Nainen: Kuinka tärkeä orgasmi on sinulle?
Tänään juuri pohdin sitä, että kun miehen kanssa harrastan seksiä, hän luonnollisesti laukeaa jokaisella kerralla. Seksi myös aina päättyy siihen, että hän laukeaa.
Minä laukean ehkä joka viidennellä kerralla. Usein en kertakaikkiaan ehdi edes mukaan koko yhdyntään, se on ohitse siinä vaiheessa kun alan vähän lämmetä ja kostua. Kiihottumisesta minulla menee usein noin 5-20 min orgasmiin, mutta ylipäätään siihen pääsemiseen menee jonkin verran aikaa - ellen sitten ole tosi kiimainen, mitä tapahtuu lähinnä kuukautiskierron puolivälissä.
En kieltäydy koskaan seksistä ja harrastamme sitä ehkä noin 3-10 kertaa viikossa. Tänään juuri mietin, että olisiko seksi mielenkiintoisempaa mielestäni, mikäli saisin orgasmin jokaisella kerralla, ilman erityistä vaivannäköä. Sillä useimmiten sitä varten joutuu näkemään vaivaa - käyttämään kättä, patistelemaan mielikuvitusta liikkeelle jne. Mies taas saa orgasmin, kunhan vain lykkii tarpeeksi rivakasti, vaikka ei niin haluttaisikaan. No saa hän orgasmin, vaikka vain makaisi selälläänkin ja minä tekisin " hommat" - mistä itse pidän - yleensä vain en orkkua siitä saa.
Kommentit (21)
Mutta täällähän onkin ihan asiaa.
No kyllä todellakin orkku on tärkeä! Ei mikään tärkein asia, mutta en tiedä kuinka kauan jaksaisin harrastaa seksiä, ellen saisi orkkua hänen kanssaan? Olen siitä onnellinen nainen, että saan joka kerta. Yleensä parikin kertaa, kunnes mies laukeaa. Usein saamme vikan yhdessä.
Rakastan seksiä ja erityisesti rakasteluun kuuluvaa hellyyttä ja toiselle hyvän tekemistä. Orkku ei sikäli ole niin " tärkeä" osa sitä, mutta kyllä se vaan niin on, että jos mies aina saisi ja minä en, niin se ei todellakaan olisi hyvä tilanne ja varmasti vaikuttaisi suhteeseemm negatiivisesti!
Hattua nostan siis kaltaisellesi naiselle.
Yksi riittää ihan hyvin per kerta. Mun mielestä seksi on ihan kivaa, mutta on mulla muutakin elämää kuin pimpan ympärillä. Välillä tietysti tulee ajateltua paljonkin seksiä.
Vierailija:
Hattua nostan siis kaltaisellesi naiselle.
Useimmat naispuolisista kavereistani saavat orgasmin lähinnä yksin, käsisuihkun kanssa. Kumppaninsa kanssa hyvin harvoin. En sen takia koe olevani mitenkään surkeassa asemassa, koska saan orkun kuitenkin vähintään kerran viikossa.
Pelkän yhdynnän kautta (ilman käsiä) en ole koskaan saanut. Seksielämäni on aktiivista ja pidän siitä. Välillä kuitenkin mietin, että jos orkun saisi useammin, motiivi tehdä hyvää toiselle voisi olla aidompi. Usein teen siksi, koska rakastan, en siksi, että saisin siitä seksuaalista nautintoa. On kiva katsoa, kun toinen nauttii, mutta oma tyydytykseni onkin sitten tasan siinä - tyydytystä silti sekin.
ap
Miten edes jaksatte jatkaa hommia yhden orkun jälkeen? Minä ainakin olen kuin maratonin juossut ja LAUENNUT saatuani orkun. Ei heti laukeamisen jälkeen tarvitse uudelleen latautua. :)
Edelliselle kommentiksi: mulla ainakin vaihtelee, joskus tulee totaalisen lauennut ja rätti olo yhden orkun jälkeen, joskus vasta monen... Useimmiten ehdin saada monta yhden rakastelun aikana, joskus saatan vielä miehen laukeamisen jälkeen masturboida yhden...
Saan silti aina ainoastaan käyttämällä mielikuvitusta, ts. että ajattelen rivoja samalla. Koskaan en ole muuten orgasmia saanut, joten ei ole miehestä kiinni se asia.
Yleensä saan lähes joka kerta, mutta joskus (esim. alkoholia nauttineena) en pysty tulemaan.
mun on yksin ollessa pakko saada jatkuvasti ja miehenki kans lähes koko ajan. eli kai se orkku on tärkee. :)
nyt olen saanut tämän mieheni kanssa helposti aina ja tärkeää se on. ja haluan seksiä usein. :-)
Mies voi saada siemensyöksyn ilman varsinaista orgasmia. Ei vastannut kysymykseen, kunhan kommentoin.
Mulle on kahta orkkua, syvä g-orkku ja glitta-orkku. Mun päivä (tai yö;)) on pilalla jos joskus on käynyt niin, että mieheni olisikin sattumoisin tullut ihan liian aikaisin, enkä ehdi saada syvää. Hän kyllä sitten hoitelee minut muuten, mutta kun ei se glitta-orkku ole todellakaan sama asia kuin syvältä emättimestä lähtevä orkku. Siis peniksellä tehty (sauvalla saa samantyyppisen, mutta se matsku aina tökkii ja pilaa sen täydellisen). Unelmatilanne on ensin nuoltuna yksi ja sitte yhdynnässä lahnaratsastuksella toinen syvä orkku. Siksi en voisi ajatella olevani lesbo, vaikka naiset ja etenkin rinnat kiihottaa tosi paljon, mutta kun se kulli on todella tärkeä seksissä, etenkin siinä orkkuun saattamisessa. Mieheni joskus naurahtaa, että olen orgasmikeskeinen. Mutta mitä pahaa siinä on? Olen tietoisesti opetellut itsekkääksi joskus nuorempana lyhyiden suhteiden aikana (pelkkien panokumppanien) ja opetellut ottamaan omani. Tulemaan nopeasti, käyttämällä lantionpohjalihaksia orkun aikaansaamiseksi, siksi se kullin kokokaan ei ole niin olennainen, kun itse lisää puristusvoimaa ja pienemmälläkin vehkeellä niin saa suht saman tuntuman.. mutta joskus siis, aiheeseen palatakseni, silti yltiökiimassa mieheni orgasmoikin yllättäen ja se harmittaa siis niin pirusti. Seksiä meillä kuitenkaan ei ole kun noin 3-4krt viikossa, mutta niistä kerroista siis kaikki irti ja kunnon orkut, mieluiten kaksi:)
Tosin sinänsä helppoa, että varsinaisessa yhdynnässä en sitä saa ja laukean aina käsin tai suulla. Pakko käyttä aina mielikuvia apuna ja se pelottaa, että ne toimii vain kerran, pari ja sit pitää keksiä jotain hevimpää. Mitäs, jos mielikuvitus ehtyy...
... mä en ole koskaan saanut orgasmia, ikää on nyt 27v. Toivossa on hyvä elää... =( Nautin kyllä kovasti seksistä ja se tuntuu hyvältä, mutta se orgasmi jää aina puuttumaan. Noh, ehkä vielä joskus...
Milloinkohan päästään niin pitkälle tasa-arvossa, että rakastelun loppu ei ole automaattisesti se kun mieheltä tulee? Mikäs himputti siinä on, että siihen pitäis lopettaa, jos ei mies ole aiemmin saanut naistaan tyydytettyä? Mitä asialle voisi tehdä?? Vinkkejä miehiltä, please?
Täällä kirjoittelee valikoitunut porukka, eikä siinä ole mitään väärää, mutta ei kannata tehdä näistä kirjoituksista mitään johtopäätöksiä asioiden yleisyydestä.
Kyselin joskus täällä - just saaneena - sitä, kuinka yleistä on saada orgasmi sekunnilleen samaan aikaan. No vastauksista 90% oli että " yleensä joka kertaa saadaan yhtäaikaa" . Just...varmasti vastaajat saivatkin, mutta tuskinpa siihen kyselyyn kukaan muu vastasikaan. Arkikokemus kuitenkin sanoo toista: on paljon naisia, jotka hyvin harvoin saavat orkkua yhdynnässä.
Niin se mun kirjoitus onkin vielä näkyvissä, tuo Yhtäaikainen orgasmi - arkea vai harvinaisuus? -thread. On siellä loppupäässä nyt joku sentään joka ei saa yhtäaikaa.
Vaan kaikki muu siinä ympärillä, läheisyys, kiihottuminen jne. Pystyn laukemaan useammankin kerran peräkkäin, mutta yleensä en jaksa.
On tärkeetä että nainen saa orgasmin
ja sitä nainen ei voi teeskennellä sillä sen tuntee kun nainen saa
mici65(a)luukku com
Kun sen saa kuitenkin vaan sillon, kun on yksin. Eipä ole kenenkään miehen temput vielä auttaneet. Luultavasti en osaa vain rentoutua. Toisaalta se aiheuttaa sen, että seksikään ei usein kiinnosta. harrastan sitä vain koska haluan suoda sen miehelleni.
Eli niin kauan kun en ollut sitä orkkua miehen kanssa saanut, niin hoin juuri näitä " Ei se mitään, on se seksi ihanaa muutenkin, kyllä se hellyys ja läheisyys on tärkeämpää, nautin seksistä todella paljon muutenkin, en minä välttämättä sitä orgasmia tarvitse..." .
Ja tottahan tuo kaikki on, mutta kyllä se seksi on NIIN paljon parempaa, ihanampaa ja kiihottavampaa, kun saa sen orgasmin. Ja ei ole mikään ongelma " suostua" seksiin, vaikkei juuri sillä hetkellä niin paljon kiinnostaisikaan, kun kuitenkin tietää, että loppupeleissä se kannattaa ja aina se lopulta on yhtä ihanaa.
Yksi orgasmi riittää minulle kuitenkin hyvin. Välillä olen saanut kaksikin, mutta se toinen on sitten sellainen pienempi ja latteampi ensimmäisen ollessa mieletön räjähdys, jonka jälkeen nautinnon aallot kulkevat pitkin kroppaa minuuttikaupalla.
Joten ei laiskoja ja itsekkäitä miehiä minulle, kiitos!
ja saan joka kerta, usein montakin orkkua saman kerran aikana. Olen hyvin kiinnostunut seksistä ja se pyörii mielessä jatkuvasti. Olen onnellinen että mieheni on tarvittaessa kestävä jotta niillä kerroilla kun minulla kestää pidempään, ei homma lopu liian aikaisin. Usein tosin saan nopeastikin, mutta tämä vaihtelee paljon sen mukaan kuinka kiihottunut on.