Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!

Vierailija
16.09.2024 |

Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn. 

Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.

Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.

Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.

Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.

Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.

Kommentit (184)

Vierailija
181/184 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin vaimoni täällä tavoin 🥳

https://www.youtube.com/shorts/2vosChOezvw

Jostain syystä hän suuttui minulle ja lähti menemään...😭

Vierailija
182/184 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tantat täällä satuilevat. Ei tuollaisia suhteita ole olemassa, ellei nainen ole vammainen tai 30 iq omaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/184 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkähän on täysi pissipää

Vierailija
184/184 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko MIES? 🤭