Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte pitämään rintaliivejä koko päivän?

Vierailija
14.09.2024 |

Unohdin riisua ne kauppareissun jälkeen ja hetken kuluttua ihmettelin miksi sattuu rintakehään niin paljon. 

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oikean kokoiset liivit. Itse en pystyisi olemaan ilman, tisseiihin alkaa sattua jos ne hyllyvät valtoimenaan ja pelkään että alkavat roikkua ilman liivien tukea.

Joo kannattaa käyttää 24/7. Antavat tukea ja tuntuvat hyvältä ainakin mulla D kupissa.

Vierailija
62/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on kylkiluut jotenkin arat vaikka en ole liivejä pitänyt nyt ollenkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua panettaa aina, kun kuljen ilman liivejä. Tunne ei lopu orgasmiin. Siksi pidän liivit aina paitsi yöllä.

Perus mies siis olet

Vierailija
64/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, pidän aina paidan päällä niin mies ei voi niin helposti avata.  Muuten olisi vaikeaa kun aukeaa takaapäin.

Vierailija
65/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pystyin en enää nykyään. Rintaliivit ja sukkahousut on siis vaatekappaleet ihan saatanasta, niin epämiellyttäviä päällä. 

Vierailija
66/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ahdistun ilman rintsikoitani. 

Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä.

Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy. 

Suvussa on isotissisiä naisia ollut kaiketi aina. 

Niin me kaikki vaan ollaan erilaisia omine mieltymyksimme.

Jos bmi olisi reilusti alle 20 ja rasvaprosentti riittävän alhainen, niin tämä "sukuvika" olisi poissa.

Tiedätkö, miten isoille rinnoille käy, kun niiden omistaja laihtuu? Pienenee, joo .... mutta sitä suuremmalla syyllä tarvitaan liivit, jotta ne eivät roiku polvissa. Mieluummin pidän vähän ylipainoa ja kunnon tissit kuin tyh

Mulla on laihtumisen jälkeen tyhjät säkit, ja onhan ne koomisen näköiset paljaaltaan läpsyen tai esim. selällään ilman liivejä maatessa. Mut omalla kohdalla tää on muutenkin merkittävästi pienempi haitta kuin ne aiemmat liikakilot, on tässä elämänlaatu kohentunut muuten siinä määrin että nätit tissit on sivuseikka. 

Vierailija
67/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavasti. Avainsanoja ovat oikea koko, pehmeä materiaali, riittävän leveät olkaimet ja kaarituettomuus. 

Vierailija
68/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin on kylkiluut jotenkin arat vaikka en ole liivejä pitänyt nyt ollenkaan.

Ap

Eikö sinun liivit jousta yhtään?

Vierailija
69/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikopassa.

Vierailija
70/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan loistavasti. Avainsanoja ovat oikea koko, pehmeä materiaali, riittävän leveät olkaimet ja kaarituettomuus. 

Vaikea löytää liivejä, joissa on leveät olkaimet. Nettikauppoja kun selaa, niin suurimmissakin kupeissa vain 1-2 cm olkaimet, vaikka saisi olla ainakin 5 cm leveät. Fysiikan lakeja kun ei voi kumota rintaliiveilläkään. 

Vierailija
71/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan rintaliivejä. Heti kun tulen kotiin, niin otan rintsikat pois.

Vierailija
72/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en pystynytkään, kun käytin liian kireää ympärysmittaa: jotain 70-75 ja aina puristi kamalasti ja jäi ihan hirveät jäljet.

Oikeasti minulle sopiva koko onkin 80A. En uskonut ennen, koska olen hoikka. Minulla on kuitenkin isot kylkiluut, joiden ympärys ihan oikessti on rintojen alta mitatessa jotain 84cm.

Nykyään liivit eivät purista liikaa, vaa olo on liiveillä paljon mukavampi kuin ilman, jolloin rinnat pomppivat kivuliaasti.

Vierailija
73/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua panettaa aina, kun kuljen ilman liivejä. Tunne ei lopu orgasmiin. Siksi pidän liivit aina paitsi yöllä.

Perus mies siis olet

Väärin. Ihan perusnainen olen. En minä sille mitään voi, että rinnat ja nännit ovat kovin herkät tuollaiselle asialle.

Vierailija
74/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain mukavia rintsikoita. Nytkin olen välillä nukkunut rintsikossa.

Vierailija
75/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
76/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö sinun liivit jousta yhtään?

Joustaa. Kyseessä tällaiset liivit

https://www.kappahl.com/fi-fi/naiset/alusvaatteet/rintaliivit/kaarituet…

Ap

Vierailija
77/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kun on raskaat G kuppi  rinnat, ja tulee hartiat vielä kipeimmiksi jos ei pidä liivejä. Kaarituellisia en saa pitää, mulla on sellaisia missä sivuissa tuki ja kotona on  hyvän malliset ja kuppi osa leikattu että tukee  ns pehmoliivit leveillä olkaimilla.  

Miten se hartioihin vaikuttaa, eihän ne tissit hartioissa ole kiinni. Ihan sama kuin sanoisi että iso maha tulee kipeäksi jos ei käytä maharintsikoita.

Vierailija
78/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykään.

Vierailija
79/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihania Sloggi Top Ex liivejä tai toppeja. Kotona otan jopa toppaukset pois, nekin on aika ohuet. Eivät tunnu missään mutta tukevat tarpeeksi. B-kuppi mutta isommat tarvitsee varmaan enemmän tukea.

Vierailija
80/107 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ahdistun ilman rintsikoitani. Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä. Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy.  Suvussa on isotissisiä naisia ollut kaiketi aina. 

Niin me kaikki vaan ollaan erilaisia omine mieltymyksimme.

Niinpä. Geenit sen pitkälti määrää. Minullakin on aivan normaalipainoisena isot rinnat, 75 G, ja jos laihduttaa, niin ympärys pienenee ja kuppikoko suurenee. Varmaan jos jotain keskitysleiridieettiä pitäisi riittävän pitkään, niin voisi rinnatkin ehkä pienentyä, en tiedä kun ei ole onneksi tarvinnut kokeilla. Välillä olen kotona ilman liivejä ja on ihan miellyttävän näköistä ja tuntuista. Suhtaudun asian niin että tykkään omista "tissinpampuloistani". Kyllähän ne heiluu, jos juoksee tms. ja sellaiset urheilutopit on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin laittaisi meloneja verkkokassiin. Mutta onhan niitä nyt mukavia ja tukevia liivejäkin olemassa, esim. Miss Mary of Svedenillä on moniakin malleja, maksavat vain aika paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi