Onko sinulla kodinkoneita joita et uskalla käyttää?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa ihan niin arkinen juttu kuin sähkövatkain! Pelkään aina, että vahingossa sormeni lipsahtaa sinne kulhoon.😅
Mua pelottaa sauvasekoitin samasta syystä!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo. Se saattaa lyödä paistinpannulla.
Mulla ihan sama!
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltouuni tuotta vaarallista säteilyä. Ja juuri oli juttu että sen sisällä viihtyvät maailman vaarallisimmaksi bakteerit joita on syvissä merissä.
Viihtyy varmaan jos sitä ei pese ikinä.
Mua pelottaa vähän meidän ruohonleikkuri, siinä kun on ilmeisesti vähän ohitettu jotain turvajärjestelmiä. Kuolleen miehen kytkin ei toimi vaan se pitää sammuttaa irrottamalla joku sytytystulppa tms. Noin muuten en oikein ymmärrä miksi jotain ehjää konetta ei uskaltaisi käyttää.
Mua pelottaa astianpesukoneen tabletit, pelkään aina että hieron vahingossa silmää kun olen laittanut sen, ja sitten sokeudun.😂
Sama moottorisahan kanssa, vaikka kurssit käynyt.
Liian pitkä aika. Vaan kaatuuhan ne käsisahallakin.
Ja kyllä mä vielä....
N.55
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa vähän meidän ruohonleikkuri, siinä kun on ilmeisesti vähän ohitettu jotain turvajärjestelmiä. Kuolleen miehen kytkin ei toimi vaan se pitää sammuttaa irrottamalla joku sytytystulppa tms. Noin muuten en oikein ymmärrä miksi jotain ehjää konetta ei uskaltaisi käyttää.
Itse aina tarkoituksella sidon sen kuolleen miehen kytkimen narulla niin että se ei toimi, kun mua ärsyttää se🙈ehkä jonain päivänä vielä kadun!😬
Hiustenkuivaaja alkoi haisemaan, tosin vain ajoittain. Kerran se savutti oikein kunnolla ja kämppä pimeni. Katkaisin johdon ja vein kierrätykseen. Vedenkeittimestä alkoi saada kynsilleen ja lopulta se ei katkaissut. Sillä pystyi keittelemään kunhan sitä vahti ja rukkaset kädessä nosti kannun pois siitä telineestä. Katkaisin johtdon, vein romulavalle ja hain Lidlistä uuden keitttimen. Lyön aina kirveellä rikkinäisistä laitteista johdot poikki, koska näin tehtiin myös raksalla ettei kukaan tapa niiden sähkövehkeiden kanssa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä mä vielä....
N.55
Mä pelkään moottorisahaa vielä enemmän kuin sitä raivaussahaa, sitä en ole koulun jälkeen uskaltanut koskaan käyttää! Oon ihan varma että sahaan itseni vahingossa kappaleiksi!
Kaikennäköistä Makita vehjettä on mökillä.
Mä pelkään aina laittaa töpselin pistorasiaan, oon ihan varma että saan sähköiskun!
Ei ihme, jos Suomella menee huonosti kun näitä lukee...
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltouuni tuotta vaarallista säteilyä. Ja juuri oli juttu että sen sisällä viihtyvät maailman vaarallisimmaksi bakteerit joita on syvissä merissä.
Foliohattu päähän.
Martti täsä tereve!
Ei se oo siittä kiinni etten uskaltasi mutta ei kehtoo kertakaikkijaan. Meijjän Terttu alakaa olla ns. iso tyttö, ettei sitä kehtoo ennee käöttee ihimisten ilimoella. Piti jo 15 vuotta sitte hommata tila-aato ja otettiin penkit poekkeen että sae kontata kyyttiin. Eikö mitä, Terttu innostu uuvesta tieetistä ja on kyllä kertakaekkijjaan sellaanen möhkylä nykysin että kuorma-aatoo en ennee kyllä ala hommoomuan helevetti!!
Vierailija kirjoitti:
Hiustenkuivaaja alkoi haisemaan, tosin vain ajoittain. Kerran se savutti oikein kunnolla ja kämppä pimeni. Katkaisin johdon ja vein kierrätykseen. Vedenkeittimestä alkoi saada kynsilleen ja lopulta se ei katkaissut. Sillä pystyi keittelemään kunhan sitä vahti ja rukkaset kädessä nosti kannun pois siitä telineestä. Katkaisin johtdon, vein romulavalle ja hain Lidlistä uuden keitttimen. Lyön aina kirveellä rikkinäisistä laitteista johdot poikki, koska näin tehtiin myös raksalla ettei kukaan tapa niiden sähkövehkeiden kanssa itseään.
Et kuitenkaan ensimmäisestä kerrasta laita laitetta pois käytöstä?
t. Vakuutusyhtiösi
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä mä vielä....
N.55
Mikä helvetin kodinkone moottorisaha on? Tai raivaussaha?!?!
Mua pelottaa pöytägrilli, pelkään aina et se kuuma parilakansi tippuu sormille kun laitan sinne jotain!