Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!
Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn.
Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.
Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.
Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.
Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.
Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.
Kommentit (184)
Onpas typerä provo! Sillä eihän kukaan nainen noin tyhmä voi olla, että katsoo tuollaista miestä pitkään... eihän?
Siinä ketjussa Naimisissa pellen kanssa on paljon tällaista samaa. Ei kannata jäädä leikkimään pellen kanssa parisuhdetta, vaan päästää se takaisin sirkukseen.
Vierailija kirjoitti:
Onpas typerä provo! Sillä eihän kukaan nainen noin tyhmä voi olla, että katsoo tuollaista miestä pitkään... eihän?
On on ja paljonkin naisia, jotka viettävät vuosikymmeniä tuollaisten miesten kanssa. Joskus jopa kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen suomi on täynnä naisia joilla on just tuollainen mies exänä. Kyllähän ne siis on pariutuneet sellaisen kanssa, porsineet sille jne jne.
Aika helvetin tyhmiä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten te spérmaämpärít päädytte yhteen noiden miesten kanssa. :D
Eipä he heti näytä noita vinkeitään. Mun exä oli aluksi todella fiksun oloinen kun tutustuttiin. Sellainen viisas, hyvillä arvosanoilla yliopistosta valmistunut ja teki väitöskirjaa haastavasta aiheesta. Pikkuhiljaa alkoi lapsellinen käytös, kun suhde syveni. Hän oli täysin eri ihminen julkisella paikalla ja muiden seurassa, kuin kahden kesken kotioloissa. Sitä en kyllä minäkään ymmärrä, että tuollaisen kanssa pysytään yhdessä.
Kyllä kyllä, uskoo ken tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on näköjään enemmänkin. Exän mielestä oli hauska piilotella tavaroitani ja katsoa, miten niitä etsin, hän sitten "löysi" niitä milloin sohvan alta, milloin siivouskaapista ja sormea heristäen sanoi, että kannattaisi siivota paremmin.
Sitten tuli siskon häät ja exä piilotti kaulakoruni ja kengät. Koru oli siksi tärkeä, että oltiin siskon kanssa aikanaan saatu samanlaiset äidiltä ja äiti oli kuollut 5 vuotta sitten. Korua ei löytynyt, kengiksi jouduin ottamaan vähemmänjuhlavat avokkaat. Koru ja kengät löytyivät pyykkikorista seuraavalla viikolla. Exän mielestä se oli hauskaa, "olisit etsinyt tarkemmin".
Pari viikkoa myöhemmin oli exän parhaan kaverin häät ja hän oli bestman. Olin ostanut maailman ihanimmat kengät ja sanonut exälle, että näitä et sitten piilota. Hääpäivän aamuna kenkiä ei löytynyt mistään. Etsn ja etsin ja exä selitti, että nyt pitää lähteä ja minä itken niitä kenkiä niin vuolaasti, e
Jotenkin surullinen tarina. Typerä mies mutta aika hurja oli tuo vastavetokin.
Mäkään en kyllä olis antanut ikinä anteeksi tuota kenkien ja korun piilottamista. Naurettavaa vallanhimoa ja kieroa sadismia.
Erikoisia suhteita ihmisillä! Ettekö ole parisuhteessa sen takia, että haluatte hyvää ja parasta sille rakkaimmalle ihmiselle ja hän samaa teille? Ettekö ole "samassa tiimissä" tai "joukkueessa"? Siis te vastaan muu maailma? Jos itsellä olisi jotain hukassa, niin mies kyllä auttaisi löytämään sen tai miettisi korvaavaa ratkaisua, mikäli olisi kiire. Ja sama toisin päin. Itse asiassa aika useinkin autan miestä löytämään milloin mitäkin. Kuulostaa ihan sairaalta tuollainen tavaroiden piilottaminen. Ei tuo ole mitään huumoria tai hauskaa vaan ihan todella sairasta toimintaa. Miksi siedätte tuollaista? Elämä voisi olla niin paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista päätellen suomi on täynnä naisia joilla on just tuollainen mies exänä. Kyllähän ne siis on pariutuneet sellaisen kanssa, porsineet sille jne jne.
Kun valitsevat miehen ulkonäön perusteella, niin tulos on juuri tämä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ketjussa Naimisissa pellen kanssa on paljon tällaista samaa. Ei kannata jäädä leikkimään pellen kanssa parisuhdetta, vaan päästää se takaisin sirkukseen.
Joo se oli hurja ketju. En voinut edes kuvitella että noin raivostuttavia miehiä on olemassa. Ja ne eksyttäjämiehet! Ihme manipulointia ja pelaamista. Ei ole tervettä. Juoskaa.
Itse tyhjentäisin hänen auton renkaat aina kun jokin on hukassa. Ja tokaiset vain: "vitsi vitsistä"
Tee sitä samaa ap sille miehellesi. Piilota hänelle just tärkeitä tavaroita , kun tarvitsee niitä. Saa itse tuntea onko se kivaa. Jatkuuko leikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Röhkivä karju on kerran saanut naisen, joka potkaisi pihaille. Oliko porsas sinun, vai luulitko vaan?
Minä en kyllä pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa päivääkään, mutta en muutenkaan kestä minkäänlaista keskinäistä naljailua tai "vitsikästä" veetuilua parisuhteessa. Mieluummin saa suuttua ja sanoa aiheesta suoraan. Toisilleen kettuilevat pariskunnat on mulle kyllä ihan mysteeri, että miten ne kestää sellaista toisiltaan.
Meillä on sellainen naljaileva parisuhde. Mutta siinä on se ero, että meillä on samanlainen huumorintaju, eikä se sanailu ole koskaan ilkeää eikä kiusata toisiamme. Siinä on iso ero kettuillaanko oikeasti vai naljaillaanko kaikella rakkaudella. Riidellessä esimerkiksi ei koskaan naljailla, oikea aika ja paikka on tärkeää ymmärtää. Ja todellakin vaatii samanlaisen huumorintajun molemmilta osapuolilta.
Itse pidänkin yhtenevää huumorintajua tärkeänä tekijänä parisuhteessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valitsevat miehen ulkonäön perusteella, niin tulos on juuri tämä.
Eikös naiset aina totea tasoteoriaan että jokaisen taso on just se millaisen miehen/naisen se saa.
Tässä ketjussa näkyy suomalaisen naisen taso.
Vierailija kirjoitti:
Itse tyhjentäisin hänen auton renkaat aina kun jokin on hukassa. Ja tokaiset vain: "vitsi vitsistä"
Kuulostaa todella toimivalta ja rakastavalta parisuhteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä mitään "porsinut" tuollaisen miehen kanssa. Ex on ex ihan syystä.
Propsit kaikille naisille, jotka huomaavat miten toksista tuollainen käytös on ja heivaavat miehen pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten te spérmaämpärít päädytte yhteen noiden miesten kanssa. :D
Eipä he heti näytä noita vinkeitään. Mun exä oli aluksi todella fiksun oloinen kun tutustuttiin. Sellainen viisas, hyvillä arvosanoilla yliopistosta valmistunut ja teki väitöskirjaa haastavasta aiheesta. Pikkuhiljaa alkoi lapsellinen käytös, kun suhde syveni. Hän oli täysin eri ihminen julkisella paikalla ja muiden seurassa, kuin kahden kesken kotioloissa. Sitä en kyllä minäkään ymmärrä, että tuollaisen kanssa pysytään yhdessä.
Kyllä kyllä, uskoo ken tahtoo.
Älä vauva ota kantaa ihmissuhdeasioihin, kun sinulla ei ole niistä kokemusta. Istut ruudun ääressä mikropenis kourassa. Ketään ei kiinnosta sun mielipiteet. 😂
Vierailija kirjoitti:
Näitä on näköjään enemmänkin. Exän mielestä oli hauska piilotella tavaroitani ja katsoa, miten niitä etsin, hän sitten "löysi" niitä milloin sohvan alta, milloin siivouskaapista ja sormea heristäen sanoi, että kannattaisi siivota paremmin.
Sitten tuli siskon häät ja exä piilotti kaulakoruni ja kengät. Koru oli siksi tärkeä, että oltiin siskon kanssa aikanaan saatu samanlaiset äidiltä ja äiti oli kuollut 5 vuotta sitten. Korua ei löytynyt, kengiksi jouduin ottamaan vähemmänjuhlavat avokkaat. Koru ja kengät löytyivät pyykkikorista seuraavalla viikolla. Exän mielestä se oli hauskaa, "olisit etsinyt tarkemmin".
Pari viikkoa myöhemmin oli exän parhaan kaverin häät ja hän oli bestman. Olin ostanut maailman ihanimmat kengät ja sanonut exälle, että näitä et sitten piilota. Hääpäivän aamuna kenkiä ei löytynyt mistään. Etsn ja etsin ja exä selitti, että nyt pitää lähteä ja minä itken niitä kenkiä niin vuolaasti, e
Jumaleisön miten huonosti annatte itseänne kohdella!! Älkää antako kenenkään koskaan kävellä itsenne yli tuolla tavoin. Jos mulle olisi sattunut noin, että mieheni olisi piilottanut tärkeän kaulakorun, tai ihan minkä korun tahansa, mutta jos siis olisin ollut tuon kertojan tilalla, niin siinä vaiheessa kun olisi paljastunut että äijä on jemmannut mun tavarat pyykkikoriin, jotta en voisi käyttää niitä siskoni häissä, niin olisin raivostunut niin, ettei siitä enää paluuta olisi ollut. Se olisi ollut siinä se parisuhde. Älkää nyt hyvät ihmiset jääkö tuollaisen tempun jälkeen enää vannottamaan että älä enää piilota mun kenkiä! Ihan oikeasti sairasta touhua.
Sitä ei taida saada miehen omistamaan asuntoon kuin tarinan toiselle osapuolelle eli tässä tapauksessa ap:lle.