Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko suomalaismiehet, että tasan joka toisen viestin pitää Tinderissä tulla naiselta ja joka toisen heiltä?

Vierailija
13.09.2024 |

On alkanut ihmetyttää, kun suomiukkojen kanssa keskustelut tyssää ihmeellisesti. Esim. yksi ilta jutellaan normaalisti ja keskustelu loppuu normaalilla painollaan, on ollut ihan kiva jutella, miehen viesti jää viimeiseksi. Sitten niistä ei kuulu enää koskaan mitään. Jos itse laittaa taas sen ekan viestin, keskustelu jatkuu normaalisti. Erotan kyllä yleensä sen, jos miestä ei oikeasti kiinnosta. Näitä lopahtaneita keskusteluja on paljon. Ulkomaalaiset ei toimi näin vaan on paljon aktiivisempia vaikka ei niin paljon kiinnostaisikaan. :D

Vai mikä siinä on, että suomalaisten miesten kanssa deittisovelluksissa keskustelut ei enää jatku, jos on tullut pientäkään taukoa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monta tällaista kokemusta: Tulee match, miehen ENSIMMÄINEN viesti on että mennäänkö kävelylle (en ylipäänsä käy TREFFEILLÄ kävelemässä missään ryteikössä). Vastaan että jutellaan ennen treffejä vähän, että näkee kannattaako lähteä treffeille asti, joten jutellaan jonkin aikaa. JA SIIHEN SE JÄÄ. Seuraavana iltana niistä ei kuulu enää mitään. En tajua. Kai se pikapano oli sitten ainoa, mitä nää haluaa. Ja näin käy ehkä 75% keskusteluista.

Vierailija
2/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ok, miksi ette siis kirjoittele enempää?

MIkään ei ole niin epäviehättävää kuin nainen, jota pitää jo tutustumisvaiheessa kannatella. Jokainen tietää että se vain pahenee jos homma etenee tapailuun ja seurusteluun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla monta tällaista kokemusta: Tulee match, miehen ENSIMMÄINEN viesti on että mennäänkö kävelylle (en ylipäänsä käy TREFFEILLÄ kävelemässä missään ryteikössä). Vastaan että jutellaan ennen treffejä vähän, että näkee kannattaako lähteä treffeille asti, joten jutellaan jonkin aikaa. JA SIIHEN SE JÄÄ. Seuraavana iltana niistä ei kuulu enää mitään. En tajua. Kai se pikapano oli sitten ainoa, mitä nää haluaa. Ja näin käy ehkä 75% keskusteluista.

Jännä miten sä matchaat vain tietynlaisiin miehiin.

Sattumaa, varmasti

Vierailija
4/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei kysele. Ne olettaa että sinä kerrot itsenäisesti. Ja jos ei vastaa mitään niin sitten vaan on niin monta viestiketjua tulilla ettei ehdi

Vierailija
5/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkään ei ole niin epäviehättävää kuin nainen, jota pitää jo tutustumisvaiheessa kannatella. Jokainen tietää että se vain pahenee jos homma etenee tapailuun ja seurusteluun asti.

Mua ei tarvitse "kannatella", mutta haluan miehen, jolla on aloitekykyä ja joka pystyy näyttämään kiinnostuksensa. Varsinkin Tinderissä, missä miehet vetää kaikki naiset oikealle, ei voi naisena olla liian aktiivinen tai saa riipakseen miehen, joka on sun kanssa vain koska ei ketään muuta saanut.

Vierailija
6/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miski se menee suomalaisten naisten kanssa juuri noin?

Vierailija
7/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liputettu rasistisena ja seksistisenä.

Vierailija
8/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei tarvitse "kannatella", mutta haluan miehen, jolla on aloitekykyä ja joka pystyy näyttämään kiinnostuksensa. Varsinkin Tinderissä, missä miehet vetää kaikki naiset oikealle, ei voi naisena olla liian aktiivinen tai saa riipakseen miehen, joka on sun kanssa vain koska ei ketään muuta saanut.

Mieskin haluaa naisen jolla on aloitekykyä ja joka pystyy näyttämään kiinnostuksensa. Se että sä väität (kaikkien) miesten vetävän kaikki naiset oikealle on miesvihaa.

Parasta kaikille että sä pysyt sinkkuna.

Vierailija
9/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaismiehet on saamattomia pelkureita?

Ilmiannettu miesvihana.

Vierailija
10/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaismiehet on saamattomia pelkureita?

Juu näin se varmasti on. Onnea sen ihanan afgaanipojun kanssa!

Vierailija
11/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin haluaa naisen jolla on aloitekykyä ja joka pystyy näyttämään kiinnostuksensa. Se että sä väität (kaikkien) miesten vetävän kaikki naiset oikealle on miesvihaa.

Myös täällä miehet kertoo vetävänsä kaikki oikealle. Niin kuin kaikkialla muuallakin. 

Mä olen täysin onnellinen sinkkuna, joten go ahead, threaten me with good time. 🤣

Vierailija
12/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvittele. MIehet tietävät että tämä on tasa-arvoinen maailma ja olettavat että nainen kertoo itsestään n. 80% verran viesteistä.

Naiset rakastaa kun ne saa puhua elämälleen tärkeistä asioita, eli itsestään.

Vierailija
13/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös täällä miehet kertoo vetävänsä kaikki oikealle. Niin kuin kaikkialla muuallakin. 

Mä olen täysin onnellinen sinkkuna, joten go ahead, threaten me with good time. 🤣

Olet niin onnellinen että itket tinder-miehistä vauva-foorumilla.

Kyllä sen onni oikein paistaa.

Vierailija
14/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mulla on kaksikin tällaista mieskaveria ollut (toinen juttu jo loppunut) jossa vuorotellen viestitään. Sitten jos se viestittää kahdesti peräkkäin ennen kuin itse olen ehtinyt reagoida, ihmettelen että mitä hätäilee mutta aina on löytynyt joku ns. syy

Vierailija
15/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muualla on inkkeleitä kokemukseni mukaan 10%, Suomessa 90. 

Vierailija
16/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on se joka ei jatka keskustelua. Älä syytä miehiä tai syytä niitä komeita miehiä joilla on kymmenen naista samaan aikaan. Me kunnolliset kkyllä keskustellaan emmekä ghostaa kuten naiset.

Vierailija
17/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuvittelisin jotain random sääntöjä viestialustaan, jota en edes ole ikinä käyttänyt?

-Mies

Vierailija
18/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelen miehenä, ettei yhdenkään itseään arvostavan miehen pitäisi olla koko sovelluksessa.

Vierailija
19/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista yleistämistä taas kerran. Itsellä ei ole miehistä tuollaisia kokemuksia. Naisista kylläkin. Mutta se on varmaan oma syyni, olenhan mies.

Vierailija
20/39 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjuit siis miehen ehdotuksen ja mies etsi jotain, joka innostuisi hänestä enemmän. Tämän takia mies halusi "pikapanoa". Okei. Ehdotitko itse jotain muuta paikkaa vai jäitkö odottamaan, että mies toistaisi ehdotuksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi