Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Archie Cruz ja Iida Vainio saavat lapsen

Vierailija
15.09.2024 |

ROKKARI Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen, 32, ja mediapersoona Iida Vainio, 20, ovat saamassa perheenlisäystä.

Isäsesonki. Tyttövauva on tulossa, rokkari kirjoittaa englanniksi Instagramissa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010698842.html

Kommentit (254)

Vierailija
221/254 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
222/254 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nää Archien väitteet raskaudenaikaisesta huum31den käytöstä eivät pidä paikkaansa. Ja jos ja kun eivät pidä, niin melkoiset seuraukset oletettavasti hänellä edessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/254 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuste Archien ja Iidan tulevaisuudesta:

1. Eroavat

2. Palaavat yhteen

3. Iida tulee raskaaksi

4. Archie pettää

5. Lapsi syntyy

6. Archie katuu

7. Iida pettää

8. Archie pettää

9. Eroavat

10. Molemmat katuvat

11. Palaavat yhteen

12. Antavat haastattelun perheonnesta

-paluu kohtaan 1.

Vierailija
224/254 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä??

Vierailija
225/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kyllä aika rankka syytös Artulta.. 

Vierailija
226/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tästä?

Vierailija
227/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seiska jo uutisoinut näistä viimeisimmistä syytöksistä mitään? Jodelissa ainakin keskustelu eilen kävi kuumana, Iida oli ilmeisesti itse Jodeliin kommentoinut että Archien tapa kostaa kun oli viheltänyt (taas) pelin poikki

Vierailija
228/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
229/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Arttu tosiaan jo yl 30?? Vaikuttaa käytöksensä perusteella noin 16-vuotiaalta. 

Mutta näyttää vähintään kolmivitoselta. Jutut tosiaan surullisella tasolla perheen perustamista ajatellen, nyt elokuussa jutustellut näin ja kuvaillut tulevan lapsensa äitiä näin:

https://www.instagram.com/reel/C_F41_LqYMH/?igsh=NGs1enR2NGVyeGhs

Eli hänen mukaansa Iidassa oli se juttu se kun kaikki tapahtui tarpeeksi helposti, ja Archiella oli kuiva kausi alla niin kaipasi sutinaa. Hyvä pohja perheen perustamiselle! 

Kunnon sikasilmäläski tolla videolla! Tissiposkiartturi. 

Vierailija
230/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi menä ihan hyvinkin, eikös Iida ole kotihengetär, vauva voi rauhoittaa Archieta. 

Et ole yhtään rokkaria koskaan tavannut? Vauvan jälkeen maistuu irtoliha yöelämässä huomattavasti paremmin kuin visvatissi emakko kotisohvalla piereskelevän vauvan kanssa..!! Eli sinänsä rokkaritkin on kuin ketkä tahansa tuoreet isät. 

Vierailija
231/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset pitää tehdä nuorena.

Kun Idan vauva on 20 vuotias, niin Ida on vasta 40 vuotias.

Nuorena jaksaa valvoa ja hoitaa lapset.

Moni tekeekin lapset nuorena, koska jos odottaisi aivojensa kehittymistä, jäisi sekin idioottimaisuus tekemättä 😅 

Vierailija
232/254 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmuus ja etenkin pikkuvauva-aika vaan voi olla pirun rankkaa, pelkään pahoin ettei Ida 20v. ole vielä tarpeeksi kypsä siihen. Saisi vielä rauhassa aikuistua ja elää "itsekästä" nuoruutta turhien julkkujen bileissä juosten. Mutta toivotaan että ovat valmiita antamaan lapselle hyvät eväät elämään.

Lisääntyminen on itsekkäintä mitä voi tehdä. Juhlimisesss ei ole mitään itsekästä, kuka siinä kärsii? 

Vierailija
233/254 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie ei saa kunnon naista, eikä kunnollinen nainen edes huolisi Archia.

Mä en ymmärrä miksi pitää tehdä lapsi epävakaaseen suhteeseen. Ei se lapsi oikeasti pelasta suhdetta ongelmilta! Pieni lapsi on täysin viaton ja täysin omien vanhempiensa armoilla. Eikä se lapsi voi päättää minkälaiseen perheeseen syntyy. Lapsihan siinä loppuen lopuksi kaikista eniten aina kärsii. Tätä olen ihmetellyt monesti myös ihan yleisesti, että miksi tehdään lapsi, vaikka edes aikuisten oma elämä ei olisi kunnossa.

Kuitenkin Suomi on sen verran sivistysmaa, jossa on hyvät ehkäisymahdollisuudet, eikä naista voi täällä pakottaa raskautumaan. 

Vierailija
234/254 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla ylempänä kommentoi kuinka lapset pitää tehdä nuorena.

Tässä olen eri mieltä. Ei ole olemassa mitään tiettyä ikää. Juuri tämä harhaluulo saa aikaan sen, että lapset vaan tehdään vaikka ei oltaisi oikeasti elämäntilanteelta valmiita. Sitten on eroperheitä ja riitoja, joiden keskiössä lapsi on. Vaihtuu kodit ja kumppanit. 

Jos olisin itse saanut lapsen 20-vuotiaana, niin olisin jälkikäteen katunut kun en olisi päässyt toteuttamaan unelmiani. Olen ehtinyt opiskella ja valmistua hyvään ammattiin, olen saanut vakituisen työn, säästettyä rahaa, työkokemusta ja työvuosia taakse. Olen myös päässyt harrastamaan, sekä matkustanut 20 eri maassa. Nyt päälle 33-vuotiaana alan olla valmis vanhemmuuteen. On myös vakiintunut ja hyvä parisuhde. Lisäksi olen itse henkisesti kasvanut ja kypsynyt vuosien aikana. Olen ehtinyt elää elämääni. Nyt minulla on myös paremmat mahdollisuudet tarjota lapselle hyvä elämä, kuin silloin 20-vuotiaana.

Eli ei voi yleistää että lapset pitäisi tehdä nuorena. Ei todellakaan. Kyllä ihmiset kasvaa ja kehittyy niin omaan tahtiin. Se on niin yksilöllistä milloin ja missä iässä vanhemmuuteen on valmis.

Vierailija
235/254 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero taisi tulla taas

https://gekkonen.net/ohhoh-iida-vainiolla-ja-archie-cruzilla-draamaa-va…

Uskomatonta sekoilua Archielta. Toivottavasti Iida tajuaisi nyt pysyä kaukana tästä sekopäästä, eihän kukaan selväjärkinen ihminen ala suutuspäissään syyttämään raskaana olevaa puolisoaan huumeidenkäyttäjäksi!! Voi olla pitkälliset seuraukset, eiköhän tosta ole joku tehnyt jo ennakollisen lasunkin Archien juttujen perusteella. Ja nyt taas nöyränä poikana pyydellään insta storeissa anteeksi väärinkäsityksiä. 

Vierailija
236/254 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilyttää kyllä mistä Archie tuulesta tempaisi noin vaan tuollaisia selityksiä Idasta. Varmaan riitatilanteessa uhannut kertovansa maailmalle ja sitten peruu puheensa, kun toinen suuttuu.

Tuntuu myös siltä että heille tuo vauvantulo merkitsee vaan hienoja vaunuja ja tavaroita. Se lapsen kasvatus on paljon muutakin.. 

Vierailija
237/254 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettänyt pitkiä iltoja mä oon polttanut siltoja näkynyt pelko ba ihloja tää on pintaliitoa beibi. I think I do it avain. Mä oon nähnyt nää tunsit ja kahlannut Lilli klubit ja ne ovat jotka mä suljin viimeinkin uudestaan avannut oon. Mama im foling home. Ja mä tiedän et miltä se tuntuu kun purjoa. Eikä kukaan tuu sua kiinni ottamaan: ja nää haavat in auki ja polvet on ruhjeilla, nyt ne kestää kantaa mut koriin asu. Kerran viel. NÄÄ MUN SIIPI KANTOI MUR AURKINTOON LIIAN KORKEELLE LENSIN EN päässyt pakkoon hell yeah, oon elossa vieläää, jos mä kertoisin kaiken mitä oon nähnyt ja kuullut uskoisikaan kukaan vaan Luusua et oon taas tullu hyllujs beibe . I think I do it avain . Ja nää arvet ne kertoo mist sekaisin jo, myy mun uskoni horjunut koskaan ei oo HELL NOO. 

Vierailija
238/254 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä tää teidän kiukkunne.  Olkaa epävarmoja ihan oman vanhemmuuden suhteen juntit. Peace

Vierailija
239/254 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpöä tää teidän kiukkunne.  Olkaa epävarmoja ihan oman vanhemmuuden suhteen juntit. Peace

Jaha jompikumpi ilmestyi linjoille.

Vierailija
240/254 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä uskomatonta kuika monta uutista näistä turhiksista on saatu parin kuukauden aikana, vähän kuin tosielämän Kauniit ja rohkeat tai Salatut elämät.

Saippuaoopperaa ja viihdettähän tuon traagisen parin pelleily on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan