Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaikille ystävällinen - miten pystyn siihen?

Vierailija
14.09.2024 |

Kysy mitä haluat.

ap

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika sana osoitti, ettet ole mikään mukava ja ystävällinen kaikille.

Hah, äläs ny viitti. Kyllä ystävällinenkin voi sanoa napakasti. Ystävällisyys ei tarkoita nössöyttä. 

ap

Napakasti voi sanoa, mutta tuollainen toisten sanomiselle/näkemykselle tsiisusteleminen ei ole sitä. Se on vain ja ainoastaan toisten vähättelyä,  alentamista tyyliin "oletpa typerä". Verrattavissa silmien pyörittelyyn toisen sanottua jotain. 

Totta, pyörittelin silmiä tuolle kysymykselle. Ja ihan aiheesta. Olen riittävän kiltti, en pyhimys.

ap

Vierailija
42/44 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun aloituksesi on sietämättömän omahyväinen- "miten pystyn siihen". Ja vastaus on: syön hyvin ja nukun hyvin. Voi taivas..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika sana osoitti, ettet ole mikään mukava ja ystävällinen kaikille.

Hah, äläs ny viitti. Kyllä ystävällinenkin voi sanoa napakasti. Ystävällisyys ei tarkoita nössöyttä. 

ap

Napakasti voi sanoa, mutta tuollainen toisten sanomiselle/näkemykselle tsiisusteleminen ei ole sitä. Se on vain ja ainoastaan toisten vähättelyä,  alentamista tyyliin "oletpa typerä". Verrattavissa silmien pyörittelyyn toisen sanottua jotain. 

Totta, pyörittelin silmiä tuolle kysymykselle. Ja ihan aiheesta. Olen riittävän kiltti, en pyhimys.

ap

Jos olisit kaikille ystävällinen (kuten väität!), et olisi tuonut noita ajatuksiasi julki vaan pitänyt ihan omana tietonasi. Olet siis ihan yhtä epäystävällinen kuten kuka tahansa muukin.

Vierailija
44/44 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun aloituksesi on sietämättömän omahyväinen- "miten pystyn siihen". Ja vastaus on: syön hyvin ja nukun hyvin. Voi taivas..

Hah. Totta, nyt kun sanot, onhan se vähän. Mutta näin se menee nykymaailmassa; huomiota haetaan.

Mutta on tässä vähän syvempikin taso kuin vain että syö ja nukkuu: Mulla on aito yritys suhtautua ihmisiin myötätuntoisesti. Juu, aina en ihan onnistu, mutta mielestäni siihen pitää ihan vakavissaan pyrkiä. Uskon ystävällisyyden voimaan. 

Moni meistä on kokenut elämässään ilkeyttä ja halveksuntaa, minäkin. Kukapa ei. Ja se tekee meistä vihaisia ja katkeria. Hoitona on ystävällisyys.

Mä yritän parhaani arvostaa kaikkia ja toivon että moni liittyy joukkoon.

Sori että tein klikkiotsikon, mutta ainakin se on herättänyt huomiota.

ap