Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!

Vierailija
16.09.2024 |

Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn. 

Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.

Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.

Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.

Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.

Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on näköjään enemmänkin. Exän mielestä oli hauska piilotella tavaroitani ja katsoa, miten niitä etsin, hän sitten "löysi" niitä milloin sohvan alta, milloin siivouskaapista ja sormea heristäen sanoi, että kannattaisi siivota paremmin.

Sitten tuli siskon häät ja exä piilotti kaulakoruni ja kengät. Koru oli siksi tärkeä, että oltiin siskon kanssa aikanaan saatu samanlaiset äidiltä ja äiti oli kuollut 5 vuotta sitten. Korua ei löytynyt, kengiksi jouduin ottamaan vähemmänjuhlavat avokkaat. Koru ja kengät löytyivät pyykkikorista seuraavalla viikolla. Exän mielestä se oli hauskaa, "olisit etsinyt tarkemmin".

Pari viikkoa myöhemmin oli exän parhaan kaverin häät ja hän oli bestman. Olin ostanut maailman ihanimmat kengät ja sanonut exälle, että näitä et sitten piilota. Hääpäivän aamuna kenkiä ei löytynyt mistään. Etsn ja etsin ja exä selitti, että nyt pitää lähteä ja minä itken niitä kenkiä niin vuolaasti, e

Tää oli paras kosto ikinä! :D :D :D Harmi että osalta lukijoista meni homman pointti ohi. You go girl!

Vierailija
122/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskiaiset kannattais jättää ekasta vittuilusta. Ilman selityksiä tai provosoitumatta. "Meidän arvot ei enää kohtaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskiaiset kannattais jättää ekasta vittuilusta. Ilman selityksiä tai provosoitumatta. "Meidän arvot ei enää kohtaa."

Ei onnistu suomalaiselta spérmaämpäríltä

Vierailija
124/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naimisissa, voisi piilottajapuolison selän takaa jostain sohvan välistä löytyä tiedoksianto avioerosta🤔

Vierailija
125/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten incel provosoituu, kun hänellä ei ole sitä huonoakaan suhdetta ja jotkut naiset on tällaisissa suhteissa. ymmärrän häntäkin, toisaalta.

Vierailija
126/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että mä olen ollut tyhmä! Tän ketjun luettuani tajusin että mun mies tekee tuota samaa! Enkä ole edes tajunnut että hän on ne tavarat piilottanut! Ihmettelin aina et miten hän voi aina löytää ne. Onpa nöyryytetty olo 

Vierailija
127/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin mikset jo ole potkaissut sitä paskiaista pihalle? Mikä säälittävä kynnysmatto oikein olet?

Miehen lompakko pitää yhdessä.

Vierailija
128/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi autistinen tai jollain muulla tavalla vajaa?

Vierailija
129/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin miehelleni, että piparia ei tule jouluna jos jatkat tuota... auttoi

Vierailija
130/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi autistinen tai jollain muulla tavalla vajaa?

No tämä! Samaa tosin voisi pohtia naisista jotka noiden kanssa viettää aikansa.

Vierailija
131/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin miehelleni, että piparia ei tule jouluna jos jatkat tuota... auttoi

Ihanaa kiristää vitullaan. Tasokasta

Vierailija
132/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun exä teki jotain vastaavaa, niin opettelin kaikkeen vaihtoehdon B. Avaimet olivat kadoksissa, ei hätää, otan vara-avaimet paikasta, jossa exä ei tiennyt niiden olevan. Kengät katosivat, ei hätää, otetaan lenkkarit. Mies piilotti auton avaimet, ei ongelmaa, soitan taksin. Muutaman kerran mies "löysi" ne avaimet heti, kun taksi oli soitettu, joten nappasin avaimet ja sanoin, että kiva, kiitti, minä menen taksilla, tule perässä. Mitä vähemmän hermostuin katoamisista, sitä vähemmän exä viitsi vitsailla etenkin kun hänenkin tavaroitaan alkoi salaperäisesti kadota, kaikki pankkikortit ja passi kerralla jne. Tietokoneen salasanakin vaihtui.

Justiinsa näin. Parasta olisi heittää nämä pihalle, mutta näihin "huumorimiehiin" puree parhaiten, kun on itsellään on homma khuulisti hallussa ja "huumoriin" reagoidaan mahdollisimman laimeasti. Itse asiassa tällainen käytös ei ole huumoria

Ei, vaan ota jalat ja juokse. Nyt.

Vierailija
133/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tilanne menee siihen, että kaivan paikkoja raivosta kihisten ja mies hirnuu sohvalla.

Ap

Miettisin jo eroa mutta muista ensin ottaa tavarasi. 

Vierailija
134/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on naimisissa, voisi piilottajapuolison selän takaa jostain sohvan välistä löytyä tiedoksianto avioerosta🤔

Ja voi vieressä antaa vinkkejä tyyliin kuumenee, kylmenee.

Vierailija
135/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tilanne menee siihen, että kaivan paikkoja raivosta kihisten ja mies hirnuu sohvalla.

Ap

Tarkista kaksi kertaa että kaikki on mukana!

Vierailija
136/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän vaativassa asiantuntijatyössä kuten suurin osa palstamammoistakin?

Vierailija
137/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja muista piilottaa kaikki miehen tavarat ennen kuin häivyt.

Vierailija
138/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja muista piilottaa kaikki miehen tavarat ennen kuin häivyt.

Kannattaa ehkä olla sekoilematta.

1. tuossa vain laskeutuu miehen tasolle

2. siinä voi mies pahastua ja hoitaa naisen pilliruokintaan.

Vierailija
139/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
140/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää on vaan Porvoon juttua. 

Mutta vakavasti ottaen, on jokaisen aikuisen ihmisen vastuulla, että ei suostu huonoon kohteluun. Ei yritä muuttaa toista tai elä fantasiamaailmassa, vaan näkee sen toisen käytöksen sellaisena kuin se on. On rehellinen omille tunteilleen. Ei alistu kiusaamiseen.

Mikähän on ap:n elämässä ollut vikana, kun on tuollaiseen jäänyt. Ehkä päähän potkittu jo lapsuudessa, niin ei osaa ajatella, että rakastava ihminen ei tee noin. Eikä osaa pistää omia tunteitaan ja omaa hyvinvointiaan jonkun parisuhdeideaalin tai rakkaushaaveen (joka ei selvästi toteudu) edelle ja lähteä. 

Surulliseksi vetää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan