Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko aloittaa seurustelun naisen/miehen, joka juo liikaa alkoholia, kanssa?

Vierailija
16.09.2024 |

Rakastan miestä, jolla on alkoholiongelma. En ole suostunut menemään hänen kanssaan sen vuoksi naimisiin, vaikka hän käy saannöllisesti työssä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mutta sellaisen joka suomen kielen sanajärjestystä hallitse ei kanssa en.

Vierailija
22/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää liikaa alkoholia ja on saanut minutkin juopottelemaan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En myöskään tupakoitsijan. Noissa asioissa en edes harkitse.

Vierailija
24/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanavirheet ovat myös deal breaker monelle. Kertoo suoraan sivistymättömyydestä, jos ei niitä hallitse.

Vierailija
25/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koettu ja nähty. Nähty ja koettu.

Vierailija
26/50 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Jos siis alkoholi on miehelle ongelma. eli vaikka pystyisi käymään töissä, mutta juominen on tärkämpää kuin mikään muu, niin pistäisin pihalle. Yhden hyvän suhteen lopetin 2 kk jälkeen kun alkoholi maistui liikaa. Inhoan juoppoja, siinä ei muuten kiva luonne tai muu paina vaakakupissa jos alkoholi vie miestä.

Vierailija
27/50 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ei alkoholin liikakäyttäjälle.

Vierailija
28/50 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, koska olen alkoholisti 

Minäkin olen romanttinen juoppo, enkä ikinä alkaisi av(i)oliittoon tai asuisi yhdessä, no en kyllä muutenkaan. Kaikki hyvät asiat voi saada ilman noitakin mutta ilman niiden huonoja puolia. Ja tissuttelen sitten kaikess arauhassa omalla ajallani, aika rakkauden kanssa on sitten lähes selvää ja kaunista niin. <3

Vierailija
29/50 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa alkoholisteista toimii juuri niin kuin edellä on kirjoitettu. Eli en suosittele. On myös poikkeuksia, joilla alkoholin ainoa haittapuoli on sen vaikutus terveyteen pidemmällä aikavälillä. Kaikilla se ei johda lopultakaan mihinkään rappioon. Voi olla kykenevä hoitamaan työnsä, ja olemaan hyvä isä, ja kumppani. Vaikka alkoholiannokset olisivat viikkotasolla 50. Olen todistanut tämän erittäin läheltä. Toki olen nähnyt paljon enemmän näitä toisenlaisia tarinoita 

Vierailija
30/50 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja aloitin. Tiedossa oli, mutta en välittänyt. Muuten ok mies, mutta alkoholi vie. Ei tosin sekoile kännissäkään, mutta on aika raskasta seuraa humalaisena, joten olen silloin omassa asunnossani. Niin, en suostu muuttamaan hänen kanssaan saman katon alle ja olemme jo lapsentekoiän ohittaneet. Perhettä en perustaisi alkoholistin kanssa.

Vierailija
31/50 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että mies on "viinamäen mies", mutta olin silmittömän rakastunut ja menin hänen kanssaan naimisiin. Mies hoitaa työnsä, mutta viikomlopuisin on humalassaja joskus viikollaklin. Olen sietänyt miestäni vuosikymmenet, vaikka hän ei pysty humalassa edes panemaan,Onneksi hän ei ole väkivaltainen.

Vierailija
32/50 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ongelma ei olisi paha, olisi tietyllä tavalla söpö ajatus että saisi kantaa sammunutta naista nukkumaan.

Vierailija
33/50 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalainen nainen on vastenmielinen. Paheksun huomattavasti enemmän naisen kuin miehen alkoholin käyttöä.

Vierailija
34/50 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin, koska olen alkoholisti 

Minäkin olen romanttinen juoppo, enkä ikinä alkaisi av(i)oliittoon tai asuisi yhdessä, no en kyllä muutenkaan. Kaikki hyvät asiat voi saada ilman noitakin mutta ilman niiden huonoja puolia. Ja tissuttelen sitten kaikess arauhassa omalla ajallani, aika rakkauden kanssa on sitten lähes selvää ja kaunista niin. <3

Ihanaa! Näin aikuiset voi hoitaa asiansa kun osaavat ja haluavat. 

Vierailija
35/50 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nuorena tiennyt, minkälaista on elää alkoholiongelmaisen kanssa, niin olisin etsinyt raittiin miehen.

Vierailija
36/50 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juopottelee kaikki rahansa.

Vierailija
37/50 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan uopoteltu kymmenet vuodet yhdessä. Rakastamme kovasti, toisiamme, mutta elämä niin kovaa ettei vaan kestä. Mies petti häiden jälkeen ja sitä en vaan jaksa kestää.

Vierailija
38/50 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seura tekee kaltaisekseen. Molemmat juomme liikaa.

Vierailija
39/50 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, kun olen kerran kokeillut. Juomisen sinänsä voisin vielä sietää, mutta sen mukanaan tuomaa valehtelua en. Kun mies teki kännissä asioita, joita hän häpesi, hän ei voinut myöntää juoneensa liikaa vaan yritti peitellä mokiaan kaikin tavoin. Itselleni tuli toisen epärehellisyydestä tosi turvaton olo. Alkoholisti suojelee aina ensin omaa mahdollisuuttaan juoda ja ajattelee vasta sitten lähimmäisiään. Eroaminen oli kamalaa ja särki sydämeni, mutta se tuntui välttämättömältä.

Vierailija
40/50 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin naisen kanssa joka joi riittävästi.  Erottiin mutta jatkettiin sexin merkeissä kerran kaksi kuukaudessa. Mukava nainen selvinpäin, kännissä sätki ja vittuile. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme