Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko suomalaismiehet, että tasan joka toisen viestin pitää Tinderissä tulla naiselta ja joka toisen heiltä?

Vierailija
13.09.2024 |

On alkanut ihmetyttää, kun suomiukkojen kanssa keskustelut tyssää ihmeellisesti. Esim. yksi ilta jutellaan normaalisti ja keskustelu loppuu normaalilla painollaan, on ollut ihan kiva jutella, miehen viesti jää viimeiseksi. Sitten niistä ei kuulu enää koskaan mitään. Jos itse laittaa taas sen ekan viestin, keskustelu jatkuu normaalisti. Erotan kyllä yleensä sen, jos miestä ei oikeasti kiinnosta. Näitä lopahtaneita keskusteluja on paljon. Ulkomaalaiset ei toimi näin vaan on paljon aktiivisempia vaikka ei niin paljon kiinnostaisikaan. :D

Vai mikä siinä on, että suomalaisten miesten kanssa deittisovelluksissa keskustelut ei enää jatku, jos on tullut pientäkään taukoa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miski se menee suomalaisten naisten kanssa juuri noin?

Koska muualla on inkkeleitä kokemukseni mukaan 10%, Suomessa 90. 

Taidat olla inkkeli

Vierailija
22/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuvittelen miehenä, ettei yhdenkään itseään arvostavan miehen pitäisi olla koko sovelluksessa.

No tämä.

Kelaa millaiset naiset menee johonkin tinderiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota ihan tarkoituksella, että odotan naisen laittavan seuraavan viestin, jos itse olen laittanut edellisen. Jos nainen ei laita, niin häntä ei aidosti kiinnosta ja koen olevani hänelle yksi muiden joukossa.

Vierailija
24/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla monta tällaista kokemusta: Tulee match, miehen ENSIMMÄINEN viesti on että mennäänkö kävelylle (en ylipäänsä käy TREFFEILLÄ kävelemässä missään ryteikössä). Vastaan että jutellaan ennen treffejä vähän, että näkee kannattaako lähteä treffeille asti, joten jutellaan jonkin aikaa. JA SIIHEN SE JÄÄ. Seuraavana iltana niistä ei kuulu enää mitään. En tajua. Kai se pikapano oli sitten ainoa, mitä nää haluaa. Ja näin käy ehkä 75% keskusteluista.

Torjuit siis miehen ehdotuksen ja mies etsi jotain, joka innostuisi hänestä enemmän. Tämän takia mies halusi "pikapanoa". Okei. Ehdotitko itse jotain muuta paikkaa vai jäitkö odottamaan, että mies toistaisi ehdotuksen?

Nainen odottaa passiivisena että hänet hurmataan. Naiseen tulee tehdä vaikutus.

Nainen valittaa samalla että häntä kohdellaan objektina.

Vierailija
25/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tuota ihan tarkoituksella, että odotan naisen laittavan seuraavan viestin, jos itse olen laittanut edellisen. Jos nainen ei laita, niin häntä ei aidosti kiinnosta ja koen olevani hänelle yksi muiden joukossa.

Et halua todennäköisesti sellaista naista, jolle et ole yksi muiden joukossa. Jos olet Tinderissä, niin jaat naisen pahimmassa tapauksessa kymmenien kanssa. Ne ajat ovat ohi, kun naiset rakastuivat yhteen mieheen.

Vierailija
26/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella yksi jännä romanimies vapautui eilen parisuhteesta. Voi vain kuvitella sitä viestien määrää mitä naisilta hänelle tulvii, jos mies on Tinderissä.

Vierailija
27/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tasan joka toinen viesti pitää tulla naiselta tai lopetat keskustelun? Todella lapsellista.

Vierailija
28/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tasan joka toinen viesti pitää tulla naiselta tai lopetat keskustelun? Todella lapsellista.

Ruikutiruikuti. Annatko tussulle saunavihtaa kun ei liha kelvannu. Tirsk..

Vierailija
29/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla monta tällaista kokemusta: Tulee match, miehen ENSIMMÄINEN viesti on että mennäänkö kävelylle (en ylipäänsä käy TREFFEILLÄ kävelemässä missään ryteikössä). Vastaan että jutellaan ennen treffejä vähän, että näkee kannattaako lähteä treffeille asti, joten jutellaan jonkin aikaa. JA SIIHEN SE JÄÄ. Seuraavana iltana niistä ei kuulu enää mitään. En tajua. Kai se pikapano oli sitten ainoa, mitä nää haluaa. Ja näin käy ehkä 75% keskusteluista.

Joo tai mies ehdottaa ekoille treffeille rentoa leffailtaa. Kun totean, että ei käy, mutta kahville lähden mieluusti, niin siihen lopahtaa. Miehelle ei käy mun ehdottama aika eikä ehdota itse uutta. Siis pilua kotiinkuljetuksella odottavat. Mä kyllä keskustelen aktiivisesti ja olen valmis lähtemään treffeille, mutta en kotiin. Ihmeelliseksi mennyt.

Vierailija
30/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset haluavat jahkailla Tinderin keskustelualustalla loputtomiin, toiset ovat parempia ja lähtevät treffeille mahdollisimman pian. Yksinkertaista: toinen ei osaa ja toinen osaa.

Vierailija
31/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tai mies ehdottaa ekoille treffeille rentoa leffailtaa. Kun totean, että ei käy, mutta kahville lähden mieluusti, niin siihen lopahtaa. Miehelle ei käy mun ehdottama aika eikä ehdota itse uutta. Siis pilua kotiinkuljetuksella odottavat. Mä kyllä keskustelen aktiivisesti ja olen valmis lähtemään treffeille, mutta en kotiin. Ihmeelliseksi mennyt.

Silloin mies on todennäköisesti tasokkaampi ja hän saa joltain muulta nopeammin.

Vierailija
32/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä mitään kuppadikkejä tasokkaina. Niille kelpaa nainen kuin nainen, joka antaa heti 

Vierailija
33/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit varmaan ihan kivaa ajanvietettä, mutta miestä ei kiinnostanut enempää. Ja ainahan tulee uusia ja parempia. Tai niin luullaan.

Vierailija
34/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset naiset haluavat jahkailla Tinderin keskustelualustalla loputtomiin, toiset ovat parempia ja lähtevät treffeille mahdollisimman pian. Yksinkertaista: toinen ei osaa ja toinen osaa.

Jos se nyhvö kykenisi jatkamaan keskustelua seuraavana iltana ja silloin pyytäisi treffeille, sinne lähdettäisiin. Etkö saamaton vätys tajua, että naisten pitää testata miesten aloite- ja toimintakykyä? Se että sinä et kykene, tarkoittaa vain että karsintatapa toimii. :)

Vierailija
35/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päädyin tapailemaan ulkkareita. Osaavat viestiä luontevasti ja rennosti. Eivät tarvitse alkoholia normaaliin kanssakäymiseen ja lähtevät kahville eivötkä odota, että nainen tulee kotiovelle.

Vierailija
36/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella yksi jännä romanimies vapautui eilen parisuhteesta. Voi vain kuvitella sitä viestien määrää mitä naisilta hänelle tulvii, jos mies on Tinderissä.

Todella ala-arvoinen kommentti.

Vierailija
37/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nyhvö kykenisi jatkamaan keskustelua seuraavana iltana ja silloin pyytäisi treffeille, sinne lähdettäisiin. Etkö saamaton vätys tajua, että naisten pitää testata miesten aloite- ja toimintakykyä? Se että sinä et kykene, tarkoittaa vain että karsintatapa toimii. :)

Ei tarvitse, jos mies on klassisen komea ja nuori. Naiset tekevät itse aloitteita ja jopa suoria seksiehdotuksia tuossa tapauksessa.

Vierailija
38/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä päädyin tapailemaan ulkkareita. Osaavat viestiä luontevasti ja rennosti. Eivät tarvitse alkoholia normaaliin kanssakäymiseen ja lähtevät kahville eivötkä odota, että nainen tulee kotiovelle.

Eli se on tasosi.

Vierailija
39/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänhän se väkisinkin menee. Suomalaismiehet ei osaa avata suutaan, ulkomaalaiset osaa. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan