Onko sinulla kodinkoneita joita et uskalla käyttää?
Kommentit (55)
Tiskaan käsin vaikka tässä asunnossa on tiskikone. En ikimaailmassa uskaltaisi laittaa sitä päälle.
Yleiskone, sauvasekoitin ja mikro minullakin.
Ei tulisi mieleenkään käyttää kännykkää muuhun kuin puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pöytäkone on hiukan pelottava koska pelkään viruksia. En ikinä klikkaa mitään linkkejä ja pankkiasiat hoidan konttorissa. Netistä en uskalla ostaa mitään.
Anne52
Et mitään linkkejä? Miten pääsit tähän keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään käyttää kännykkää muuhun kuin puhumiseen.
Tämä!
n48
Mua pelottaa ihan niin arkinen juttu kuin sähkövatkain! Pelkään aina, että vahingossa sormeni lipsahtaa sinne kulhoon.😅
Miksi olet mikron ostanut, jos et uskalla sitä käyttää?
Vaimo. Se saattaa lyödä paistinpannulla.
Mikroaaltouuni tuotta vaarallista säteilyä. Ja juuri oli juttu että sen sisällä viihtyvät maailman vaarallisimmaksi bakteerit joita on syvissä merissä.
Mä en enää uskalla käyttää mun raivaussahaa ja piha on ihan räjähtänyt! Surullisinta on että oon koulutukseltani puutarhuri!😀
Neuvostoliittolainen ydinkäyttöinen perseensuristin
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet mikron ostanut, jos et uskalla sitä käyttää?
En ole ostanut mitään muuta luin tietokoneen. Muuta ovat vuokra-asunnon turhia koneita.
Jos ette uskalla, niin koettakaa vaan uskaltaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltouuni tuotta vaarallista säteilyä. Ja juuri oli juttu että sen sisällä viihtyvät maailman vaarallisimmaksi bakteerit joita on syvissä merissä.
Radioaaltoja täsmälleen samalla taajuudella, kuin langattomat verkotkin. Todella vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Neuvostoliittolainen ydinkäyttöinen perseensuristin
Mulla on ihan tavallinen. Ei mahdu perseeseen eikä surise.
Tämä pöytäkone on hiukan pelottava koska pelkään viruksia. En ikinä klikkaa mitään linkkejä ja pankkiasiat hoidan konttorissa. Netistä en uskalla ostaa mitään.
Anne52