Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä hullua koet tehneesi rakastuneena? Eli että olet itsekkin yllättynyt mihin kykenetkään

Vierailija
13.09.2024 |

Oletko ollut joskus niin rakastunut, että "järki" on sumentunut? Olet tehnyt jotain sellaista, joka on täysin ristiriidassa normaalin käytöksesi kanssa. Olet ehkä jopa hävennyt myöhemmin. Onko teko tuottanut  haluttua tulosta?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuneena heräsin joka aamu viideltä, jotta ehdin kuudeksi uuden miehen luokse aamukahville. Töihin menin vasta ysiin kuten mieskin. Silloin aviomies luuli, että kesäaikaan haluan mennä aikaisin, jotta pääse aiemmin töistä kotiin. Olin siis liukuvilla työajoilla. Mies itse meni vasta yhdeksän pintaan, joten palasi kotiin puoli kuusi. Luuli mun päässeen jo kahden jälkeen. Olimme lapsettomia, joten sekään ei paljastanut kuviota. 

Olin pahis. Tiedän. Toisaalta se rakkaus on kestänyt 26 vuotta ja edelleen olemme yhdessä. Ero oli oikea ratkaisu. Olisi vain pitänyt ensin erota, eikä aloittaa sivusuhdetta.

Vierailija
42/43 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen mennyt työhön johon en olisi muuten halunnut, mutta sielä oli mies johon olin järkyttävän tykästynyt. Nyt tilanne on se, että tämä ihminen ei enää siinä työssä ole, mutta minä kärvistelen itseäni kiroten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kyllä, että itse tekisin miltei mitä tahansa, mutta aina on tullut näpeille. Itseni kohdalle (ihailijoita) on sattunut vain hulluja stalkkereita, ja heitähän ei kukaan tervepäinen halua elämäänsä.