HUHTISTEN ' 05 ystävänpäiväviikko
Kommentit (23)
Mä oottelen tietoa pääseekö Mia päiväkotiin keväämmällä,ite oon hakenu opiskelemaan ja ois kiva saaha hoitopaikka Mialle tästä läheltä kotia(meiän lähellä 3 päiväkotia).Noo,onhan tässä aikaa,kamuni sai tiedon oman tyttönsä hoitopaikkaan pääsystä' vasta joulukuun loppupuolella ja hoito alkoi 15.1...
Tuntuu, että olen koko päivän pelkästään kieltänyt Helkaa jostakin. Tänään on ollut siivouspäivä, tai siis minä olen siivonnut ja miehellä on ollut puu-urakka. Helkan puolelta on siis varmaan ollut huomion hakemista, mutta voi GRRRR kun en jaksais jatkuvasti olla jostakin kiistelemässä sen kanssa. Esim. laitan ruokaa, se haluaa viereen keittiöjakkaralle istumaan, mikä on ihan ok, mutta hetken päästä se levittää mausteet pöydälle ja lattialle, heittelee kauhat, yrittää kiivetä pöydälle, tunkee kohti hellaa jne jne. Lopputulos on se, että parin varoituksen jälkeen nostan tytön lattialle, mistä tietysti seuraa kauhee huuto. Ulkona pitää syödä lunta, heitellä hanskat käsistä, tunkea kieltä mattotelineeseen (mistä vetoa, että meidän Helka se vielä jonain päivänä liimaa kielensä kiinni johonkin rautajuttuun ulkona?). Sisällä jatkuu tavaroiden levittely, johtojen vetely, syljeskely (!!! ihanaa, mistähän tämä juttu on lähtöisin?), ruokapöydässä ruuan kanssa leikkiminen, tuolissa venkoilu, jalkojen nostelu pöydälle, päiväunille meno show' ta ja huutamista, ja sitä rataa.
Ois kiva kun ois kivaa, eikä Helkalta tosiaankaan ole kaikki kiellettyä, mutta just tänään sen on pitänyt koetella kaikki rajat. Minuakin masentaa, kun tuntuu että olen ollut vain äkänen ja väsynyt koko päivän. Voi kun jaksais siivota perjantaisin kuten Mareila (?), niin vois viettää viikonloput ilman sitä hässäkkää. Lisäksi maha painaa. En tiedä miten pääsen ylös tästä sohvalta, kaikkia paikkoja kolottaa. Huoh. Oikeesti tällasten päivien jälkeen vähän pelottaa, että mitähän mistään tulee kun vauva syntyy...
Se valivalista. Kiitti kuljetusvälinekommenteista. Pitää varmaan hommata sellainen seisomalauta vaunuihin. Hmm. Voihan se olla ettei mitään megalenkkejä tehdä.
Minä yritän kammeta itseni ylös tästä sohvalta ja lähteä nukkumaan. Mekulle tervetuloa takasin, nimimerkki kuulostikin tutulta.
Liitympäs tähän porukkaan,meillä siis pikkuinen Mia neiti(s.7.4.05)Uhmaa neidillä ja hurjia kiukkukohtauksia.En nyt kirjottele paljoa,pitää mennä siivoilemaan.Ihanaa kun on viikonloppu,neiti saa touhuta isin kaa enemmän ja mä saan välillä tehä mitä huvittaa.Oon siis kotiäiti,mies käy töissä ma-pe Keravalla.Sillon ku Mia oli vauva kirjottelin aika usein tonne vauvapuolelle,josko nyt alkas kirjotella tänne useammin:)
T:Meku kera Mian