Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kannatteko vauvaanne kantoliinassa kun ulkoilutatte koiraanne?

Vierailija
11.09.2008 |

eikö pelota että jotain sattuu? esim koira vetää sut kumoon tai tulee koiratappelu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka päästää koiransa liian lähelle. oma koira ei vedä, mutta jos joku urpo tuo oman (uros)koiransa sen naamalle, ja alkaa räksyttään, niin ei hyvä seuraa. mutta eipä se mun vika sitten olekaan, jos olen jo kieltänyt tuomasta lähelle.

mutta onhan se riski aina olemassa koiran ja liinan kanssa, että vahva koira voi ottaa vain askeleen "väärään" suuntaan, ja voit huonolla tuurilla menettää tasapainon.

jos kaikki muut tajuaisivat pitää koiransa kaukana meidän koirasta, niin hyvä.

eikä se siis ole mikään raivohullu, vaan ihan rauhallinen koira, mutta vahva. ei haasta riitaa, mutta jos sitä haastetaan niin ei peräänny. vaunujen kanssa on hankalaa liikkuminen, ja jos satut vahingossa päästämään niistä irti jos tulee ongelma koiran kanssa.... ehkä olen paranoidi :)

Vierailija
2/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se koira huonolla tuurilla vetää vaunutkin kumoon, ei kannata olla ylihysteerinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se koira huonolla tuurilla vetää vaunutkin kumoon, ei kannata olla ylihysteerinen.

Vierailija
4/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koiralla on sen verran hyvä hihnakäyttäytyminen, ettei tarvitse pelätä hihnassa repimistä, ja ohitustilanteetkin menevät räyhäämättä sivulla kulkien. Eli, kunhan ei kukaan idiootti päästä omaa koiraansa meidän koiran iholle, niin kaikki ok. Ja, jos tulee koira vastaan, niin pysyttelen ihan suosiolla kunnioittavan välimatkan päässä toisesta koirakosta, vaikka olisi miten "kiltti, pieni fifi joka rakastaa kaikkia koiria".

Nyt tosin en uskalla liinailla vauvan kanssa, koska olen raskaana, ja välillä huimaa niin että taju meinaa lähteä.

Vierailija
5/5 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan, jos koiravetää niin osta sille kuonopanta, loppui meillä ainakin kaikki ylimääräiset rimpuilut ja tempomiset. ainoa jos tulee toinen koira irti ja meidän koirien iholle, niin sit voi tulla ongelmia. Niin ja ulkoilutan kahta koiraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä