Miten pystytte pitämään rintaliivejä koko päivän?
Unohdin riisua ne kauppareissun jälkeen ja hetken kuluttua ihmettelin miksi sattuu rintakehään niin paljon.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina vain saumattomia urheiluliivejä. Ei nämä eroa paidan tunteesta.
Tuo on kyllä totta, itsekin käytin joskus tuollaisia. Ovat vaan sen verran rumia, ettei pysty. Tai ei sovi tyyliini, vaikka ei niitä näekään. Yksi syy jaksaa pukea rintaliivit on se, jos ne on nätit. Sama muidenkin vaatteiden kanssa. Inhoan vaatteita ja olen mieluiten alasti, mikä on ehkä tavallaan naurettavaa kun olen ns. pukeutuja, mutta se onkin ainoa millä saan itseni motivoitua pukeutumaan :D
En osta niin pieniä liivejä että on puristava vanne, enkä käytä tietenkään kaaritukia, ne on saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
En osta niin pieniä liivejä että on puristava vanne, enkä käytä tietenkään kaaritukia, ne on saatanasta.
Ei kaarituet häiritse eikä liivit ole pienet, olkaimet on rasittavin osuus ja ylipäätään vaatteen tuntu päällä. Ja se, kun rinnat on laitettu ikäänkuin karsinaan. Paras vapaana.
Kidutus. Ei ole edes ihan pienet rinnat mutta en ikinä pidä rintaliivejä. Shape-toppi.
Tuo on hassu ajatus, että vain pienirintaiset kulkisivat liiveittä tai eivät tarvisi liivejä.
Minulla on liivikoko 70F ja en tarvi liivejä mihinkään. En tykkää kahlita rintojani vaan tykkään olla ilman pikkareita ja rintsikoita. Aina kun mahdollista kaikki pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan oikean kokoiset ja malliset.
Joo kyllä sitä pystyy eikä ne silleen häiritse, mutta otan kyllä ihan samantien aina pois kun kotiin tulen.
Ja kesällä etsin sellaiset paikat luonnosta, joissa voi olla omassa rauhassa eli yläosattomissa, sillä kesäpäivästä nauttiminen on vaan niin paljon mukavampaa ja vapaampaa ilman ahdistavia tukahduttajia rintojen päällä. Olen muutenkin vapaudenkaipuinen luonne ja rinnat ei ihan pienet, niin tuntuu parhaalta antaa niiden olla vapaana.
Jotkut kuivat ja nuivat ihmiset vissiin alapeukuttaa tällaisia.
Mä taas ahdistun ilman rintsikoitani.
Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä.
Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy.
Suvussa on isotissisiä naisia ollut kaiketi aina.
Niin me kaikki vaan ollaan erilaisia omine mieltymyksimme.
Vierailija kirjoitti:
Mua on siunattu kuppikoko E:llä, eikä ole kivan näköistä tai miellyttävän tuntuista olla ilman liivejä.
Ja ennen kuin joku viisastelija alkaa puhua laihduttamisesta, niin olen normaalivartaloinen muuten ja normaalipainoinen. Liikun paljon ja vaikka laihtuisin kuinka tissit on ja pysyy.
Nimenomaan mieltymyksistä kyse, ei tuo kuppikoko itsessään tee sitä että liivejä tarvisi
Vierailija kirjoitti:
Jos bmi olisi reilusti alle 20 ja rasvaprosentti riittävän alhainen, niin tämä "sukuvika" olisi poissa.
En pysty. Puristaa, tikistää ja kauhea rautakehikko. Tarpeeksi isoa toppia ei löydy myös.
Vierailija kirjoitti:
Osta oikean kokoiset liivit. Itse en pystyisi olemaan ilman, tisseiihin alkaa sattua jos ne hyllyvät valtoimenaan ja pelkään että alkavat roikkua ilman liivien tukea.
Nehän roikkuu jo, jos sitä rintakudosta on vähääkään enempää. Se nimittäin on tuollaisen kudoksen luonne, että ei se itsestään uhmaa painovoimaa. Ei sitä kannata pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne edes tunnu miltään
Tuntoaistissa vikaa vai ylävartalossa paljon pehmikettä?
Ei kumpikaan. Minusta on epämukavampaa olla ilman rintsikoita.
En edes koskaan muista että ne on päällä :D Nykyään käytän vaan kaarituettomia urheilurinysikoita tai braletteja, mut ei kyllä kaarituet haitanneet ennenkään menoa. Onko sulla varmasti oikea koko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos bmi olisi reilusti alle 20 ja rasvaprosentti riittävän alhainen, niin tämä "sukuvika" olisi poissa.
Bullshit. Ensinnäkään ei ole mitään syytä vetää rasvoja minimiin, ja toisekseen toisilla on rinnat laihanakin.
Vierailija kirjoitti:
En edes koskaan muista että ne on päällä :D Nykyään käytän vaan kaarituettomia urheilurinysikoita tai braletteja, mut ei kyllä kaarituet haitanneet ennenkään menoa. Onko sulla varmasti oikea koko?
On oikea koko.
Ap
Kerran menin uskomaan liiviliikkeen myyjän puheita, että puenempi ymärysmitta ja isompi kuppikoko. Jestas sitä kiristystä. Vapaa-aikana pidän toppia, tyyliin Sloggi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika miehinen kommentti. Naisilla ne tissit on muutakin kuin rasvaa ja läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat kuuluu vaan naisten elämään. Bush up liivit parhaita. Nostaa hyvin.
Tuommosista puskaliiveistä en oo ennen kuullutkaan. Miten ne toimii?
Pidän rintaliivejä yötä päivää. Yöksi on eri rintsikat, pehmeät. Päivällä tukevammat. En käytä kaarituellisia liivejä.
Tuntoaistissa vikaa vai ylävartalossa paljon pehmikettä?