Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko roskishaamuun luottaa?!

Vierailija
11.02.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla niin kastunut se testi, että se viiva ikäänkuin kostuu sieltä läpi, vaikket raskaana olisikaan. Tee uusi testi!

Vierailija
2/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitin tuota roskishaamuksi sillä ehti olla kaapissa n. pari tuntia. Alkuun ei näkynyt mitään. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanhan se paketissa että ei voi. väriaine voi muutuskella ajan mittaan ja vaihtaa tulosta.

Vierailija
4/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suora ja sellainen kuin testiviivan kuuluukin, niin luottaisin. Heikon tuloksen ilmestymiseen voi mennä enemmän kuin tuo 15 min...

Vierailija
5/5 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin ja katsoin testiajan puitteissa eikä mitään näkynyt. Jätin testin pesukoneen päälle kylppäriin ja siihen ilmestyi haamu illan aikana kun olimme kylässä kavereilla.



Kaksi päivää myöhemmin tehty uusi testi varmisti asian ihan todeksi. Nyt tuo roskishaamu telmii olohuoneessa (ikää reilu vuosi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi