Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piilottelee tavaroitani tarkoituksella!! Menee hermot!!

Vierailija
16.09.2024 |

Eli mies käyttäytyy välillä ihan fiksusti, mutta toisinaan heittää tosi tyhmää läppää ja käyttäytyy todella lapsellisesti. Mies myös usein piikittelee minua leikkisästi, vaikka tietää, että ärsyynnyn. 

Olen monesti pyytänyt lopettamaan ja mies aloittaa tuon kuitenkin aina uudelleen jossain kohtaa, siis pikkuhiljaa lipsuen.

Mies aina kiusaa minua, kun hukkailen tavaroita, teen sitä oikeasti, mutta mies on alkanut pilailla kustannuksellani.

Äsken tein lähtöä ja multa oli hukassa ensin aiemmin päällä ollut paitani, sitten hiusharja, lompakko, avaimet ja auton avaimet.

Äsken pitkän etsinnän jälkeen mies raotti sohvan tyynyä ja helisteli auton avaimia. Hän sanoi, että mitäs täältä löytyy. Mies oli siis näiden kaikkien tavaroiden katoamisen syynä. Löysin ne ihan ihme paikoista. Miehestä tämä on hauskaa. Minusta ei.

Onko väärin harkita jo eroa? Mies tunnusti, että piilotti nuo kaikki. Osaa jopa auttoi etsimään ja lopulta paljasti tavaran sijainnin juuri sillain mitäs täältä löytyy. Minua tämä raivostuttaa. Mies ei todellakaan ole mikään tyhmä, hän on vaativassa työssä, mutta en ymmärrä tuota leikkimistä. Minusta se on ärsyttävää.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin mikset jo ole potkaissut sitä paskiaista pihalle? Mikä säälittävä kynnysmatto oikein olet?

Miten Ap polkaisisi miehen, talon omistajan, pihalle?

No lähtee sitten itse tiehensä, oi saivartelija.

Miksi muuten oletat, että mies on talon omistaja?

No kun se on piilottanut aapeen talon. 

Mutta oikeasti, useimmilla meistä on riittävästi riesaa elämässään ilman, että toinen sitä vasiten lisää. 

Vierailija
42/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta selviää sillä, että opettelee elämään pankkikortti ja avaimet koko ajan omassa taskussa, samoin puhelin. Kun jotain "katoaa", niin istuu sohvalle ja sanoo miehelle, että nyt hiljaa, minä mietin, missä se laturi/pusero/isoäidiin tuhkauurna oli viimeksi. Jos mies ei ole hiljaa, niin sanot, että et voi keskittyä, nyt pitää leipoa. Menet keittiöön, aloitat leipomisen ja huomaat, että jotain puuttuu. Tavarat on siis siinä pöydällä. Sanot miehelle, että eikö me oltu menossa saunaan, laitat takin päälle ja lähdet (varmista, että puhelin ja kotiavaimet on mukana!, mielellään myös auton avaimet). Palaat kotiin noin 3 tunnin kuluttua oltuasi kirjastossa tai kaverilla tai kävelyllä ja ihmettelet, miksi mies on jättänyt keittiön pöydälle jauhoja ja kulhon ja hiivapaketin. Suutu ja ilmoita, että et halua nukkua miehen kanssa samassa huoneessa.

Katso, miten pitkään miehellä menee, että hän alkaa suhtautumaan asiaan uudella tavalla.

Aika hyvä kaaostekniikka! Gaslightningia parhaimmillaan. Ja sitten nauraisi miehelle myöhemmin että etkö sää ymmärrä huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähde kauppaan ja soita miehelle, että et tiedä missä olet, tule hakemaan. Sitten suljet puhelimen ja lähdet vaikka kaverille etkä enää ikinä vastaa miehen soittoihin.

Tämäkin on ihan hyvä keino. 

Vierailija
44/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös tuollainen "vitsikäs leikkisä mies". Hän aina motkotti että kaikki mitä HÄN ei tarvitse, pitää heittää kaatopaikalle. Siis erityisesti minun tavaroitani. Tuhosi "leikillään" yhden tavaran joka oli minulle tärkeä ja nauroi kun huomasin sen. Otin sitten suutuspäissäni sakset ja silppusin hänen mieluisimman vaatekappaleen ja sanoin että enhän minä tuota tarvitse. Kyllä hymy hyytyi eikä enää rikkonut. Keksi sitten muita "jänniä jekkuja" joten laitoin pihalle. Elämäni paras päätös.

Ei hitto. Tämä voisi olla kuin minun kynästäni. Exäni tuhosi tarkoituksella yhden suosikkitavarani ja menin suutuspäissäni silppuamaan hänen suosikkivaatteensa. Sitä saa mitä tilaa. Onneksi erottiin pian sen jälkeen. 

Eksäni oli myös aiemmin ketjussa jonkun mainitsema eksyttäjämies. Että voi ihminen nauttia toisen kiusaamisesta. Siellä se raukka on asustellut yksin viimeiset 25 vuotta. Ei löydy "tarpeeksi huumorintajuista" naista hänelle. (Sellaista ei ole syntynytkään). 

Vierailija
45/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun exä teki jotain vastaavaa, niin opettelin kaikkeen vaihtoehdon B. Avaimet olivat kadoksissa, ei hätää, otan vara-avaimet paikasta, jossa exä ei tiennyt niiden olevan. Kengät katosivat, ei hätää, otetaan lenkkarit. Mies piilotti auton avaimet, ei ongelmaa, soitan taksin. Muutaman kerran mies "löysi" ne avaimet heti, kun taksi oli soitettu, joten nappasin avaimet ja sanoin, että kiva, kiitti, minä menen taksilla, tule perässä. Mitä vähemmän hermostuin katoamisista, sitä vähemmän exä viitsi vitsailla etenkin kun hänenkin tavaroitaan alkoi salaperäisesti kadota, kaikki pankkikortit ja passi kerralla jne. Tietokoneen salasanakin vaihtui.

No nyt löytyi aika erikoinen suhde. Puolin ja toisin. Voisitko kirjoittaa tästä tv-komedian? Mä katsoisin.

Vierailija
46/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli myös tuollainen "vitsikäs leikkisä mies". Hän aina motkotti että kaikki mitä HÄN ei tarvitse, pitää heittää kaatopaikalle. Siis erityisesti minun tavaroitani. Tuhosi "leikillään" yhden tavaran joka oli minulle tärkeä ja nauroi kun huomasin sen. Otin sitten suutuspäissäni sakset ja silppusin hänen mieluisimman vaatekappaleen ja sanoin että enhän minä tuota tarvitse. Kyllä hymy hyytyi eikä enää rikkonut. Keksi sitten muita "jänniä jekkuja" joten laitoin pihalle. Elämäni paras päätös.

Ei hitto. Tämä voisi olla kuin minun kynästäni. Exäni tuhosi tarkoituksella yhden suosikkitavarani ja menin suutuspäissäni silppuamaan hänen suosikkivaatteensa. Sitä saa mitä tilaa. Onneksi erottiin pian sen jälkeen. 

Eksäni oli myös aiemmin ketjussa jonkun mainitsema eksyttäjämies. Että vo

Vaaditaan kyllä aika erityislaatuista huumorintajua, että löytää vitsin siitä kun toinen vaan kiusaa sua päivästä toiseen. 

Vierailija
47/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi eksyttäjämiehen ja typerää huumoria- miehen veli?

Vierailija
48/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ei kannata ehdoin tahdoin tehdä huonoa ja vaikeaa. Ei tuollaisella puolisolla mitään tee. Vaikuttaa isolta vialta päässä. Parempi ilman.

Vierailija
49/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos hyvä ystäväsi tekisi samoin, sietäisitkö moista? Tulisi kotiisi ja piilottaisi tavaroitasi ja nauraa rätkättäisi päälle että "vitsi vitsi".

Jos miestäsi ketuttaa se että sinulla on tavarat hukassa niin pitäisi sanoa suoraan asiasta eikä alkaa leikkimään ja vitsailemaan. Minusta tuollainen on henkistä väkivaltaa joka vaan verhotaan viattomaksi huumoriksi. Hänellä ei taida oikeasti olla rohkeutta suuttua rehellisesti, vaan harrastaa sen sijaan passiivis-aggresiivista kettuilua. Siinähän vika on aina toisessa kun ei "ymmärrä huumoria".

Pystyttekö te keskustelemaan vaikeista asioista tai keskinäisistä ongelmista muuten, suoraan ja rehellisesti? Pystyykö hän itse ottamaan rehellistä ja ehkä vähän epämiellyttävääkin palautetta vastaan? Entä itse?

Minä en kyllä pystyisi olemaan tuollaisessa suhteessa päivääkään, mutta en muutenkaan kestä minkäänlaista keskinäistä naljailua tai "vitsikästä" veetuilua parisuhteessa. Mieluummin saa suuttua ja sanoa aiheesta suoraan. Toisilleen kettuilevat pariskunnat on mulle kyllä ihan mysteeri, että miten ne kestää sellaista toisiltaan.

Vierailija
50/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on totta, niin mikset jo ole potkaissut sitä paskiaista pihalle? Mikä säälittävä kynnysmatto oikein olet?

Miten Ap polkaisisi miehen, talon omistajan, pihalle?

No lähtee sitten itse tiehensä, oi saivartelija.

Miksi muuten oletat, että mies on talon omistaja?

Nytkö sitä kuuluisaa Naisen euroa ei enää ole??

Mitä vi ttua nyt taas? Ota lääkkeesi, uli-inseli.

Vierailija
51/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kotonasi alistaja-kiusaaja. Öykkäri, jolla on vain omanlaisensa tapa pitää sinut kurissa ja paikallasi.

Vierailija
52/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin tuollaisen miehen. Mun exällä se meni niin pitkälle, ettei hän kertonut tavaroiden sijaintia, vaikka olisin myöhästynyt. Hän saattoi vasta päivien päästä tunnustaa, että hän ne tavarat piilotti hehe.

Vierailija
53/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin tuollaisen miehen. Mun exällä se meni niin pitkälle, ettei hän kertonut tavaroiden sijaintia, vaikka olisin myöhästynyt. Hän saattoi vasta päivien päästä tunnustaa, että hän ne tavarat piilotti hehe.

Herranjestas mikä mies. Onneksi on ex.

Vierailija
54/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v piilotti lompakkoni kostoksi, kun rajasin herkkuja. Seurustelet leikki-ikäisen kanssa. 

Vierailija
55/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on näköjään enemmänkin. Exän mielestä oli hauska piilotella tavaroitani ja katsoa, miten niitä etsin, hän sitten "löysi" niitä milloin sohvan alta, milloin siivouskaapista ja sormea heristäen sanoi, että kannattaisi siivota paremmin.

Sitten tuli siskon häät ja exä piilotti kaulakoruni ja kengät. Koru oli siksi tärkeä, että oltiin siskon kanssa aikanaan saatu samanlaiset äidiltä ja äiti oli kuollut 5 vuotta sitten. Korua ei löytynyt, kengiksi jouduin ottamaan vähemmänjuhlavat avokkaat. Koru ja kengät löytyivät pyykkikorista seuraavalla viikolla. Exän mielestä se oli hauskaa, "olisit etsinyt tarkemmin".

Pari viikkoa myöhemmin oli exän parhaan kaverin häät ja hän oli bestman. Olin ostanut maailman ihanimmat kengät ja sanonut exälle, että näitä et sitten piilota. Hääpäivän aamuna kenkiä ei löytynyt mistään. Etsn ja etsin ja exä selitti, että nyt pitää lähteä ja minä itken niitä kenkiä niin vuolaasti, ettei ole tottakaan. Exä väitti, ettei ole niitä piilottanut ja minä nostan toisen esille pesukoneesta itkien vielä enemmän. Lopulta exä lähti myöhässä ja yksin, minä jäin kotiin itkemään. Toisen kengän olin muuten varmuudeksi vienyt töihin, jotta se ei vahingossakaan löytyisi.

Exä soitteli suunnilleen tunnin välein, pyysi anteeksi ja selitti, että se kaulakorujuttu oli vitsi ja että hän ei ole niitä kenkiä vienyt ja minä nyyhkytän ja nikottelen puhelimeen. Exä lähti kaverinsa häistä pois heti häävalssin jälkeen ja jätti jatkot väliin, siinä vaiheessa minä olin jo siirtänyt tavarani pois makuuhuoneesta ja siirtynyt työhuoneeseen nukkumaan.

Exä katui seuraavat kaksi viikkoa, pyysi anteeksi ja lupasi hyvittää ihan kaiken. Minä ilmoitin joka tapauksessa muuttavani. Olin kyllästynyt hassunhauskoihin katoamisiin.

Vierailija
56/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä miten te spérmaämpärít päädytte yhteen noiden miesten kanssa. :D

Eipä he heti näytä noita vinkeitään. Mun exä oli aluksi todella fiksun oloinen kun tutustuttiin. Sellainen viisas, hyvillä arvosanoilla yliopistosta valmistunut ja teki väitöskirjaa haastavasta aiheesta. Pikkuhiljaa alkoi lapsellinen käytös, kun suhde syveni. Hän oli täysin eri ihminen julkisella paikalla ja muiden seurassa, kuin kahden kesken kotioloissa. Sitä en kyllä minäkään ymmärrä, että tuollaisen kanssa pysytään yhdessä.

Vierailija
57/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on idea, miten voit ilmoittaa erosta. Ala vimmaisesti etsimään kotona jotain, kysele mieheltä onko taas mennyt piilottamaan asioita, käy koko talo läpi, heittele sohvatyynyt lattialle, tyhjää miehen vaatekaappi lattialle.. Paljastaa lopulta, että etsit kunnioitusta. Totea, että ei löydy kotoa. Pitää etsiä muualta. Ja poistu. Älä palaa.

Vierailija
58/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei  toi ole mitään lekkimistä, kiusaa sua tahallaan, anna kenkää

Vierailija
59/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä tarvitset lupaa jos mietit eroa? Miksi eron miettiminen olisi väärin ja ketä kohtaan?

Vierailija
60/184 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei voi potkaista pihalle omistamastaan asunnosta.

Lähestymiskielto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän