(Hetero)miehet! Oletteko harrastaneet seksiä miehen kanssa?
Kommentit (32)
Joo. Mä oon halannut homoa. Lasketaanko se?
T.Hetero-Pena.
Sisäpiirin saunailloissa ja juhlissa otetaan aina pienet häät, ja sitten painitaan ja nus sitaan uudet tulokkaat kunnolla. Ja tekee höpöniä saada niitten kieltä bärsseeseen. Ja eturauhanen saa kunnon kyytiä kun poijat tuplaa kunnolla bärsseen...aamulla hävettää mutta kiimoissa pitää vielä nuolla poikain suklaiset ja yön yli muhineet "hapansilakka" parrut...ai namskutarallaa om nom nom nom.
t. CaceMace ja Sisäpiiri ;)
Kokeilin nuorena. Ei ollut hääviä kun ei kiihottanut, olen hetero....
Eihän mies ole enää hetero harrasteltuaan seksiä miehen kanssa. Tämä on ansa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies ole enää hetero harrasteltuaan seksiä miehen kanssa. Tämä on ansa!
Ei kerta, tai muutama kerta homoksi tee...wanha suomiräppärien sananlasku
Lasketaanko, jos keltaisen ruusun gloryholessa olikin ilmeisesti mies - hyvin imutti ja nieli kaiken. Parhain suihinotto ikinä...
Kyllä ihan säännöllisesti Uudenmaan piirin saunailloissa.
T: Wille
Eheytysviikonloppuna seurakunnan vanhimman kaa.
En ole. Siksi olenkin vielä heteromies.
Bi-henkiset voi tehdä sellaista, homot kyllä, heterot ei. Selkiskö?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole vähän h o m o a?
Jos ei suutele toista, niin ei ole yhtään homoa.
Vain viikonloppuna, arkena en harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko, jos keltaisen ruusun gloryholessa olikin ilmeisesti mies - hyvin imutti ja nieli kaiken. Parhain suihinotto ikinä...
Toki lasketaan ja näitä ihania kokemuksia täällä kerätään, tuon kommentin jälkeen puolet Stadin isukeista lähtee iltalenkille / kaljalle / tai muuten vaan ulos kohteena meidän ihanien miesten oma glory hole - temppeli ! Vain punttijormat nysvää testottomina kotona - SisäPiirin vitsi :)
t.CaceMace & SisäPiiri (u know)
Aika homolta kuulostaa tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Aika homolta kuulostaa tämä ketju.
Ihanan kiihottavalta ! Se on mahtavaa kun hotwifen pers een siemennyksen jälkeen voi nuolettaa ku llin aisurilla...ja sen jälkeen astua myös aisurin ja viedä hotwifen omaan kotiin yön yli nus sittavaksi...kyllä on pallit tyhjät ja hotwife haluaa vaan lisää
Mä kuulin, että kymmenennen kerran jälkeen nollautuu, pitääkö paikkaansa?
ei löytynny