Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen oikeasti kyllästynyt yhden sukulaisen tapaan puhua minulle

Vierailija
13.09.2024 |

En ole katkomassa välejä kuten täällä aina hoetaan. Yhteen sukulaiseen olen katkaissut välit vuosia ja vuosia sitten.

Tämän toisen sukulaisen tapa puhua minulle on aina tosi vähättelevä. Hän ei tiedä tietyn aihepiirin asioista tuon taivaallista, minä tiedän paljonkin. Eikä se ole omaa m u t u i l u a n i , vaan ihan täyttä faktaa. Olen kyseisestä aiheesta kiinnostunut ja muutenkin oppinut ihan omasta kokemuksesta. Kun sitten kerron jotain tähän liittyvää, on sukulaisen reaktio aina jotenkin piilov*ttuileva. Olen ottanut tavaksi todistaa kaiken milloin milläkin kuvakaappauksilla, koska TIEDÄN että muuten hän kuvittelee maailman tappiin asti, että minä olen tyhmä ja keksin omiani, minua huijataan ja ties mitä kaikkea. Todella raivostuttavaa. Olen asiasta sanonut, ei reagoi aikuismaisesti siihenkään.

Hän ei ikinä perehdy yhtään mihinkään. Jos sanon jotain ja laitan linkin perään, hän ei vaivaudu avaamaan linkkiä (koska ei hetken päästä EDELLEENKÄÄN ymmärrä yhtään mistä puhun)

Aina reaktio on sellainen vähättelevä, ja kun sanon tästä niin vinoileva asenne jatkuu ja hän hokee minulle piilovinoilevaan sävyyn, ettei ole piilovinoillut mitään. En oikeasti jaksa tuota enää! Kyllä aina jonkin aikaa voidaan kommunikoida normaalisti, mutta a i n a se vinoilu tulee ennemmin tai myöhemmin sieltä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin minkä hemmetin takia olen tällä palstalla. Joka ikinen ketju saa pelkkiä riidanhaastamisvastauksia, täysin perättömien asioiden huutelua, vttuilua yms. Ei täällä näköjään terveet ihmiset palstalle. ap

Vierailija
42/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaile 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä jankuta hänelle siitä lempiaiheestasi jos häntä ei kiinnosta. 

Mitä sinä tiedät meidän keskusteluistamme? Ja mikä ihmeen lempiaihe? :D ap

Tiedän sen mitä kerroit. Onko sinulla mennyt muisti?

Missähän helvetin kohdassa kerroin jankuttavani jotain tai että kyseessä on lempiaiheeni? 😂 Kannattaa varmaan katsoa peiliin ennen kuin aukoo päätään. ap

Niin ja unohdin sanoa: idiootti.

Vierailija
44/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset eivät koskaan luovu valitsemastaan asenteesta.

Vierailija
45/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap vähän itseluottamusta kehiin.  Anna sen sukulaisen miettiä mitä miettii. Voitte olla asioista eri mieltä.

Huoh. nämä eivät ole mitään mielipideasioita! 

On ne siinä kohtaa jos toista ei kiinnosta ottaa asioista selvää.  Sitten voi vaan nostaa kädet pystyyn ja toivottaa onnea valitsemallaan tiellä.

Vierailija
46/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap vähän itseluottamusta kehiin.  Anna sen sukulaisen miettiä mitä miettii. Voitte olla asioista eri mieltä.

On ne siinä kohtaa jos toista ei kiinnosta ottaa asioista selvää.  Sitten voi vaan nostaa kädet pystyyn ja toivottaa onnea valitsemallaan tiellä.

Mitä hemmettiä sinä selität? Asiat joita kerron ovat FAKTOJA. Kerron niitä koska sukulainen KYSYY.

Vierailija
47/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin minkä hemmetin takia olen tällä palstalla. Joka ikinen ketju saa pelkkiä riidanhaastamisvastauksia, täysin perättömien asioiden huutelua, vttuilua yms. Ei täällä näköjään terveet ihmiset palstalle. ap

Täällä on kyllä toisinaan vaikea keskustella asiallisesti.  Tänne tullaan purkamaan jotain oman elämän patoumia selkeästi.

Vierailija
48/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sinä selität? Asiat joita kerron ovat FAKTOJA. Kerron niitä koska sukulainen KYSYY.

Olet aika provosoiva ainakin keskustelutyyliltäsi.   Mitä se sukulainen sen jälkeen sanoo/tekee kun selität hänelle näitä FAKTOJA ?

Vierailija
49/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa alkaa vängätä asioista tyhmien kanssa. Ihan sama mulle mitä luulevat tai ajattelevat. Ajanhukkaa tollanen ap:n hommakin.

Vierailija
50/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ap kommentoi, sitä enemmän vaikuttaa siltä, että hän itse on ylimielinen besserwisser, joka ei hyväksy sitä, että kukaan on hänen kanssaan vähääkään eri mieltä tai sitä, ettei sukulaista kiinnosta se aihepiiri, mikä tuntuu ap:lle olevan kaikki kaikessa.

Vierailija
51/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Älä jankuta hänelle siitä lempiaiheestasi jos häntä ei kiinnosta. 

Mitä sinä tiedät meidän keskusteluistamme? Ja mikä ihmeen lempiaihe? :D ap

Tiedän sen mitä kerroit. Onko sinulla mennyt muisti?

Missähän helvetin kohdassa kerroin jankuttavani jotain tai että kyseessä on lempiaiheeni? 😂 Kannattaa varmaan katsoa peiliin ennen kuin aukoo päätään. ap

Niin ja unohdin sanoa: idiootti.

Alkaa kuulostaa siltä, että ap on se ongelma ja sukulainen fiksu tyyppi.

Vierailija
52/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ap kommentoi, sitä enemmän vaikuttaa siltä, että hän itse on ylimielinen besserwisser, joka ei hyväksy sitä, että kukaan on hänen kanssaan vähääkään eri mieltä tai sitä, ettei sukulaista kiinnosta se aihepiiri, mikä tuntuu ap:lle olevan kaikki kaikessa.

Missä helvetin kohdassa olen sanonut asian olevan minulle kaikki kaikessa? 😂😂😂 pakollisia elämääni liittyviä asioita, idiootti.

Vierailija
53/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä helvetin kohdassa olen sanonut asian olevan minulle kaikki kaikessa? 😂😂😂 pakollisia elämääni liittyviä asioita, idiootti.

Jos näet noin suuren vaivan niistä keuhkoamiseen sukulaisellesi ja nyt meille, niin kovin tuntuu tärkeältä.

Vierailija
54/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näet noin suuren vaivan niistä keuhkoamiseen sukulaisellesi ja nyt meille, niin kovin tuntuu tärkeältä.

No wau v*ttu hyvin hoksattu 😱 sattuvat olemaan aika helvetin tärkeitä asioita elämäni kannalta. Tässä vaiheessa vasta tajusit? 😂😂😂😂

Vierailija
55/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi olet niin negatiivinen ja hyökkäävä kaikille täällä? Sanot ihmisiä idiooteiksi ja kuitenkin valitat itse asiattomista vastauksista. Kukaan täällä ei ole yhtä asiaton kuin sinä enkä ihmettele sukulaisesi asennetta noin vaikeaan ihmiseen.

Vierailija
56/56 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta kuin tämän palstan keskustelut! Asiasta ei mitään tiedetä eikä ymmärretä, mutta vastaan pannaan ja vängätään asiasta maailma tappiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi