Nainen: Kuinka tärkeä orgasmi on sinulle?
Tänään juuri pohdin sitä, että kun miehen kanssa harrastan seksiä, hän luonnollisesti laukeaa jokaisella kerralla. Seksi myös aina päättyy siihen, että hän laukeaa.
Minä laukean ehkä joka viidennellä kerralla. Usein en kertakaikkiaan ehdi edes mukaan koko yhdyntään, se on ohitse siinä vaiheessa kun alan vähän lämmetä ja kostua. Kiihottumisesta minulla menee usein noin 5-20 min orgasmiin, mutta ylipäätään siihen pääsemiseen menee jonkin verran aikaa - ellen sitten ole tosi kiimainen, mitä tapahtuu lähinnä kuukautiskierron puolivälissä.
En kieltäydy koskaan seksistä ja harrastamme sitä ehkä noin 3-10 kertaa viikossa. Tänään juuri mietin, että olisiko seksi mielenkiintoisempaa mielestäni, mikäli saisin orgasmin jokaisella kerralla, ilman erityistä vaivannäköä. Sillä useimmiten sitä varten joutuu näkemään vaivaa - käyttämään kättä, patistelemaan mielikuvitusta liikkeelle jne. Mies taas saa orgasmin, kunhan vain lykkii tarpeeksi rivakasti, vaikka ei niin haluttaisikaan. No saa hän orgasmin, vaikka vain makaisi selälläänkin ja minä tekisin " hommat" - mistä itse pidän - yleensä vain en orkkua siitä saa.
" Jos miehet joutuisivat harrastamaan seksiä ilman tyydytystä, orgasmia niin kysynpähän vaan, vaatisivatko ne niin paljon seksiäkään?"
Tästä tuli heti mieleen kaverin eksä. Ei kuulemma saanut läheskään joka kerta (alle puolet kerroista tms) mutta oli ihan seksihullu ja kuulemma mahtava sängyssä. Meitä on näemmä moneen junaan.