Kertokaa kaikkein PELOTTAVIN ja AHDISTAVIN elokuva, jonka olette katsoneet!
Kommentit (223)
Mua ahdisti ja ahdistaa pelkkä ajatus, että joutuisin katsomaan vielä Taru sormusten herrasta, oikeasti oli jopa kotona tulla pakokauhu että onko pakko. Muut elokuvat kauhu elokuvatkaan ei ole saaneet sellaista ahdistusta aikaan. Joo yleensä ahdistaa huonot elokuvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa elokuva Tartunta, huomaatte että sitä käytettiin käsikirjana koronahysterian luonnissa, täsmälleen samalla kaavalla mentiin...
Lääkkeet..
Katsoitko elokuvan, täysin samat toimet ja ilmestyi reilusti ennen koronaa ja täsmälleen sama epidemian syntytapa mitä koronastakin ensin kerrottiin... kovin erikoista eikö...
Vierailija kirjoitti:
Lilja 4 ever... En ikinä enää katso
tästä leffasta tuli kyllä paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Fall
Tätä olin tulossa myös sanomaan. Oli siis nimenomaan tosi ahdistava.
Punainen viiva. Todella synkkä ja ahdistava aihe.
Olen elokuvafriikki ja keräilijä ja nähnyt monenmoista, mutta The man behind the sun ja the philosophy of a knife on iskenyt niin pahasti mieliin, että ovat ensimmäiset elokuvat jotka olen jättänyt kesken. Varsinkin jälkimmäinen, joka kestää oliko lähes 5h, niin edelleen lähes 20v myöhemmin puristaa rintaa kun vain ajattelee nimiä . Ei ne varmaan muuten olisi ahdistaneet, mutta kun taustalla on aidot tapahtumat ja osa Japanin historiaa, josta ei paljoa puhuta.
Tanskalainen alkuperäinen Speak No Evil - ihan hirveän ahdistava elokuva. Ahdisti pitkään.
Jenkit ovat tehneet nyt (tietysti) oman versionsa.
Paras kauhuelokuva on usein hyvä trilleri ja tällainen trilleri on 8mm. 90 luvun grittyä täynnä koko elokuva. Enää ei osata kuvata samalla tavalla. Muhun ei vetoa mikään sellainen släsher sonta tai muu makaabeeri tekele vaan pitää olla vähän psykologista aspektia ja realismia. The Ninth Gate on myös hyvä tällainen ysärin elokuva jolloin ne parhaat leffat tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Rakel Liekki: Mun leffa
Oli kyllä nollabudjetilla tehty. "Ime vaan vielä." lainerit kuulosti oikeasti kauhuelokuvalta.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdisti ja ahdistaa pelkkä ajatus, että joutuisin katsomaan vielä Taru sormusten herrasta, oikeasti oli jopa kotona tulla pakokauhu että onko pakko. Muut elokuvat kauhu elokuvatkaan ei ole saaneet sellaista ahdistusta aikaan. Joo yleensä ahdistaa huonot elokuvat
Fantasiaelokuvat eivät varmaan ole ollenkaan sun makuusi...
Tai sitten et vain ymmärrä mitään hyvistä elokuvista ylipäänsä.
Katso lista:
Broke back Mountain. Siis yök, vaikka maha oli tyhjä, laatta meinas lentää. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Viisi jauhottua
Lääkkeet..