Archie Cruz ja Iida Vainio saavat lapsen
ROKKARI Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen, 32, ja mediapersoona Iida Vainio, 20, ovat saamassa perheenlisäystä.
Isäsesonki. Tyttövauva on tulossa, rokkari kirjoittaa englanniksi Instagramissa.
Kommentit (254)
Lapsilisä lapsi..
Kauan menee että..........🤔
Säälittää se lapsi.Joutuuko lasten kotiin.Ida ei taasen tarkkaan häntä hoida?Jos vaikka kynsi katkeaa.
Tyttö tulee pysymään poissa julkisuudesta. Kiitos teidän juntit.
positiivista uutisessa on että lapsi on todennäköisesti hyvännäköinen blondi,toivottavasti elämä rauhoittuu sitten perhe elämään.
Positiivista on, että Iida "minä en tarvitse mitään koulutusta" on päättänyt ruveta opiskelemaan keväällä!
Archie myöntänyt olevansa alkoholisti ja hakenut apua. Hienoa!
Idaa käy sääliksi.Archie miesvauva hoidettavana ja nyt tulee toinen.
Vierailija kirjoitti:
On jännää, kun Artsia kohtaan on niin kielteisiä tunteita. Ei se kaveri ole paha. Artsilla on ollut mahdollisuus elää unelmaansa eli olla kansainvälinen glamrokkari, eikä hänen ole tarvinnut tuon eteen siivota vessoja. Ihan turha väittää, ettei kuka tahansa tekisi samoin, jos olisi mahdollisuus.
Välillä on mennyt överiksi, mutta nyt myöhemmin Artsille on tullut kuitenkin sellaista tarvittavaa nöyryyttä. Se kertoo sen, että kaveri kyllä ymmärtää ja oppii. Itse olen kerran Artsin tavannut, ja minusta hän oli oikein mukava. Musiikista riitti paljon juttua.
Glamrokkari on aivan täysin väärä termi kuvailemaan Archien ulkoista habatusta. Edes Matti Nykänenkäãn ei ollut kolmikymppisenä noin turpeisessa rapakunnossa, vaikka hällekkin viina maistui aika rankasti. Totamenoa jos viinan kanssa läträäminen jatkuu, haima tai maksa pettää omia aikojaan ja loppuu sitten kerralla seinään toi typerä wannabe-rokkikukkoilu.
Joko kiusaajat ovat valmiita pyytämään anteeksi? Eipä tietenkään, kun eivät mielestään ole edes kiusanneet🤓
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuolla Iidalla edes peruskoulun jälkeistä koulutusta?
Ei. On halunnut aina elää unelmaa ilman mitään kouluja
Lanka oli tipahtanut, mutta itse tulivat nostamaan sen :D nolo