Kyllä tuo RESQ on kätevä keksintö, nytkin sain perjantaiherkut todella halvalla:
- katkarapu-kananmunatäytteisiä ruisleipiä 3 kpl yht. 6€
- leivoksia 5 kpl yht. 5€
Näitä syö koko viikonlopun!
Kommentit (53)
Helsingin keskustassa olisi kyllä mahtava valikoima kaikkea
Miten toi toimii? Onko vain jossain tietyillä paikkakunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Vähän siellä sun täällä. Turussa on paljon. Melkein kannattaa ladata sovellus niin näet vaihtoehdot omien kulkureittiesi lähellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän siellä sun täällä. Turussa on paljon. Melkein kannattaa ladata sovellus niin näet vaihtoehdot omien kulkureittiesi lähellä
Ok. Siis on joku sovellus, ja sielläkö sitten jotain tarjouksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovellus jossa kartalle merkitty paikkoja, jotka myy ruokaa, joka menisi hävikkiin. Aika paljon on kiinalaista, sushia ym "eksoottista".
Tänään olisi ollut esim Jungle juiceja puoleen hintaan. Mister panini 2,5€, banaaneja 2,5kg 2€.
Pienellä rahalla voisi saada vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovellus jossa kartalle merkitty paikkoja, jotka myy ruokaa, joka menisi hävikkiin. Aika paljon on kiinalaista, sushia ym "eksoottista".
Tänään olisi ollut esim Jungle juiceja puoleen hintaan. Mister panini 2,5€, banaaneja 2,5kg 2€.
Pienellä rahalla voisi saada vaikka mitä.
Varsat ruuan, maksat sen ja käyt hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luuserit sitten wolttailee täydellä hinnalla, kun resquesta saa sapuskaa puoli ilmaiseksi:DD
Joo nyt on luuseriolo, kun voin valita mitä syön enkä joudu tyytymään siihen mitä saa hävikistä :D
No jaa, tossa kun katselen niin sellainen reilu parikymmentä eri ravintolaa tässä 5km säteellä ilmoittelee, että kyllä tässä aika hyvin on valinnanvaraa. Kaikkea näyttäis löytyvän.
Woltissa on vielä enemmän valinnanvaraa eikä tarvitse lähteä itse hakemaan yhtään mitään.
Kyse onkin siitä, että miksi vitussa maksaa jopa kolminkertsinen hinta, kun vaikka töistä tullessa voi napata hyvää ravintolaru
Siksi mulla onkin rahaa, kun osaan olla törsäämättä sellaiseen minkä saan halvemmallakin. Katsos kun sillä tavoin vaurastuu.
Pian tulee näkyviin hotellien aamiaisilta jääneitä ruokia. Munakas😋
Täytyy sanoa, että lopulta aika harvoin tulee mitään ostettua kuitenkaan. Enemmän haaveiltua
Aiemmin kun ostin resquesta kahvilan pullat tai leivät niin sen pystyi syömään paikan päällä ja ostin kahvin sen lisäksi. Myöhemmin moni paikka alkoi sanoa että vain mukaan myydään. Lopetin ostamisen. Jos en saa maksavana asiakkaana lyhyttä hetkeä viettää niin antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kun menet sovellukseen niin siinä näkyy kartta jossa on vihreitä ja harmaita pallukoita. Vihreä tarkoittaa myytäviä annoksia ja siinä on numero, montako. Painat sitä pallukkaa niin sitten näet mitä on tarjolla ja missä ja mihin mihin mennessä haettava. Ostat jotain ja maksu menee kortilta. Kun menet hakemaan annosta niin näytät kuittia sovelluksesta jota vastaan sen saa ja usein kysytään hakijan sukunimi. Lataa se sovellus ja katso onko sun paikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Käsittää ruokakauppoja, kahviloita ja ravintoloita. Nykyisin myös kukkia voi olla. Yleensä puoleen hintaan myydään. Se ei ole aina hävikkiä, voi olla myös ylituotantoa. Välillä kun kahvilaan menee niin resque tuote otetaan samasta hyllystä mistä normaalihintainenkin. Välillä voi olla eilisiä leipiä ym
Muutama vuosi sitten ostin leipäkassin. Se maksoi neljä euroa ja erilaisia leipiä oli kauppakassillinen. Kerran ostin valmisruokakassin. Maksoi 8€ ja kyllä siinä varmaan kymmenkunta pakettia oli kaikenlaista.
TikTokissa näin, kun joku opiskelija osti 5€ kaksi kassillista ruokaa. Leipää, leikkeleitä, monta litraa maitoa, jogurtteja ym. Kaikki ihan käypiä tuotteita. Sitten saattaa olla kymmenen mikropizzaa, 8 kanapihviä jne. Et tiedä mitä saat, joten kaikkiruokainen täytyy olla :)
Ajattelin tänään hakea kiinalaista RESQ. Ottaisiko Kung po kanaa...
Eli jos ostat ne ainekset kaupasta niin saat samat sotku halvemmalla. Täällä kiinalainen ravintola myy noita ylijäämäruokia ilman sovellusta,ostin muutaman kerran ja sitten en enää. Niistä ei muuten tiedä lihan alkuperää ja tofutkin paistetaan samassa liemessä.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ostat ne ainekset kaupasta niin saat samat sotku halvemmalla. Täällä kiinalainen ravintola myy noita ylijäämäruokia ilman sovellusta,ostin muutaman kerran ja sitten en enää. Niistä ei muuten tiedä lihan alkuperää ja tofutkin paistetaan samassa liemessä.
Aika harva kuitenkaan ostaa esim. kiinalaisen tai thaimaalaisen ruoan kaikki ainakset itse kaupasta ja rupeaa kokkaamaan. Silloin RESQ on halvempi jo ainesten osalta saati ajankäytön.
Kyllä seurasin sovellusta jos olisi rahat tiukilla ja olisi pakastin. Kaksi kassillista leipää jos saa 2€ hintaan, niin on kyllä halpaa. Mutta pakkaseen ne on saatava.
Suurin epäluulo mulla on aina, että onko ruoat säilytetty asianmukaisesti. En halua ruokamyrkytystä ja sellaisen olen kiinalaisesta saanut (resq ei liity tapaukseen).
Mutta kyllä mulle Jungle juice, Kotipizza, munkit, paninit maistuisi. Mutta eipä tällä elopainolla kannata paljon metsästellä herkkuja:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seurasin sovellusta jos olisi rahat tiukilla ja olisi pakastin. Kaksi kassillista leipää jos saa 2€ hintaan, niin on kyllä halpaa. Mutta pakkaseen ne on saatava.
Suurin epäluulo mulla on aina, että onko ruoat säilytetty asianmukaisesti. En halua ruokamyrkytystä ja sellaisen olen kiinalaisesta saanut (resq ei liity tapaukseen).
Mutta kyllä mulle Jungle juice, Kotipizza, munkit, paninit maistuisi. Mutta eipä tällä elopainolla kannata paljon metsästellä herkkuja:)
Kyllä sieltä sovelluksesta saisi äkkiä kenkää jos asiakkaat valittaisivat että ruokailun jälkeen tulee myrkytysoireita niin kyllä noiden sapuskojen säilymiseen voi luottaa.
Se on tuurista kiinni mitä löytää ja usein kun miettii ottaisiko niin annoksia myydään nenän edestä. Kiinalaista olen hakenut ja ihan hyviä kokemuksia. Tuoretta on ollut ja jääkaapista ruoka annettu.
Mitä se sanoi tokalla kerralla? 😁