Lue keskustelun säännöt.
Voiko roskishaamuun luottaa?!
Kommentit (5)
Nimitin tuota roskishaamuksi sillä ehti olla kaapissa n. pari tuntia. Alkuun ei näkynyt mitään. AP
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sanotaanhan se paketissa että ei voi. väriaine voi muutuskella ajan mittaan ja vaihtaa tulosta.
siis suora ja sellainen kuin testiviivan kuuluukin, niin luottaisin. Heikon tuloksen ilmestymiseen voi mennä enemmän kuin tuo 15 min...
testasin ja katsoin testiajan puitteissa eikä mitään näkynyt. Jätin testin pesukoneen päälle kylppäriin ja siihen ilmestyi haamu illan aikana kun olimme kylässä kavereilla.
Kaksi päivää myöhemmin tehty uusi testi varmisti asian ihan todeksi. Nyt tuo roskishaamu telmii olohuoneessa (ikää reilu vuosi).
Se voi olla niin kastunut se testi, että se viiva ikäänkuin kostuu sieltä läpi, vaikket raskaana olisikaan. Tee uusi testi!