla se vasta vaikeaa onkin, kun kaikki päivät vatvot muijien juttuja.
Pesemättömän perseen päällä istuessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisin bideniä, se vessapaperin tuhlaus olisi suunnatonta. Ensin pyyhit paperilla isot paskat. Sitten vedät vessan. Sitten lotraat bidenillä. Sitten kuivaat isolla määrällä vessapaperia. Sitten vedät taas vessan.
Amatööri. Miksi pitäisi paperilla pyyhkiä ennen suihkuttelua?
Koitat tyttö syödä joskus ruisleipää.
Bideesuihkua käytetään ainoastaan paskarantujen nopeaan pesemiseen pöntöstä.
En minä ainakaan tykkää jatkuvasti harjalla niitä ronkkia.
Naisilla se voi ollakin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten alapesu?
Kuukautisveri ei ole mitenkään saastunutta, vaan ihan puhdasta tavaraa. Ja tamponia jos käyttää, niin se imaisee veret itseensä. Ei jää mitään puhdistettavaa.
Minulla on wc-pöntön vieressä pumppupullo perusvoidetta, jota otan aina hieman paperiin, kun pyyhin takapuolen.
Bideesuihku on sen verran kauaksi asennettu (joku miesinsinööri varmaan suunnitellut?), että sen käyttö täytyy aina etukäteen suunnitella. Bideellä toki varsinaiset pesut tarpeen mukaan.
Mitenköhän ihmiset pärjäsi ennen vanhaan kun ei ollut suihkuja ollenkaan :)
Muutin asuntoon, jossa ei ole bideetä. Lavuaari ja hana sentään löytyy. Ratkaisin ongelman niin, että toin vessan nurkkaan tyhjän muovipullon, jonka täytän vedellä. Sillä pesu onnistuu ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Bideesuihkua käytetään ainoastaan paskarantujen nopeaan pesemiseen pöntöstä.
En minä ainakaan tykkää jatkuvasti harjalla niitä ronkkia.
Naisilla se voi ollakin eri asia.
Oi ei. Karvainen pylly on vielä tärkeämpi pestä kakkosasian jälkeen kuin karvaton, ettei haiskahda. Kokeile, et palaa pelkkään paperiin, olo on niin paljon puhtaampi.
Itse olen sen verran tarkka hygieniastani että ihmettelen kyllä miten joku voi olla tyytyväinen ilman bideetä. Etenkin jos odotettavissa on läheisempää kanssakäymistä vastakkaista sukupuolta edustavan ihmisen kanssa, en voisi kuvitellakaan olevani käyttämättä bideetä lähes jokaisella vessakäynnillä. Ei siellä suihkussa voi kokoajan olla ravaamassa ja paskalta en halua haista muiden ihmisten nenään.
Mulle riittää kokovartalosuihku iltaisin, myös kuukautisten aikaan. Teiniltä kysyin kun menkat alkoivat, että pitääkö hankkia, mutta sanoi ettei tarvitse.
Monissa maissa on bideesuihku, mm Aasiassa. Itse käytän aina isomman hädän jälkeen ja kuivaamuseen mennee kolme palaa paperia. Jos ei ole bideesuihkua, paperia menee enemmän. Puhdas olo bideesuihkun käytön jälkeen.
Useissa maissa ei syödä niin massiivisia määriä, että kakkan tulo on ongelma.
Koitas tyttö haistaa sitä ilmaa seuraavan kerran kun lorottelet kankkujasi sillä suihkulla.