Sähkötupakka/vape outo vaikutus
Nuori ja tietämätön olen, siksi kysyn. Ostin vapen käytettynä ja olen sitä tässä poltellut. Tuli ensin rento olo, mutta nyt ihan kamala. Fyysisesti todella heikko ja voimaton olo ja paleltaa. Mieli ihan maassa ja uupunut olo. voiko oikeasti johtua vapesta vai olenko vain yliväsynyt?
Kommentit (6)
No älä sitten pösilö käytä. Keuhkoihin ei ole hyvä vetää muuta kuin puhdasta ilmaa. Kaupungeissa siitäkin saattaa olla puutetta.
Vierailija kirjoitti:
No älä sitten pösilö käytä. Keuhkoihin ei ole hyvä vetää muuta kuin puhdasta ilmaa. Kaupungeissa siitäkin saattaa olla puutetta.
No tää on eka kerta
Semmosta se on kun opettelemalla pitää opetella käyttämään terveydelle vaarallisia humehia. Alkuun tulee myrkytyksen oireet, ennen kuin tottuu. Onnea valitsemallasi tiellä.
Mulla tulee tupakasta sama. Kauhea olo, oksetus ja huimaus. Naama menee valkoseksi, sydän hakkaa. Lienee selvää, että en tupakoi minkäänlaista mömmöä keuhkoihini.
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on kun opettelemalla pitää opetella käyttämään terveydelle vaarallisia humehia. Alkuun tulee myrkytyksen oireet, ennen kuin tottuu. Onnea valitsemallasi tiellä.
En mä tän jälkeen aio vapettaa :D
Oksettaa myös ja tekee mieli oksentaa. Ap