Miksi huumeisiin suhtaudutaan niin kielteisesti, mutta alkoon ja tupakkaan ei?
Miksi huumeisiin suhtaudutaan niin kielteisesti, mutta alkoholiin ja tupakkaan ei?
Kommentit (371)
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse pirin käyttäjä vai missä olet nähnyt niitä kymmeniä vuosia?
Kun olen ostanut miedointa päihdettä niin siinä olen nähnyt pirin käyttäjiä. Kun saisi kasvattaa omaan käyttöön niin ei joutuisi näkemään tyyppejä joita ei oikeastaan halua nähdä.
Eli niitä myyjiä. Oletko ajatellut että olet nähnyt vain yhden osan pirin käyttäjistä? Nykyilmapiirissä myyjän rooli on aika erilainen kuin ostajan. Ostajissa on kaikenlaista väkeä ja myyjissä ei oikeastaan haluaisi nähdä porukkaa. Se myynti pitäisi saada jonkin virallisen tahon tehtäväksi kaikkien aineiden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytät siis amfetamiinia päivittäin, että jaksat jankuttaa Vauva-palstalla aamusta iltaan ja päivästä toiseen?
Onko se väärin?
Aika surullista elämää. Pitää käyttää kovia huumeita että jaksaa vauva-palstailla aamusta iltaan. Millä rahoitat amfetamiinin käyttösi?
En ole yhtään surullinen, päinvastoin. Projektiosi on yksinkertaisesti virheellinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään surullinen, päinvastoin. Projektiosi on yksinkertaisesti virheellinen.
Olet siis työtön amfetamiinin päivittäiskäyttäjä? Uskon, että olet onnellinen kun amfetamiinipäissäsi yrität päteä joka asiassa Vauva-palstalla aamusta iltaan.
Projektiosi on yksinkertaisesti virheellinen.
Vierailija kirjoitti:
sivistyssanojen viljely ei tee sinusta älykästä.
pirinisti olet.
eli amfetamiininarkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis työtön amfetamiinin päivittäiskäyttäjä? Uskon, että olet onnellinen kun amfetamiinipäissäsi yrität päteä joka asiassa Vauva-palstalla aamusta iltaan.
Mitkä mahtaa olla päivittäisen käytön todelliset määrät? Voi sitä sanoa että vähän. Se on toinen asia uskooko sitä kukaan. Kovien aineiden koukuttavuutta ei kannata vähätellä. Niillä saa sellaisen addiktion että kamaa on pakko saada. Kannabis ei aiheuta fyysistä riippuvuutta niin siihen ei tule ikinä niin voimakasta pakko saada halua kuin koviin huumeisiin tulee. Oikeasti kannabis pitää erottaa huumeista. Se ei kuulu huumeisiin vaan on mieto päihde. Paljon alkoholia vähemmän haitallinen päihde.
Harvemmiin muun addiktion omaavat kuin narkit pöllii sun pyörän rahoittaakseen aineiden saantia. Alkoholisti saattaa vetää sua turpaan ja tupakoitsija pilata sun keuhkot polttamalla ihmisjoukossa mutta narkit aiheuttaa paljon rahallisia menetyksiä koska ne aineet.
Suhtaudun noihin kaikkiin kielteisesti
Vierailija kirjoitti:
Harvemmiin muun addiktion omaavat kuin narkit pöllii sun pyörän rahoittaakseen aineiden saantia. Alkoholisti saattaa vetää sua turpaan ja tupakoitsija pilata sun keuhkot polttamalla ihmisjoukossa mutta narkit aiheuttaa paljon rahallisia menetyksiä koska ne aineet.
Kun rahallisista menetyksistä puhutaan niin vasta puhuivat miljardista mikä menee alkoholin takia terveydenhuoltoon. Humalassa tehdyt väkivalta ja henkirikokset ovat yleisimpiä vankilatuomioiden syitä niin taas alkoholin aiheuttamia miljardikuluja. Jos pitää valita turpaan vai fillarin menetys niin mä valitsen tuon varkauden. Pysyy sentään itse ehjänä. Kovista huumeista on ongelmia mutta ei meidän poliitikot halua tehdä sille asialle mitään. Kyse on huumepolitiikasta ja sitä ei voi eduskunnan enemmistön mielestä muuttaa.
Ensimmäisenä pitää lopettaa käytöstä rankaiseminen. Sitä on kokeiltu niin kauan että sen vaikutus on nähty. Se enemmän pahentaa käyttöä kuin pelotteena estää sitä. Kannabista on sallittu ja laillistettu niin laajasti että aivan turha selittää sen olevan suomalaisille vaarallista. Käytännössä myrkytön aine joka ei aiheuta fyysistä riippuvuutta. Saat sanoa sitä huumeeksi jos se sinua helpottaa. Oikeasti kannabis on enemmän päihde kuin alkoholi. Ihan jokaisella oikealla haitallisuudella mitattuna. Pisteillä numeroina 8 - 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rahallisista menetyksistä puhutaan niin vasta puhuivat miljardista mikä menee alkoholin takia terveydenhuoltoon. Humalassa tehdyt väkivalta ja henkirikokset ovat yleisimpiä vankilatuomioiden syitä niin taas alkoholin aiheuttamia miljardikuluja. Jos pitää valita turpaan vai fillarin menetys niin mä valitsen tuon varkauden. Pysyy sentään itse ehjänä. Kovista huumeista on ongelmia mutta ei meidän poliitikot halua tehdä sille asialle mitään. Kyse on huumepolitiikasta ja sitä ei voi eduskunnan enemmistön mielestä muuttaa.
Ensimmäisenä pitää lopettaa käytöstä rankaisem
Tule puhumaan sitten kun narkki pöllii sun lompakon ja et voi maksaa vuorkaasi ja lennät pellolle. Narkit on pahuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E
Olen pitkän linjan viihdekäyttäjänä nähnyt niin paljon että siksi haluan muutoksia huumepolitiikkaan. Tosi asia on ettei kauan käytetty huumepolitiikka toimi. Suomessa on pahempi huumeongelma kuin sallivassa hollannissa. Selitä mitä haluat mutta faktat ovat faktoja. Tilastot kertovat selvästi kuinka huonosti suomen huumepolitiikka on toiminut. Samalla tavalla jatkaminen on tyhmyyttä ja päättäjiltä vastuun pakoilua.
Tupakka on kyllä laillista, mutta siihen myönteisesti suhtautuva ihminen on silti harvinainen jopa polttavien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:Tule puhumaan sitten kun narkki pöllii sun lompakon ja et voi maksaa vuorkaasi ja lennät pellolle.
Maksatko vuokran käteisellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pirinisti olet.
eli amfetamiininarkkari.
Sovitaan näin jos se lisää hyvinvointiasi. Pirin käyttöni on siis hyödyksi meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pirinisti olet.
eli amfetamiininarkkari.
Sovitaan näin jos se lisää hyvinvointiasi. Pirin käyttöni on siis hyödyksi meille molemmille.
Eli sun elämä on siis sitä että vedät amfetamiinia päivittäin ja vauvapalstailet joka päivä aamusta iltaan?
Joko voidaan erottaa kannabis huumeista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pirinisti olet.
eli amfetamiininarkkari.
Paljonko käytät amfetamiinia päivässä ja millä rahoitat käytön?
Oletko itse pirin käyttäjä vai missä olet nähnyt niitä kymmeniä vuosia?