(Hetero)miehet! Oletteko harrastaneet seksiä miehen kanssa?
Kommentit (32)
Kyllä olen. Me ukrainan fanit pidämme säännöllisesti salatapaamisia. Siellä olen saanut täytettä perään. Ja sen jälkeen tyytyväisenä takaisin perheen luo.
Vierailija kirjoitti:
OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA.
Ei täällä tarvitse huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin nuorena. Ei ollut hääviä kun ei kiihottanut, olen hetero....
Olet Bi
Mä sain yhden lesbon heteroksi kun panin. Olenko minä silloin mikä?
M32
runkannut olen kädellä yhtä homoa
Olen harrastanut ottavana sekä antavana osapuolena joitain kertoja. Mutta luokittelen itseni bi:ksi. Nainen aina kiinnostanut enemmän. Mennyt jo vähän kiinnostus miehiin kun alkuhuuma meni ohi. Miettinyt jopa että kuinka pääsisin näistä "kavereista" eroon. Mutta sitten välillä on kausia että ois kiva saada tuttua seuraa helposti. Mikään hempeily ei todellakaan kiinnosta. Kerran vahingossa sellaiseen tilanteeseen joutunut että miehet suutelivat keskenään ja lähestyivät minua niin piti poistua paikalta. Mutta sillointällöin kyllä tekee mieli antaa tai ottaa, ota nyt selvää kun Itsekkään aina tiedä:)
Kerran gloryholessa ja kerran antanut painaa takaapäin. Ei huonoa kokemuksia...
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin, että kymmenennen kerran jälkeen nollautuu, pitääkö paikkaansa?
Pitää paikkansa, sehän menee niin tämä opinkappale, ettei kerta homppeliksi tee ja kymmenestä kerrasta nollautuu.
Käytössä kaikissä miesyhteisöissä prätkäkerhoista ja vankiloista armeijaan.
Olen kokeillut sen verran, että tiedän haluanko lisää vai oliko se siinä. Itsetuntemusta jota ei kokeilematta olisi voinut todistetusti testata. Ja saihan niistä kerroista elämänkokemusta, josta ei mitään haittaa ole ollut, päinvastoin. Kourallisen kertoja olen käteenvetohommia tehnyt toisen miehen kanssa tai muutaman porukassa. Olen myös kokeillut suuseksiä antavana ja ottavana osapuolena. Näistä on jo vuosia aikaa, joten ei ollut niin minun juttuni.
Olen käynyt kahdesti maksullisella shemalella, koska halusin tietää mitä seksi miehen kanssa on.
Yllätyin positiivisesti. Hieno kokemus panna ja olla pantavana.
Rouvan kanssa lähdettiin Pattiksella todella feminiisen leidarin matkaan (rouvan toiveesta) ja tämä imi munaani kortsu päällä. Pidän itseäni silti edelleen heterona. Ja nykyaikana voisin tietysti vakuutella itselleni, että ko. henkilö oli "oikeasti" nainen kehosta riippumatta.