Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkötupakka/vape outo vaikutus

Vierailija
16.09.2024 |

Nuori ja tietämätön olen, siksi kysyn. Ostin vapen käytettynä ja olen sitä tässä poltellut. Tuli ensin rento olo, mutta nyt ihan kamala. Fyysisesti todella heikko ja voimaton olo ja paleltaa. Mieli ihan maassa ja uupunut olo. voiko oikeasti johtua vapesta vai olenko vain yliväsynyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa myös ja tekee mieli oksentaa. Ap

Vierailija
2/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten pösilö käytä. Keuhkoihin ei ole hyvä vetää muuta kuin puhdasta ilmaa. Kaupungeissa siitäkin saattaa olla puutetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä sitten pösilö käytä. Keuhkoihin ei ole hyvä vetää muuta kuin puhdasta ilmaa. Kaupungeissa siitäkin saattaa olla puutetta.

No tää on eka kerta

Vierailija
4/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on kun opettelemalla pitää opetella käyttämään terveydelle vaarallisia humehia. Alkuun tulee myrkytyksen oireet, ennen kuin tottuu. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
5/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tupakasta sama. Kauhea olo, oksetus ja huimaus. Naama menee valkoseksi, sydän hakkaa. Lienee selvää, että en tupakoi minkäänlaista mömmöä keuhkoihini.

Vierailija
6/6 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on kun opettelemalla pitää opetella käyttämään terveydelle vaarallisia humehia. Alkuun tulee myrkytyksen oireet, ennen kuin tottuu. Onnea valitsemallasi tiellä.

En mä tän jälkeen aio vapettaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän