Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!

Vierailija
16.09.2024 |

Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn. 

Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.

Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.

Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.

Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.

Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.

Kommentit (184)

Vierailija
81/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas typerä provo! Sillä eihän kukaan nainen noin tyhmä voi olla, että katsoo tuollaista miestä pitkään... eihän?

Kommenteista päätellen suomi on täynnä naisia joilla on just tuollainen mies exänä. Kyllähän ne siis on pariutuneet sellaisen kanssa, porsineet sille jne jne.

Aika helvetin tyhmiä naisia

Röhkivä karju on kerran saanut naisen, joka potkaisi pihaille. Oliko porsas sinun, vai luulitko vaan?

Nuo tuskin onnistuu kerralla porsimaan ja tutustuminenkin vie normaaleilta ihmisiltä hieman pidempään kuin kaksi minuuttia.

Vierailija
82/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia suhteita ihmisillä! Ettekö ole parisuhteessa sen takia, että haluatte hyvää ja parasta sille rakkaimmalle ihmiselle ja hän samaa teille? Ettekö ole "samassa tiimissä" tai "joukkueessa"? Siis te vastaan muu maailma? Jos itsellä olisi jotain hukassa, niin mies kyllä auttaisi löytämään sen tai miettisi korvaavaa ratkaisua, mikäli olisi kiire. Ja sama toisin päin. Itse asiassa aika useinkin autan miestä löytämään milloin mitäkin. Kuulostaa ihan sairaalta tuollainen tavaroiden piilottaminen. Ei tuo ole mitään huumoria tai hauskaa vaan ihan todella sairasta toimintaa. Miksi siedätte tuollaista? Elämä voisi olla niin paljon parempaa. 

Eihän tässä kukaan ole sellaista sietämässä vaan nimenomaan tulee ero kun tollanen käytös alkaa käymään hermoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo eronnut pellestä? 

Vierailija
84/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksistyissaastuttimet voivat olla sallittuja vielä 2020-luvulla..

Vierailija
85/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ap on tässä tekemässä. Eroa. 

Vierailija
86/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tyhjentäisin hänen auton renkaat aina kun jokin on hukassa. Ja tokaiset vain: "vitsi vitsistä"

Mä varmaan raivoistuisin vastaavassa stressitilanteessa niin että heittäisin miehen roinat ikkunasta ulos. Vitsi vitsi, etkö tajuu.

Vierailija
87/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas typerä provo! Sillä eihän kukaan nainen noin tyhmä voi olla, että katsoo tuollaista miestä pitkään... eihän?

Kommenteista päätellen suomi on täynnä naisia joilla on just tuollainen mies exänä. Kyllähän ne siis on pariutuneet sellaisen kanssa, porsineet sille jne jne.

En minä kyllä mitään "porsinut" tuollaisen miehen kanssa. Ex on ex ihan syystä. 

Mutta päästit sen astumaan sinua lukuisia kertoja. Normaali ihminen ei päästäisi sitä suhteeseen jolloin ei synny tarvetta tehdä siitä exää.

Vierailija
88/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun täällä on pätemässä eukot jotka ovat heti löytäneet jonkun unelmien miehen ilman mitään kokemusta psykoista ja incelit, joilla ei ole mitään kokemusta ihmissuhteista. Me tavalliset tallaajat osutaan siihen keskiväliin, eli joudutaan tonkimaan sontaa läpi ennen kuin löydetään se hyvä kumppani. Siinä ei ole mitään ihmeellistä tai väärää. 

Vierailija
89/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo reppana tunnu kykenevän edes siihen ilman kyselyä suomen suurimmalta miesvihapalstalta.

Kertoo aika paljon hänen tasostaan, kuten myös teidän muiden naisten.

Vierailija
90/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Propsit kaikille naisille, jotka huomaavat miten toksista tuollainen käytös on ja heivaavat miehen pellolle. 

Joo totta 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
91/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta päästit sen astumaan sinua lukuisia kertoja. Normaali ihminen ei päästäisi sitä suhteeseen jolloin ei synny tarvetta tehdä siitä exää.

Ei kyseinen mies ollut sellainen ennen kuin muutettiin yhteen. Kyllä toi veemäinen piirre tuli hyvin nopeasti esiin sitten yhteenmuuton jälkeen ja sitten erottiin. Näin normaalit ihmiset toimivat. Kun joku asia on deal breaker, otetaan ero. 

Vierailija
92/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tyhjentäisin hänen auton renkaat aina kun jokin on hukassa. Ja tokaiset vain: "vitsi vitsistä"

Kuulostaa todella toimivalta ja rakastavalta parisuhteelta.

Jep, ei ihme että nuo hakataan suhteessa, onneksi jopa hengiltä.

Ja se on mielestäsi jotenkin toimivampi suhde. Itse ajattelen päinvastoin.

Vierailija
93/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut jostain asumisesta? Eww. Ja luuletko että mies saa paljonkin seksiä sen jälkeen kun tollanen käytös alkaa yleistymään 🤣

Vierailija
94/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ap:n tukikerho täällä. Hyvä ap! Älä anna periksi. Miehesi on torvelo.

Vierailija
95/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut jostain asumisesta? Eww. Ja luuletko että mies saa paljonkin seksiä sen jälkeen kun t

Miksi tunnet tarvetta käyttää eri sanoja samalle asialle eri lajeilla?

Vierailija
96/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisia suhteita ihmisillä! Ettekö ole parisuhteessa sen takia, että haluatte hyvää ja parasta sille rakkaimmalle ihmiselle ja hän samaa teille? Ettekö ole "samassa tiimissä" tai "joukkueessa"? Siis te vastaan muu maailma? Jos itsellä olisi jotain hukassa, niin mies kyllä auttaisi löytämään sen tai miettisi korvaavaa ratkaisua, mikäli olisi kiire. Ja sama toisin päin. Itse asiassa aika useinkin autan miestä löytämään milloin mitäkin. Kuulostaa ihan sairaalta tuollainen tavaroiden piilottaminen. Ei tuo ole mitään huumoria tai hauskaa vaan ihan todella sairasta toimintaa. Miksi siedätte tuollaista? Elämä voisi olla niin paljon parempaa. 

Eihän tässä kukaan ole sellaista sietämässä vaan nimenomaan tulee ero kun tollanen käytös alkaa käymään hermoille. 

No ap:n aloituksesta käy ilmi että miehen käytös on ollut pitkään tuollaista. Ja vaikka moni kertoo exästään, niin useista kommenteista käy ilmi että mies on tehnyt tuollaista monta kertaa. Eli käytöstä on siedetty ainakin jonkin aikaa, miksi? En ymmärrä. 

Vierailija
97/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut jostain asumisesta? Eww. Ja luuletko

Koska puhun kuten ihmiset yleensä puhuvat? Sinä se tässä olet outo. Ja ihan yhtä epähaluttava kuin joku tavaroita piilotteleva hyypiö. 

Vierailija
98/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tapailumies teki tota, koska oikeasti vaan inhosi mua ja halusi olla ikävä. Kävin vaikka vessassa niin piilotti puhelimeni jonnekin tyynyn alle ja kun etsin sitä niin virnuili "polttaa... polttaa.. hauskaa :D"

Sai tuosta jotain boostia itsetunnolleen, ei lopettanut kun sanoin että ei tee tota. Jotenkin sellainen tyyppi, että vaisto varoitti heti että tossa on joku pielessä

Vierailija
99/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on näköjään enemmänkin. Exän mielestä oli hauska piilotella tavaroitani ja katsoa, miten niitä etsin, hän sitten "löysi" niitä milloin sohvan alta, milloin siivouskaapista ja sormea heristäen sanoi, että kannattaisi siivota paremmin.

Sitten tuli siskon häät ja exä piilotti kaulakoruni ja kengät. Koru oli siksi tärkeä, että oltiin siskon kanssa aikanaan saatu samanlaiset äidiltä ja äiti oli kuollut 5 vuotta sitten. Korua ei löytynyt, kengiksi jouduin ottamaan vähemmänjuhlavat avokkaat. Koru ja kengät löytyivät pyykkikorista seuraavalla viikolla. Exän mielestä se oli hauskaa, "olisit etsinyt tarkemmin".

Pari viikkoa myöhemmin oli exän parhaan kaverin häät ja hän oli bestman. Olin ostanut maailman ihanimmat kengät ja sanonut exälle, että näitä et sitten piilota. Hääpäivän aamuna kenkiä ei löytynyt mistään. Etsn ja etsin ja exä selitti, että nyt pitää läh

Enhän minä jäänytkään! Kunhan järjestin exälle paskamaisen tilanteen bestamanina: hän oli myöhässä, minä en ollut mukana ja hän oli jättänyt minut kotiin itkevänä ja suorastaan romahtaneena. Siinä minä olin jo hankkinut uuden asunnon ja aloittanut pakkaamisen. En vain halunnut lähteä niin, että mies pääsee ilkkumaan, että en kestä leikkiä, halusin hänelle oikein pahan olon!

Vierailija
100/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap:n aloituks

Koska sitä olettaa että toinen älyää lopettaa ja kasvaa aikuiseksi kun huomaa että ei ketään naurata. Jossain vaiheessa se mitta tulee täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi