Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi siellä kerrostalokämpässä pitää ravata koko ajan ees taas?

Vierailija
15.09.2024 |

Tiedän aina, milloin yläkertalainen on kotona, koska elämääni säestää tasaisen kodikas jump jump jump jump. Ihan jatkuvasti. Jump jump jump jump. Se mennä jyskää koko ajan asunnon päästä päähän kuin joku stressaantunut häkkieläin. Itse kuitenkin kotona ollessa olen sohvalla, sängyllä, pöydän ääressä, lattialla jne. ihan paikallanikin pitkiä aikoja. Mutta tämä vissiin jahtaa jotain 50 000 askeleen askelhaastetta vuodesta toiseen. Ja tulee muuten täyteen. 

Kommentit (204)

Vierailija
161/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, ja etenkin ap, voisitte tietysti hankkia elämän, mutta valitettavasti se on ikäisillenne jo liian myöhäistä. 

Vierailija
162/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät, eikö kotanaan saa edes kävellä? Viddu te ootte pimeitä!

Norsut🐘🐘🐘on erikseen 😅meillä samaa jumputusta. Tehokas emäntä ja pari tenavaa.

Therian🐘-kerho?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulen joskus kun joku naapuri ottaa yhtäkkiä spurtin. Ei ole haitannut.  Kerran yhdet naapurit aina riiteli ja silloin koko talo tärisi kun äijä paiskoi jotain tavaroita. 

Vierailija
164/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää milloin varhaisteini rientää vessaan, milloin hypetetään koiran kanssa ulos menoa. Tullaan koulusta kotiin, tehdään lähtöä jonnekin. Miten joidenkin elämä kerrostalossa on niin vidun äänekästä???

Muut naapurit ok. 

Vierailija
165/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puhuu esim puhelimessa paljon niin silloin tulee kyllä paljon käveltyä. Itse en esim osaa puhua puhelimeen paikallaan istuen. Vaan tulee käveltyä huoneesta toiseen tai samassa huoneessa ympäriinsä jne. Jotenkin se paikallaan istuminen ja puhuminen puhelimeen ahdistaa. 

Keskustelu naamatusten toisen henkilön kanssa ei aiheuta tälläistä. Eikä muut viestintämuodot, ei edes ääniviesti tai teams palaverit tms. Mutta normaalipuhelut kylläkin.

Minkälainen läskimooses olet, jos pelkkä kävely kuuluu alakertaan? Minä kävin heittämässä lenkin kolmiossani, tammiparketti on lattiassa, minkäänlaista ääntä ei kuulu kun kävelen ympäri kotiani. 

Vierailija
166/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen istunut liian kauan, älykelloni ilmoittaa ja silloin nousen hiukan jumppaamaan. Sori siitä. 

Mittaappa sillä älykellolla esim. banaanin syke. Voit yllättyä mitä krääsää ihmisille myydään.

Kyllä täti tietää paremmin kuin maailman parhaat insinöörit 🤣

Vierailija
167/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ei minua haittaa. Enemmän haittaisi joku äänekäs naurun räkätys tai mölinä.

Vierailija
168/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen istunut liian kauan, älykelloni ilmoittaa ja silloin nousen hiukan jumppaamaan. Sori siitä. 

Kirjoituksestasi huomaa, että älysi on kellossa, sinulla sitä ei ole. 

Vierailija
169/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulen joskus kun joku naapuri ottaa yhtäkkiä spurtin. Ei ole haitannut.  Kerran yhdet naapurit aina riiteli ja silloin koko talo tärisi kun äijä paiskoi jotain tavaroita. 

Todennäköisesti muija niitä paiskoi. Ja saattoipa olla lesbopari. 

Vierailija
170/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävely ei minua haittaa. Enemmän haittaisi joku äänekäs naurun räkätys tai mölinä.

Ei haittaa kävely, nauru tai edes laulu, mutta en voi sietää kovaan ääneen riiteleviä ihmisiä. Tuntikaupalla huutoa.

Vierailija
171/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti muija niitä paiskoi. Ja saattoipa olla lesbopari. 

No ei ollut mikään lesbopari. Mutta saattoi olla mies joka paiskoi naistaan samalla kun paiskoi ovia ja tavaroita.

Vierailija
172/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Jumputus jää soimaan päähän, työmatkalla korvissa soivat naapurin jumputtavat askeleet. Ne eivät anna rauhaa. Työssäkin kun yrittää keskittyä johonkin, päässä soivat yläkerran naapurin askelten jumputukset. Ne eivät jätä rauhaan. Yölläkin herää naapurin jumputtaviin askeliin. Hermot tässä menee. Mikä hiton pakko on kävellä jatkuvasti, taukoomatta paikasta toiseen? Ei hetkenkään hiljaisuutta, aina alkaa sama jumputus, tämä piina, ikuinen jatkuva piina, tahallinen häiriköinti, saa aivan raivon ja kiukun valtaan.

Kuulet olemattomia ääniä ja syytät siitä naapuriasi. 

Vierailija
173/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikswi sä ruikutat tuntemattoman naapurisi tekemisiä palstalla. Miksi et voi olla hiljaa tai sitten ruikuttaa oikeaan osoitteeseen? Saatais paljon enemmän aikaan, kun puhuttais sille jonka tekemiset ärsyttää.

Suoraan puhuminenhan yleensä toimii. Normaalit ihmiset eivät halua tahallaan häiritä muita. Mutta sitten on itsekkäät häiriköt erikseen. Yleensä joka rappuun mahtuu yksi tällainen. 

Häätäminenkin on pitkä prosessi. Naapuri saa kiusata vielä kuukausia muita ennen kuin häätö voidaan toteuttaa. Mikäli sitä edes voidaan toteuttaa. 

Valitettavasti tässä maassa mennään kiusaajien ehdoilla. Oli sitten kysymys työpaikasta, koulusta tai taloyhtiöstä. 

Vierailija
174/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sä vaan makaat kotona?

Jotkut tykkää liikkua.

Olisi parempi liikkua ulkona, saisi raitista ilmaa samalla.

Joo ja jos haluaa olla hiljaisuudessa niin voi mennä metsän keskelle tai hautausmaalle.

Ei nää valittajat voi. Metsässä linnut laulaa ja tuuli humisee puissa. Sama vika hautausmaalla, siellä voi lisäksi joku ajaa ruohonleikkuria ja jotain muuta työkonetta.

Vierailija
175/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans sellainen naapuri joka ottaa välillä spurtin aamuyöllä. Kerroksien läpi kuuluu bum, bum, bum oikein erityisen kovaa. Laukkaa kantapäillä muutenkin. Loputon tarve askeltaa edes takaisin.

Vierailija
176/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tömistelyilmiö tulee vain pahenemaan ja lisääntymään, kun kehopositiivisuus lisääntyy ja entistä ihraisemmat löllykät lyllertää ja pyllertää. Kohta tulevat katon läpi, jos ei aleta rakentaa erityisvahvuisia lattioita taloihin.

Tömistely ei tule elopainosta vaan väärästä askellustyylistä. Hoikatkin voi olla jumputtajia ja lihavat hiljaisia.

Onko jossain Askella Oikein Kerrostalossa -kursseja, että voisi ilmoittautua.

Ei kyse ole pelkästä kerrostalosta vaan jumputuskävely ei tee hyvää jalkojen luille ja nivelille, koska joka askel tärähtää enemmän kuin normaalissa kävelyssä.

Nivelille ei tee hyvää, mutta luille tekee. Luut vahvistuvat tärähdyksistä.

Vierailija
177/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää missä menee se normaalin elämän raja? Sehän on selvää ettei mistään kävelystä tai siivoamisesta voi valittaa. Mutta jos naapuri joka päivä ja koko hereilläolonsa aikana, raahaa huonekaluja ja paukuttaa talon rakenteita, niin onko tämä enää normaalia elämää? Usein paukutus jatkuu myös yöllä. Kyseessä yksinäinen ihminen eli mitään lasten leikkiä tämä ei ole. 

Korvatulpat eivät tällaista kolinaa peitä, kun seinät ja katto tärisee.  

Mielenterveys alkaa kärsiä, kun jatkuva sotatila kotona päällä. 

Vierailija
178/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhat trollit koolla taas...

Niin väsynyttä, koittakaa nyt keksiä jotain uutta ja raikasta.

Vierailija
179/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettei se jumputus tule pääsi sisältä?

Mä kerran ihmettelin korvissa kuuluvaa jumputusta, kuulosti joltain moottorilta. Mutta kun se jatkui ja jatkui, niin huomasin, että tulikin oman pään sisältä. Korva oli mennyt osittain lukkoon ja sydänhän siellä jumputteli.

Vierailija
180/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on aina ihanaa, kun naapuri on mielisairaalassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi