Miten pystytte pitämään rintaliivejä koko päivän?
Unohdin riisua ne kauppareissun jälkeen ja hetken kuluttua ihmettelin miksi sattuu rintakehään niin paljon.
Kommentit (107)
En pystykään. Tissini kirmaavat vapaina kuin niilin hanhet.
En pidäkään, aina kotiin tullessa riisun pois. Töissä tai muuten liikenteessä ollessa niitä ei juuri yleensä huomaa.
Nykyisten E-kuppien kanssa ei ongelmaa, mutta I-kupin kanssa en kyllä löytänyt millään liivejä jotka eivät olisi sattuneet. Jos meinasi että ne tukee, niin se vaati niin paljon napakkuutta että kyllä sattui.
Otan pois kun tulen kotiin. Kotona ei jaksa pitää niitä.
Käytän vain urheilutoppeja (isoa kokoa, ettei purista ja litistä, koska niin hyvälle tuelle ei ole tarvetta). Tavallisia liivejä en siedä yhtään valuvien olkaimien vuoksi. Onneksi todella harvoin tarvitsee pukeutua niin siististi, että tarvitsisi perinteiset liivit alle. Kotiin tullessa liivit/toppi lähtee ekana pois. Onneksi on hyvin kompakti varustus...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan vaimon liivit heti pois, kun tilanne aukeaa. Hänkin nauttii kun nautin näkymästä.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan oikean kokoiset ja malliset.
Tämä on normaali tapa toimia. Miksi sinä käytät liian pieniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne edes tunnu miltään
Tuntoaistissa vikaa vai ylävartalossa paljon pehmikettä?
Sopivat liivit eivät tunnu miltään. Kannattaa kokeilla kaarituettomia riittävän isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin otan vaimon liivit heti pois, kun tilanne aukeaa. Hänkin nauttii kun nautin näkymästä.
Ai, mä en tarvitse apua. Paita on päällä vaikka ei ole rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ahdistun ilman rintsikoitani.
Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä.
Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy.
Suvussa on isotissisiä naisia ollut kaiketi aina.
Niin me kaikki vaan ollaan erilaisia omine mieltymyksimme.
Jos bmi olisi reilusti alle 20 ja rasvaprosentti riittävän alhainen, niin tämä "sukuvika" olisi poissa.
Tiedätkö, miten isoille rinnoille käy, kun niiden omistaja laihtuu? Pienenee, joo .... mutta sitä suuremmalla syyllä tarvitaan liivit, jotta ne eivät roiku polvissa. Mieluummin pidän vähän ylipainoa ja kunnon tissit kuin tyhjät säkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä.
Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy.
Jos bmi olisi reilusti alle 20 ja rasvaprosentti riittävän alhainen, niin tämä "sukuvika" olisi poissa.
En ole tuo jota lainasit. Laihduin syövän takia BMI alle 20 ja rasvaprosentti oli hyvin alhainen. Selkäranka, kylkiluut ja kaikki näkyi. Vyötärö oli 54 cm. Rinnat olivat silti D-kuppi. Olen 170 cm pitkä. Kyllä on siis sukuvikaa kun on isot rinnat.
Minua panettaa aina, kun kuljen ilman liivejä. Tunne ei lopu orgasmiin. Siksi pidän liivit aina paitsi yöllä.
En pystykään, leikkaukseen menossa jatkuvien kipujen ja käsien puutumisen takia. Pienennykseen siis. Rintaranka kroonisesti jumissa myös. Välillä niin pahasti, että tuntuu kun henki salpautuis.
Työpäivät oli todellakin täyttä tuskaa. Yks sensorinen painajainen. Nyt onneksi suurelta osin etätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivat liivit eivät tunnu miltään. Kannattaa kokeilla kaarituettomia riittävän isoja.
Kyllä tuntuu isolla varustuksella. Mulla 75K ja ei tässä kuussa sellaisia liivejä ole tehtykään, jotka ei parin tunnin päästä sattuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jota lainasit. Laihduin syövän takia BMI alle 20 ja rasvaprosentti oli hyvin alhainen. Selkäranka, kylkiluut ja kaikki näkyi. Vyötärö oli 54 cm. Rinnat olivat silti D-kuppi. Olen 170 cm pitkä. Kyllä on siis sukuvi
Jep. Mulla oli kymmenen vuotta sitten bmi 18 ja silti G kupin rintsikat.
En pidä liivejä lainkaan muuta kuin urheillessa. Mulla on kiinteät rinnat jotka eivät tarvitse sen kummemmin tukea. Nännit laitan tarvittaessa piiloon koska niillä on tapana alkaa nöpöttää kaikesta kosketuksesta, myös kankaan siis.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina vain saumattomia urheiluliivejä. Ei nämä eroa paidan tunteesta.
Eikö se materiaali tunnu inhottavan hiostavalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarituettomat sattuu ihan yhtä paljon.
Ap
Minäkin laitan yöksi toiset liivit, en osaa nukkua ilman.